BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Aika riskinhän Anu on sitten ottanut jos haluu soppamieheltä ääniä mutta kuitenkin vehtaa helmerin kanssa..ei se kuitenkaan niin ihana ole😅
Hemmi on rules on ainoa jolla hyvä sydän tuolla kirjoitti:
Hemmillä on kyllä ottajia....ulkomaailmaa,Hemmi saa hyvän vaimon toi Anu ei sovi yhtään Hemmille ja Hemmi takuu sen kyllä mutta ei halua sitä kertoa vaan antaa Anun itse sanoa ettei tästä tule mitään...
Liian pienellä ei montaa saa ja edellinenkin juoksi karkuun🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hemmi saa hyvän vaimon ulkomailmasta kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naamat oli Krisu ei Hemmi, haloo....näkeehän sen ukkojen tämänhetkisestä kunnosta. Miten te tulkitsette asioita?
BB käski Hemmin sänkyyn, koska tunnelma kiristyi Hemmin ja Krisun välillä ja siinä oli tappelun ainekset ilmassa. Tuotanto ei ottanut riskiä, että voittajaksi käsikirjoitettu Krisu mokaisi pelinsä ja poisti Hemmin tilanteesta. Nelosella odottaa jo pino ohjelmaideoita Krisulle samaan tyyliin kuin BB-Pertulla on, ja tarvitsevat voittajan, joka soveltuu formaattiin.
Ehkä Hemmi tajusi tämän ja siksi ei kestänyt, kun ei yleensäkään kestä häviötä.
Hmmi tajusi kun BB suojelee Krisua.... sanoi monta kertaa,että Krisu on enempi kännissä kun hän ja että hän itse ei ole tehnyt mitään väärää...kuten asia olikin. Kevinkin tajusi saman kuten me fiksut BB 24/7 seuraajat sekä Kevn puolusti myös Hemmiä Anulta ja Kevinkin näki mikä Anu oikeesti on.
Krisu tulee vielä lällättelemään ”aina ei voi voittaa”. Krisu oikeasti tosi kateellinen ja katkera tyyppi ja luulen että kadehtii Helmeriäkin, joka kuitenkin pärjännyt elämässään ihan hyvin, ja vaikuttaakin paljon onnellisemmalta ja tyytyväisemmältä (toki nyt hieman sotki tämä Anu-keissi) kuin elämäänsä vittuuntunut Krisu, jonka ainoa ilo on alkoholi.
Veikkaanpa etteivät Krisu ja Helmeri ehkä kuitenkaan talon ulkopuolella ole enää niin hyviä kavereita, vaikka kovasti ovat kaikkea suunnitelleet...
Mutta nyt alan nähdä Krisun leipomista voittajaksi selkeämmin. Olen ihmetellyt kun sitä kaikki jankanneet. Tietty Krisullahan halutaan tehdä paljon rahaa sen jälkeen kun on voittanut. Tiedetään että se suostuu kaikenmaailman ohjelmiin, kun on aivan rahaton.
Kevin tai Hemmi eivät varmasti suostuisi mihin vaan, en tiedä haluaako Kevin edes pysyä julkisuudessa ja Hemmillä on jo täysin omat kuviot ja varmasti vaikka mitä tulevaisuudensuunnitelmia. Vaikuttaa tosi yritteliäältä tyypiltä.
Anua nyt ei voisi mihinkään ohjelmaan edes laittaa, kun suusta ei tule mitään järkevää. Kimmo ei ole tarpeeksi suosittu voittaakseen, ja hänelläkin tulevaisuuden kuviot varmaan kutakuinkin selvillä. Toisin kuin Krisulla jolla kaikki auki.
Follow the money.
Siihen kiteytyy koko kausi.
Tuotanto on halunnut rakentaa vain mahdollisimman myyvän paketin jolla tienataan rahaa ja saadaan voittoa ja näkyvyyttä kaikille niin itselle (tuotantoyhtiö) kuin kanava neloselle sekä muille yhteistyökumppaneillekin (sponsorit).
Ja se paketti on nimenomaan se tuote joka esitellään koosteissa ja omilla "uutis"sivuilla: täysin käsikirjoitettu ja tarkoin ohjattu konsepti jossa ei ole ollut sijaa antaa osallistujien kasvaa tai poiketa rooleistaan.
Hahmot on luotu, ja ne on katsojille jo alussa "myyty".Olisi varmasti vaatinut paljon enemmän panostusta (lue: rahaa) eli aikaa, vaivaa ja työtunteja oikeasti seurata niitä talon todellisia tapahtumia, ja edelleen reagoida niihin kehittämällä kässäriä uuteen suuntaan.
Nyt siihen(kään) ei ole (ilmeisesti?) haluttukaan budjetoida tämän enempää eli loppua kohden sokeinkin katsoja on alkanut nähdä räikeän ristiriidan 247n ja sen tuotannon julkisen paketin (koosteet, tausta- ja ruututoimittaminen) välillä.Toki säästäminen on näkynyt myös monessa muussa asiassa, kuten surkeassa äänitekniikassa (miten yhä vielä ne vessaäänet voi kuulua olohuoneeseen?!), halvalla ja hätäisen tuntuisesti laadituissa päivä- ja viikkotehtävissä joita ei ole jaksettu miettiä loppuun asti, nk isoveljen seurannan lipsunnassa (istuuko siellä kamerakopissa aina oikeasti joku jota edes pikkasen kiinnostaisi seurata niitä tapahtumia?) - näitä riittää.
247 ei muutenkaan ole tänä vuonna se rahasampo (onhan se vain ruutuplussan yksi oheistuote) jonka katsojia tarvitsisi erityisesti huomioida. Tärkeintä on saada niitä streamin käynnistyksiä, ei niinkään pidempiä yhtäjaksoisia seurantaperiodeja.
Tämän huomaa siinä että esim viikkotehtävien (tai minkään muunkaan tapahtuman kuten häätöäänestysten) alkamisaikoja ei etukäteen ilmoiteta, niitä odotutetaan jotta saadaan lisää porukkaa läpsyttelemään kanavaa yhä uudestaan auki, ja monet aktiviteetit kestävät vain sen hetken että niistä saadaan koostematerialia.Se keitä näistä hahmoista tuotanto on halunnut pitää kisassa mukana ei myöskään ole mitenkään satunnanvaraista mutta siitä, ehkä, myöhemmin jokunen sana lisää.
Raha ratkaisee siinäkin.
Tulipa jaariteltua aitoon eevistyyliin. Yritän jatkaa asukkaista vähän lyhyemmin.
En ole sataprosenttisen varma kuinka paljon tuotanto haluaa jonkun määrätyn tyypin voittoa, mutta sille voisin pienen panoksen laittaa että finaaliviikolle selviävät ne jotka ovat parhaiten pelanneet halutun suunnan (ja sen käsikirjoituksen) mukaisesti.
Suostuneet (joko tahtomattaan tai ihan tietoisesti) mukautumaan annettuun rooliin, ja luomaan haluttuja tilanteita.
(Ei Krisu - tai kukaan mukaan näistä ahkerista viseteeraajista - siellä pk-huoneessa ole ravannut vain "tuulettaakseen päätään", kuten on kysyjille selitellyt.)
Hemmi on hyvä esimerkki tällaisesta tahattomasta ajautujasta (kuinka helppoa onkaan ohjailla tyyppi just oikeaan suuntaan kun pyydetään valitsemaan seuralainen _romanttisille_ treffeille, "öö... otan... Jukan" - eipä ollut tällaista riskiä) ja Krisu puolestaan sellaisesta joka takuulla vain nauttii jos/kun saa ohjeistusta miten vetää oma roolinsa talon pellenä.
Anu täytti naiskiintiön (ei uskallettu ottaa riskiä feministivihasta jos viimeinenkin olisi tiputettu) ja Kimmo on ollut kuin tuotannon luottopakki.
Kevin yllätti varmaan tuotannon puolella kaikki murtaumalla siitä annetusta lbtq-kategorian edustajan/kauden friikki -roolista kaikkien kanssa-asukkaidensa ennakkoluulot murtaneeksi tyypiksi, ihan vaan olemalla oma aito itsensä; fiksu, hauska, sivistynyt ja toiset aina ensiksi huomioiva.
(Tarina lienee ollut se kenen piti loistaa tässä lokerossa, mietitään vaikka tulojärjestystä sekä ensimmäisten koostejaksojen Tarinapainotteisia sisältöjä).
Niin ja Hemmi. No hänethän tarvittiin siihen taloromassin poikaystävän rooliin.
Ja tämä feikkiromanssi puolestaan häivyttämään aiemman seksipainotteisen suhteen luomaa imagotappiota - pitihän tämän olla "vanhanaikainen kausi jossa seksillä ei mällätä".
Kukapa rooliin olisi paremmin sopinut kuin hyväuskoinen Hemmi - joka sitten eläytyikin osaansa paremmin kuin hyvin ihastumalla oikeasti.
Lottovoitto käsikirjoittajille, josta onkin sitten revitty irti kaikki mahdollinen draamantynkäkin.
Onko Krisu sitten myös tuotannon luoman kässärin mukainen voittaja, sen näemme huomenna.
Kuka se sitten onkin, älkää hämmästykö kun teille esitellään hämmästyttävä Voittajan Kasvutarina.
Kyllä siihen on jo kauan sitten leikattu sopivat kohtaukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Krisussa on paljon sympaattisia ja hyvä piirteitä. Periaatteessa hänellä on resursseja tehdä vaikka mitä, kun vielä hetken hioo niitä pahimpia särmiään.
Tällä hetkellä on vielä sen verran hankalia piirteitä paljon - liian paljon, että tässä vaiheessa vielä hetkeksi kotiin "kasvamaan". Toivon, että 30 000 euroa menee jollekin muulle, ettei tueta alkoholisimia tai kiusaamista!
Mutta paljon hyvää Krisussa on, hauska sälli! Toivon, että saa elämän kondikseen ja löytää sen oman polun. Resursseja on päästä vielä vaikka kuinka pitkälle!
Ei oikeesti. Tommoisia epäonnistujia joille äiti ei edes vastaa puhelimeenkaan on jo liikaa maailmassa.
Ehkä se näkee anun äitinä! Anuhan on samanlainen hylkääjä-äiti :D Siks tulee niin hyvin toimeen keskenään!
Sinä ainakin olet ilkeä ihminen. Peikiin katsominen ei tekisi pahaa, ennen kuin alkaa muita arvostella.
Mä en oo äiti, enkä äitinä lähtisi bb-taloon. Osaan vaan peilata tilannetta muihin äiti-ihmisiin enkä tiedä ketään joka tekisi samanlaisen tempauksen kun Anu! 😌 Elämä on valintoja, eikös?
Ja naurat hylätyille lapsille.
27-vuotias deeku = hylätty lapsi. Nyt ainakin sain naurut 😂
Ja sama joka ”nauraa hylätyille lapsille” tässä. Mä en IKINÄ naurais hylätyille lapsille. Krisu ei ole hylätty. Aikaisemmalta toi et ”äiti ei vastaa” oli vaan heitto. Krisulla on hyvä äiti, pelkää ettei vastaa koska Kristian on ITSE AIKUISENA IHMISENÄ PERSEILLYT MENEMÄÄN. Mutta voit vääntää tän ihan kuinka haluat. Anua tosin edelleen pidän kyseenalaisena äitinä.
Ilkeä kiusaaja.
Anu : ostaisi voittorahoillaan pojille uikkarit ja pyörät ? Siis oliko tuo vitsi. No myös niille jotka ovat hoitaneet lapsia antaisi rahaa. Nyt kiinnitin kanssa huomion ; kokouksen aikana naamaan meni rahka banaanilla ja vetikö kaksi kakkupalaa ?
Minne asti voi äänestää
5- eli Krisua? Kaikki äänestämän Krisu voittoon- paras show. Koko rahalla asiaa ja käänteitä ja älykkäitä keskusteluja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Krisussa on paljon sympaattisia ja hyvä piirteitä. Periaatteessa hänellä on resursseja tehdä vaikka mitä, kun vielä hetken hioo niitä pahimpia särmiään.
Tällä hetkellä on vielä sen verran hankalia piirteitä paljon - liian paljon, että tässä vaiheessa vielä hetkeksi kotiin "kasvamaan". Toivon, että 30 000 euroa menee jollekin muulle, ettei tueta alkoholisimia tai kiusaamista!
Mutta paljon hyvää Krisussa on, hauska sälli! Toivon, että saa elämän kondikseen ja löytää sen oman polun. Resursseja on päästä vielä vaikka kuinka pitkälle!
Ei oikeesti. Tommoisia epäonnistujia joille äiti ei edes vastaa puhelimeenkaan on jo liikaa maailmassa.
Ehkä se näkee anun äitinä! Anuhan on samanlainen hylkääjä-äiti :D Siks tulee niin hyvin toimeen keskenään!
Sinä ainakin olet ilkeä ihminen. Peikiin katsominen ei tekisi pahaa, ennen kuin alkaa muita arvostella.
Mä en oo äiti, enkä äitinä lähtisi bb-taloon. Osaan vaan peilata tilannetta muihin äiti-ihmisiin enkä tiedä ketään joka tekisi samanlaisen tempauksen kun Anu! 😌 Elämä on valintoja, eikös?
Ja sama joka ”nauraa hylätyille lapsille” tässä. Mä en IKINÄ naurais hylätyille lapsille. Krisu ei ole hylätty. Aikaisemmalta toi et ”äiti ei vastaa” oli vaan heitto. Krisulla on hyvä äiti, pelkää ettei vastaa koska Kristian on ITSE AIKUISENA IHMISENÄ PERSEILLYT MENEMÄÄN. Mutta voit vääntää tän ihan kuinka haluat. Anua tosin edelleen pidän kyseenalaisena äitinä.
Ilkeä kiusaaja.
Eli minä olen kiusaaja koska en ymmärrä miten anu on pystynyt jättämään lapset kotiin, eikä laita niitä tärkeysjärjestyksessä ensimmäiseksi? Ok, sit olen :D
Vierailija kirjoitti:
Ei missään tapauksessa kannata ajatella että äänestäisin Hemmiä jos olisi korkeemmalla kannatuspisteissä mutta Krisulla enemmän kannatusta niin annanpa sille ääneni. Ei tiedetä vielä lopullista tilannetta, kaikki äänet Hemmille kannattaa vielä ja tuo paremman sijoituksen.
Onhan hän oikeesti parempi roolimalli kaikille ikäluokille. Lapsille, nuorille, vävyihanne ym. ym....
On järjestänyt talossa tylsinä hetkinä kaikenmoista aktiviteettia keksimällä itse, löytämillään tarvikkeilla. Ei tuohonkaan kaikilla aivot riitä, saati muu kapasiteetti. Helmeri on pitänyt huolen, että katsojat eivät ole kuolleet aivan tylsyyteen. Harmi, kun Hemmin pelikamu Jukka on häädetty jo pari viikkoa sitten, mitä olisimme saaneet seuratakkaan näiden kahden toimesta. Helmeri voittakoon!!!
Hemmillä on kyllä ottajia....ulkomaailmaa,Hemmi saa hyvän vaimon toi Anu ei sovi yhtään Hemmille ja Hemmi takuu sen kyllä mutta ei halua sitä kertoa vaan antaa Anun itse sanoa ettei tästä tule mitään...
Anu olisi kauhuvaimo Hemmille. Sanoi juuri Hemmille ettei Hyvinkäälle ole asiaa ilman kahta skuuttia. Hirveetä.
Jo kyllä se ne skootit vaan haluu..ei ole pystynyt pojille paljon mitään antamaan niin nyt pakko olla Helmerin kanssa kauppoihin asti!!!
Anu sanoi Hemmille että lapsilla olisi niinkuin paras fiilis jos ne skuutit tulisi heti. Voi hyvänen aika mikä akka.
Onneksi Hemmi sanoi ettei lähden tuolla lahjomislinjalle heti alkuun.
Anu yrittää todella saada ne skuutit vaan ja heittää Hemmin sitten. Petturi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähään sinä ilkeän viestin kirjoitit, turha siitä on mieltäsi pahoittaa, jos joku siitä sinulle huomauttaa.
Vierailija kirjoitti:
Anu olisi kauhuvaimo Hemmille. Sanoi juuri Hemmille ettei Hyvinkäälle ole asiaa ilman kahta skuuttia. Hirveetä.
Nauraen sanoi ihan hirweeetä!!!
Vierailija kirjoitti:
Anu sanoi Hemmille että lapsilla olisi niinkuin paras fiilis jos ne skuutit tulisi heti. Voi hyvänen aika mikä akka.
Anu tosiaan haluaa vielä ne scootit ilmaiseksi ja sitten sanoo byebye Hemmille. Karmea akka.
Vierailija kirjoitti:
Oliskohan Helmeri viimein alkanut tajuamaan, että ne hänen suunnitelmat tulevaisuudesta eivät vaastaa totuutta.
Vierailija kirjoitti:
Anu : ostaisi voittorahoillaan pojille uikkarit ja pyörät ? Siis oliko tuo vitsi. No myös niille jotka ovat hoitaneet lapsia antaisi rahaa. Nyt kiinnitin kanssa huomion ; kokouksen aikana naamaan meni rahka banaanilla ja vetikö kaksi kakkupalaa ?
Anu tosiaan syö koko ajan ja isoja määriä.
Anu vetosi katsojiin, ettei ole lapsille varaa ostaa uusia pyöriä, mutta 30 donalla jo voisi revitellä, ja jakaa suvullekin rahaa. Hohhoijaa, ei yhtään läpinäkyvää. Minunkaan lapset ei ole saaneet kuin yhdet uudet per nuppi, eivät kestäneet sen paremmin kovassa käytössä kuin käytetytkään. Ei se lapsille ole tärkeintä, että onko uutta, kunhan on kunnollista.