Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

BIG Brother 2019 —Official—

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
86681/90773 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se Anun exä rikas ole jos Anu antaisi voitosta sille rahaa, tai ei luulis että se olis mielessä siinä tapauksessa ensin, tai epätoivoinen yritys mielistellä sitä ja elää toivossa että sais sen takaisin..

Ihan varma olen että ukko jättänyt tuon..

Vierailija
86682/90773 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari päivää Kimmo.... yritä ny jaksaa. Äsryttää kattoo tommosta masistelua..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
86683/90773 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä Krisussa on paljon sympaattisia ja hyvä piirteitä. Periaatteessa hänellä on resursseja tehdä vaikka mitä, kun vielä hetken hioo niitä pahimpia särmiään.

Tällä hetkellä on vielä sen verran hankalia piirteitä paljon - liian paljon, että tässä vaiheessa vielä hetkeksi kotiin "kasvamaan". Toivon, että 30 000 euroa menee jollekin muulle, ettei tueta alkoholisimia tai kiusaamista!

Mutta paljon hyvää Krisussa on, hauska sälli! Toivon, että saa elämän kondikseen ja löytää sen oman polun. Resursseja on päästä vielä vaikka kuinka pitkälle!

Ei oikeesti. Tommoisia epäonnistujia joille äiti ei edes vastaa puhelimeenkaan on jo liikaa maailmassa.

Ehkä se näkee anun äitinä! Anuhan on samanlainen hylkääjä-äiti :D Siks tulee niin hyvin toimeen keskenään!

Sinä ainakin olet ilkeä ihminen. Peikiin katsominen ei tekisi pahaa, ennen kuin alkaa muita arvostella.

Mä en oo äiti, enkä äitinä lähtisi bb-taloon. Osaan vaan peilata tilannetta muihin äiti-ihmisiin enkä tiedä ketään joka tekisi samanlaisen tempauksen kun Anu! 😌 Elämä on valintoja, eikös?

Vierailija
86684/90773 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kimmon Anun tuntemus ei ole älykästä mitenkään, ihmettelen. palikkaälyä on muttei ihmistuntemusta. Ei tajua naisia ollenkaan.

Ihmekös tuo, sehän on sitä sateenkaariväestöä.

Vierailija
86685/90773 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäli päätän äänestää niin kimmolle menee ääni. Tykkään tuosta rauhallisuudesta, ja hänen tavastaan käyttää huumoria.

Kimmo on synkkä ja vaikuttaa aidosti masentuneelta.

Vierailija
86686/90773 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karmeeta sakkia paitsi Helmeri.

Vierailija
86687/90773 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut puhuu hienoja hyväntekeväisyydestä (osa varmasti ihan bullshittia), Krisu on rehellinen ja käyttäisi rahaa myös omaan hyvinvointiinsa. Anu antaisi kaiken sukulaisille, joo joo...

Vierailija
86688/90773 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä Krisussa on paljon sympaattisia ja hyvä piirteitä. Periaatteessa hänellä on resursseja tehdä vaikka mitä, kun vielä hetken hioo niitä pahimpia särmiään.

Tällä hetkellä on vielä sen verran hankalia piirteitä paljon - liian paljon, että tässä vaiheessa vielä hetkeksi kotiin "kasvamaan". Toivon, että 30 000 euroa menee jollekin muulle, ettei tueta alkoholisimia tai kiusaamista!

Mutta paljon hyvää Krisussa on, hauska sälli! Toivon, että saa elämän kondikseen ja löytää sen oman polun. Resursseja on päästä vielä vaikka kuinka pitkälle!

Ei oikeesti. Tommoisia epäonnistujia joille äiti ei edes vastaa puhelimeenkaan on jo liikaa maailmassa.

Ehkä se näkee anun äitinä! Anuhan on samanlainen hylkääjä-äiti :D Siks tulee niin hyvin toimeen keskenään!

Sinä ainakin olet ilkeä ihminen. Peikiin katsominen ei tekisi pahaa, ennen kuin alkaa muita arvostella.

Mä en oo äiti, enkä äitinä lähtisi bb-taloon. Osaan vaan peilata tilannetta muihin äiti-ihmisiin enkä tiedä ketään joka tekisi samanlaisen tempauksen kun Anu! 😌 Elämä on valintoja, eikös?

Ja naurat hylätyille lapsille.

Vierailija
86689/90773 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä edelleen odotetaan huomis iltaa, sitten satelee Kevinille ääniä. Malttakaa, malttakaa. Annetaan Krisufanien ryhtyä jo riemuitsemaan voitosta ja sitten viime hetkillä isketään.

Vierailija
86690/90773 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti Helmeri ei nyt bb:n jälkeen ihan kauheesti murskaannu Anun käytöksestä. Hemmi on tosi söpö, ja hänellä on varmasti ottajia ulkomaailmassa. Löytää varmasi herttaisen, kivan "tyttöystävän"!

Hemmi putoo korkeelta kun ei saa vastakaikua Anulta. Aina välillä Anu kyl hempeilee Hemmille, ettei pilaisi loppupäivien tunnelmaa. Hemmi on kyllä niin lääpällään Anuun ja Anu nauttii.

Vierailija
86691/90773 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassu miten mä nään niin erilaisen Kimmon täältä puolelta?

No nuo ei olekkaan kaikki nähnyt sen läyhäämistä!!!

Vierailija
86692/90773 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

27-vuotias deeku = hylätty lapsi. Nyt ainakin sain naurut 😂

Vierailija
86693/90773 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemmi on ihana kirjoitti:

Krisu on tyhmä ja ilkeä nauraa paskasta kun Hemmi sanoi,että vaikka onkin kilpailuhaluinen silti Hemmi kehuu Krisua. Miksi äänestämme Krisua koska Krisu kiusaa...ja on ilkeä...

Koska suurin osa ihmisistä on ihan samanlaisia. Valitettavasti sellainen on totuus tätä maailmasta :(

Vierailija
86694/90773 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristianin motto: p....llu . Ters.....ka. tortilla. On se.

Vierailija
86695/90773 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei se Anun exä rikas ole jos Anu antaisi voitosta sille rahaa, tai ei luulis että se olis mielessä siinä tapauksessa ensin, tai epätoivoinen yritys mielistellä sitä ja elää toivossa että sais sen takaisin..

Ihan varma olen että ukko jättänyt tuon..

Hei,ettekö tajua tuota Anua nyhtää ääniä ex:tä joka omistaa kuppioloita sekä sit sano eilen,että ekana matkkinointivoitto sit lapset ja läheiset,eli nyhtää ääniä pomolta joka myös pyörittää... miten olisi lohikeittomies joka kanssa aina puheessa,josta Mira eilen sivusi puheessaan eli hyvä Mira kun varoitteli Hemmiä

Vierailija
86696/90773 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tuolla o muista valittanu, toiset vaan näkyvämmin ja toisen kierommin mutta rivien välistä kuullut.

Vierailija
86697/90773 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä edelleen odotetaan huomis iltaa, sitten satelee Kevinille ääniä. Malttakaa, malttakaa. Annetaan Krisufanien ryhtyä jo riemuitsemaan voitosta ja sitten viime hetkillä isketään.

ei välttämättä taktikointia mutta näin voi hyvin käydä. vanhemmat rouvasihmiset joita tunnen jotka kattoo bb:tä, fanittaa keviniä. että koosteenkatsojat ja sunnuntaiäänestäjät voi hyvin kääntää tän, eikä ole edes mitenkään etukäteen pedattu juttu agendan takia tms. kevin vaan näyttää olevan suosiossa aika monen erilaisen ihmisen silmissä, myös sellaisten, jotka ei vähemmistöasioista niin ymmärrä tai ole perillä. mun äiti pitää sitä söpönä.

Vierailija
86698/90773 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anu hyppäsi Hemmin reppuselkään kokouksen päätteeks, mikä symboloi miten meni finaaliinkin.

Vierailija
86699/90773 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

27-vuotias deeku = hylätty lapsi. Nyt ainakin sain naurut 😂

Ja sama joka ”nauraa hylätyille lapsille” tässä. Mä en IKINÄ naurais hylätyille lapsille. Krisu ei ole hylätty. Aikaisemmalta toi et ”äiti ei vastaa” oli vaan heitto. Krisulla on hyvä äiti, pelkää ettei vastaa koska Kristian on ITSE AIKUISENA IHMISENÄ PERSEILLYT MENEMÄÄN. Mutta voit vääntää tän ihan kuinka haluat. Anua tosin edelleen pidän kyseenalaisena äitinä.

Vierailija
86700/90773 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anu olis lähtenyt jo talosta jos Hemmiä ei olis siellä ollut. Hemmi ollut sen turvana pitkään.

Ketju on lukittu.