BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Jos yhtään näyttää siltä että Krisu voittaa niin en katso finaalia. Juoppo kiroileva kiusaaja ja kansa palkitsee ruhtinaallisella summalla.
Mulla on arvot ja ne arvot kertoo ettei Bb ole mua varten, on tarkoitettu toisenlaisille ihmisille.
Kevin suosikkini mutta hyväksyn voiton muillekkin paitsi en Krisulle.
Huumori ei korvaa kaikkea sitä mitä Krisu on aiheuttanut.
Kiusasi Tarinaa, Villeä, Miraa ja Jukkaa.
Krisun voitto ikään kuin siunaa kiusaamisen ja sen hyväksynnän.
T.24/7 seuraaja.
Samaa mieltä. Hauskuus ei voi ihan kaikkea hyvittää.
Ihmiset on kyllä niin i d i ootin näköisiä kännissä.
Nyt sit Krisu sammuu, Anu on kylmä Hemmille ja lopulta siel on vaan Kimmo ja Hemmi 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laittakaa nyt noi mädit ja kalat kylmään ottakaa sitten vaikka uudelleen, ei nuo tuossa kauaa säily😧
Tämä! Mä en tajua tuollaista ruuan epäarvostamista tuolla BB:ssa.
Kännissä syövät pois, älä huoli
Krisun äänestäjille kysymys: onko hauskuus se kaikista tärkein asia ihmisessä?
Miten hemmetissä tuo Anu voi olla tuon Helmerin kanssa mä olisin Krisukin kanssa ennemmin siinäkin miestä enemmän..
Joku vitun Marja-Leena Kirvesniemi🤮
Kuka järkevä ihminen kestää Helmerin känniörvellystä, kysyn vaan.
Kimmo on kyllä aika hot. Jos olisin mies, niin iskisin.
Anulla on tupakoitsijan mustat hampaat D:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinne ne kalat ja mädit mätänee ei nää taukit tajunnut laittaa kylmään..
Keviniäkään ei kiinnostanut...
Taitaa mennä kinkkukin roskiin aamulla😣Miksi sen Keviniä pitäis kiinnostaa!!?? Hånhän laittoi kaikki tarjolle pöytään, toiset oli tupakilla ja veti kaljaa! Hän ei niitä kaloja edes syö.
Niinpä tuossa sun vastauksessa se kaikki oleellinen on..
Mä en vaan pystyisi ajattelemaan noin että ei kuulu mulle kun nuo vaan dokaa silloin kun kysymyksessä kuitenkin kallista ruokaa..
Vierailija kirjoitti:
Nyt sit Krisu sammuu, Anu on kylmä Hemmille ja lopulta siel on vaan Kimmo ja Hemmi 😍
Nähtäiskö lähentymistä 😍?
Taitaa tulla Hemmille ja Krisulle vielä kinaa, alkaa riimit mennä siihen suuntaan.
huvittaa miten osa someporukkaa luulee että kevinin vetäytymisestä kitisijät on kevinin äänestäjiä. että kevin jotenkin nyt pilas voittonsa, ihan kun nämä absolutismista valittajat olis edes keviniä äänestäneet.
eiköhän kaikki ole jo näyttönsä antaneet, ellei jotain outoa tapahdu.
Vierailija kirjoitti:
Miten hemmetissä tuo Anu voi olla tuon Helmerin kanssa mä olisin Krisukin kanssa ennemmin siinäkin miestä enemmän..
Joku vitun Marja-Leena Kirvesniemi🤮
Kuka mies voi olla tuollaisen tyhjäpää Anun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa tulla Hemmille ja Krisulle vielä kinaa, alkaa riimit mennä siihen suuntaan.
Jep, Krisu rimmaili jo luiden katkaisemisesta.
Hemmin räppääminen herättää hirveää myötähäpeää...
Kertokaa kun Krisu sammuu, tuleeko riitoja. Ja onko hauskaa.
Krisu osaa räpätä, vai olenks mä ihan väärässä
Miksi sen Keviniä pitäis kiinnostaa!!?? Hånhän laittoi kaikki tarjolle pöytään, toiset oli tupakilla ja veti kaljaa! Hän ei niitä kaloja edes syö.