BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Tarina vatvoi illalla ja yönä monta tuntia sitä häätöäänestykseen joutumista. Oli todella hämmästynyt, että on äänestyksessä eikä millään saanut rauhaa asiassa. Ihmettelin sitä, kuinka nimeämisistä sai puhua niin vapaasti. Eeviskin sanoi suoraan esim. Jukalle, että "en todellakaan äänestänyt Tarinaa". Luulin, että näistä ei saisi puhua, mutta näköjään saa.
Joo siis sillehän tuli ihan shokkina se, että joku on voinut häntä äänestää. Ei millään voinut uskoa sitä, ja selitteli, et "kyllähän ihan varmasti kaikki on saaneet ääniä, niin ei se vaadi kuin et on kaks jotka on antanut mulle 2 pistettä, mut ihan hirveen vaikee uskoo tätä". Ei nähnyt omassa toiminnassaan mitään "vikaa", epäili et hänen yltiöpositiivinen asenne ei vaan sovi kaikille talossa. Voipi olla melko pudotus pilvilinnoista,kun putoo ekana, ja saa selville et hänestä ei tykätty kauheesti talossa EIKÄ katsojien seurassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Emma ei tipu tällä viikolla, sais viikon lisäaikaa näyttää mikä on mimmejään. Jotenkin sääli, että aina se alkuun vetäytyvin on ulkona myös ensimmäisenä.
Ei ollut kovin vetäytyvä puhuessaan peräpukamistaan ja niiden hoidosta yksityiskohtaisesti.
Helsingin Kalliossa asuva, sekatyömiehenä työskentelevä Kristian, 27, on osoittautunut Big Brother -talon huuliveikoksi.
Tänään miehen huulenheitot saivat jatkumoa, kun hän avautui olohuoneessa asukkaille peräpukamistaan.
Kristian keskeyttää Millan ja Emman intensiivisen keskustelun.
“Ai v*ttu mun perse”, Kristian kiroaa.
“No mikä sun perseessä on vikana?”, Emma kysyy.
“Peräpukama, se on nimesi kaunis sana”, Kristian vastaa laulaen.
Kristian toteaa, ettei hänellä ole tällä hetkellä peräpukamia, mutta Big Brother -talon karhea wc-paperi aiheuttaa ongelmia miehen takapuolessa.
“No miksi sä et pese sun persettä?”, Emma kysyy Kristianilta.
“No kun on tällainen laastipaska, niin minkäs teet”, Kristian vastaa.
Keskustelu on vetänyt Millan täysin hiljaiseksi, eikä hän tahdo saada sanojaan suustaan:
“Mä en nyt tiedä, miten kommentoisin tätä”.
Myös Emma myöntää kärsineensä kyseisestä vaivasta. Hän alkaa jakaa peräpukama-kokemuksia Kristianin kanssa.
“Mun piti päästä kerran peräpukamatutkimuksiin, mutten päässytkään, kun mulla ei ollut tarpeeksi niitä. Mietin silloin, että kuin kauan tätä kipua tarvii kestää, että sille saisi hoitoa”, Emma kertoo.
Milla ei ole koskaan joutunut kärsimään vaivasta, joten Kristian ja Emma kertovat, miltä peräpukamat tuntuvat.
“Se tuntuu kuin koko persettä viilleltäis ruosteisella puukolla”, Kristian demonstroi.
Kaikki on hassun Krisun suusta hauskaa huumoria, mutta muilta ikävää kuultavaa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä koko kausi on sieltä ja syvältä. Typeriä tehtäviä, ei oikeasti seurata asukkaiden elämää vaan meno on kuin jossain pako- tai tehtävähuoneessa. Ja jo pelkkä "rahna"-sana saa aikaan v itutuksen aallon.
Äänestyksessä ääni annetaan suosikille, eikö loogisempaa olisi äänestää sitä jonka haluaa tippuvan, kun kyseessä kuitenkin on _häätö_äänestys?
Talosta ei näytetä kuin pikkupätkiä, loppuaika katsotaan sitten jotain random-tyyppiä sohvalla jauhamassa p askaa. Ketä kiinnostaa?
Alkoholia säännöstellään eikä seksuaalisväritteistä toimintaa näytetä lainkaan. Eli niitä, mitkä kerää katsojia, sanokaa mitä sanotte.
Lähetyksen äänet päin h elvettiä.
Menetin kiinnostukseni jo toisena päivänä, mies seuraa niin sivusilmällä olen vilkuillut muiden tekemisten ohessa.
Ei iske.
Ryyppybileitä ei ole ollut, eikä talossa ole paneskeltu, siksi niitä ei voi näyttää. Tämän vuoden asukkaat ovat viihdyttäviä 24/7:ssa, koska he osaavat ajatella ja ovat avoimia.
Vierailija kirjoitti:
Tarina pelottaa ihmisiä tuolla psykologisella otteellaan mikä keskusteluissa on. Hän menee liian ihon alle joka herkemmille voi olla pelottavaa varsinkin kameroiden edessä.
Tarina on pelottava, onneksi ei ole tuollaista päsmäriä naamaan edessä kiihtymässä ja viemässä kaikkea tilaa ja energiaa. Äänestän Emmaa niin taloon saadaan tilaa ja näkyvyyttä muillekin kuin psyko-Tarinalle.
Lopettakaakristittyjenvainot kirjoitti:
Jaa taas täällä haukutaan Villeä hihhuliksi ja mielenterveysongelmaiseksi. Kevin selvästi provosoi tahallaan. Kannattaisi herjaajien ja solvaajien katsoa peiliin ennenkuin haukkuu uskovia hihhuleiksi. Tuolla talossa on paljon enemmän henkilöitä jotka mielestäni tarvitsi hoitoa
Kevin ei provosoi, vaan yrittää kertoa Villelle ihan normaaleja elämän tosiasioita, joita tyyppi ei vaan yksinkertaisesti ymmärrä. Henkisesti Kevin on kyllä Villeä paljon kypsempi vaikka onkin vasta parikymppinen. Eihän Ville oo antanut itsestään kovinkaan tasapainoista kuvaa tuolla...
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaakristittyjenvainot kirjoitti:
Jaa taas täällä haukutaan Villeä hihhuliksi ja mielenterveysongelmaiseksi. Kevin selvästi provosoi tahallaan. Kannattaisi herjaajien ja solvaajien katsoa peiliin ennenkuin haukkuu uskovia hihhuleiksi. Tuolla talossa on paljon enemmän henkilöitä jotka mielestäni tarvitsi hoitoa
Kevin ei provosoi, vaan yrittää kertoa Villelle ihan normaaleja elämän tosiasioita, joita tyyppi ei vaan yksinkertaisesti ymmärrä. Henkisesti Kevin on kyllä Villeä paljon kypsempi vaikka onkin vasta parikymppinen. Eihän Ville oo antanut itsestään kovinkaan tasapainoista kuvaa tuolla...
Täysin samaa mieltä, Kevin on hyvä argumentoija ja keskustelija, Villellä sama levy pyörii.
Tosi outoa että Tarina kuvittelee tai toivoo että katsojat hänestä pitäisivät kun muutama päivä aiemmin katsojat jättivät juuri hänet ilman sänkyä.
ÄLKÄÄJEESUKSENSEURAAJATLUOVUTTAKO kirjoitti:
Aina uskovia vastaan on hyökätty, pahimmat ajat vielä edessä, Ville on kestänyt hyvin noiden herjaajien ja friikkien hyökkäykset. OLKAA JEESUKSEEN USKOVAT SISARET JA VELJET KESTÄVIÄ USKOSSANNE, ÄLKÄÄ ANTAKO VIHOLLISELLE VALTAA, NE YRITTÄÄ MURTAA TEIDÄT JA SAADA LOUKKUUN VAIKKA ITSE RAKENTAVAT ITSELLEEN ANSAA!!
Hei nyt ne lääkkeet! Huhhuh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarina pelottaa ihmisiä tuolla psykologisella otteellaan mikä keskusteluissa on. Hän menee liian ihon alle joka herkemmille voi olla pelottavaa varsinkin kameroiden edessä.
Tarina on pelottava, onneksi ei ole tuollaista päsmäriä naamaan edessä kiihtymässä ja viemässä kaikkea tilaa ja energiaa. Äänestän Emmaa niin taloon saadaan tilaa ja näkyvyyttä muillekin kuin psyko-Tarinalle.
Eikös Tarina ole psykologian opiskelija? Kauhistuttaa hänen tulevien asiakkaidensa / potilaidensa puolesta jo nyt.
Vierailija kirjoitti:
Tosi outoa että Tarina kuvittelee tai toivoo että katsojat hänestä pitäisivät kun muutama päivä aiemmin katsojat jättivät juuri hänet ilman sänkyä.
Siinä missä Emma ajattelee kaikkien vihaavan häntä, Tarina ajattelee kaikkien rakastavan.
Kumpikin yhtä väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Harrastiko Eevis ja Jukka seksiä viime yönä?
Joo. Kolmen aikaan yöllä olohuoneen lattialla telkkarista tulevan takkatulen loimussa. Sen jälkeen Jukka mietti et hävitetäänkö kortsu vessanpyttyyn, johon Eevis totesi et joo, ei biojäteastiaan ainakaan. Totesi myös, et muita asukkaita ei todennäköisesti heidän hipsuttelunsa häiritse kun siitä vitsiäkin väännetään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites Helmeri?
Helmeri on ihan kiinnostava jakso, mutta 24/7 hän kyllä pysyttelee enimmäkseen syrjässä, eikä ole kamalasti mitään tehnyt. Mihin tuon perustuu että noin moni ihminen "pitää hänestä" onko se vain kiinnostusta hänen historiaan/eriskummalliseen ulkonäköön vai mikä?
Helmeri vaikuttaa olevan kiltti, iloinen eikä puhu alentavasti muille ihmisille. Ei koe tarvetta olla koko ajan oikeassa tai äänessä, saarnata, filosofoida, tai päteä jollakin. Ulkonäöllä ei ole ainakaan itselläni merkitystä tuohon "pitämiseen", vaan luonteella ja käytöksellä. Tuntuu olevan luonnollinen ja oma itsensä, ehkä... en tiedä kun en tunne, mutta tuollaisen vaikutelman hänestä olen saanut.
Mun mielestä taas on ärsyttävää just se että tuntuu vaan koko ajan haluavan miellyttää muita, myöntelee vaan kaikkiin asioihin, onko sillä edes omia mielipiteitä vai eikö uskalla olla tuolla yhtään oma ittensä? Vähän tylsä kyl mun mielestä, ihan samanlainen ku Anu.
Vierailija kirjoitti:
ÄLKÄÄJEESUKSENSEURAAJATLUOVUTTAKO kirjoitti:
Aina uskovia vastaan on hyökätty, pahimmat ajat vielä edessä, Ville on kestänyt hyvin noiden herjaajien ja friikkien hyökkäykset. OLKAA JEESUKSEEN USKOVAT SISARET JA VELJET KESTÄVIÄ USKOSSANNE, ÄLKÄÄ ANTAKO VIHOLLISELLE VALTAA, NE YRITTÄÄ MURTAA TEIDÄT JA SAADA LOUKKUUN VAIKKA ITSE RAKENTAVAT ITSELLEEN ANSAA!!
Hei nyt ne lääkkeet! Huhhuh.
Muista itse lääkkeesi senkin herjaaja:) mä olen terve toisin kuin te sairaat herjaajat ja solvaajat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös Tarina ole psykologian opiskelija? Kauhistuttaa hänen tulevien asiakkaidensa / potilaidensa puolesta jo nyt.
Opiskelija, mutta ei välttämättä menesty työuralla. Sama tulevaisuus ehkä Emmalla.
En kertakaikkiaan pystynyt katsomaan sitä Tarinan itseanalysointia illalla/yöllä kuin lyhyissä pätkissä vähän aikaa. Loppumatonta jaarittelua siitä, kuinka hämmästyttävää että hän on äänestyksessä. Monta tuntia! Jossakin vaiheessa yritti vakuutella itselleen, että varmaan sellaisella tyypillä joka ärsyttää, on myös paljon faneja. Jotenkin hengästyttävä tyyppi vatvomisineen. Melkein tekisi mieli sanoa sietämätön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo. Kolmen aikaan yöllä olohuoneen lattialla telkkarista tulevan takkatulen loimussa. Sen jälkeen Jukka mietti et hävitetäänkö kortsu vessanpyttyyn, johon Eevis totesi et joo, ei biojäteastiaan ainakaan. Totesi myös, et muita asukkaita ei todennäköisesti heidän hipsuttelunsa häiritse kun siitä vitsiäkin väännetään.
Ja kunnioituksesta Villeä kohtaan ne paneskeli olkkarissa kun Villehän tietty heti alus jo ilmoitti et hänen mielest ei oo sit ollenkaan hyväksyttävää harrastaa seksiä muitten parissa. Sen jälkeen ne meni ulos pussailemaan, johon Jukka totes et täähän eskaloitu nopeesti, et eipä menny montaa tuntia ekasta pususta ja Eevistä nauratti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites Helmeri?
Helmeri on ihan kiinnostava jakso, mutta 24/7 hän kyllä pysyttelee enimmäkseen syrjässä, eikä ole kamalasti mitään tehnyt. Mihin tuon perustuu että noin moni ihminen "pitää hänestä" onko se vain kiinnostusta hänen historiaan/eriskummalliseen ulkonäköön vai mikä?
Helmeri vaikuttaa olevan kiltti, iloinen eikä puhu alentavasti muille ihmisille. Ei koe tarvetta olla koko ajan oikeassa tai äänessä, saarnata, filosofoida, tai päteä jollakin. Ulkonäöllä ei ole ainakaan itselläni merkitystä tuohon "pitämiseen", vaan luonteella ja käytöksellä. Tuntuu olevan luonnollinen ja oma itsensä, ehkä... en tiedä kun en tunne, mutta tuollaisen vaikutelman hänestä olen saanut.
Mun mielestä taas on ärsyttävää just se että tuntuu vaan koko ajan haluavan miellyttää muita, myöntelee vaan kaikkiin asioihin, onko sillä edes omia mielipiteitä vai eikö uskalla olla tuolla yhtään oma ittensä? Vähän tylsä kyl mun mielestä, ihan samanlainen ku Anu.
Eilisen häätöäänestys paljastuksen jälkeen tupakkapaikalla Helmeri meni Emmalle vakuuttamana, että ei täällä kukaan varmaan niin ajattele, että olisit jotenkin muita huonompi tai sinusta ei tykättäisi ja ei täällä varmaan kukaan sinua pois halua. Juuri sen jälkeen kun ville oli paasannut, kuinka sairaita ja luonnottomia nämä nuoret ovat ( Emma, Kevin, Milla ja sitä oli itketty vessassa vartti ).
Helmeillä ei ole hajuakaan, mitä talossa tapahtuu, elää omassa pinkissä kuplassaan täysin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eihän kortsua saa vessanpyttyyn laittaa. Kohta siellä on putket tukossa.
So? Entä sitten vaikka on kiusaaja . Paljon kiinnostavampi asukas se on silti kuin vaikka joku lällättävä Eevi joka nyt on no antautunut koneistajan ”sorvattavaksikin”.