BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Narsistiville loukkaa Millaa, eikä välitä siitä. Vetoaa iskään. Milla lähti itkemään vessaan.
Mä en tajua miksi se välittää niin paljon. Mutta ehkä siksi, että on vielä niin nuori. Miksi jonkun vieraan uskovaisen mielipide voi olla hälle niin tärkeä.
Mä en tajua, miksi joku uskovainen jatkuvasti loukkaa, halveksii, mitätöi ja tuomitsee muita.
Ei taidakaan olla Jeesuksen miehiä, Jeesus ei koskaan tehnyt noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Narsistiville loukkaa Millaa, eikä välitä siitä. Vetoaa iskään. Milla lähti itkemään vessaan.
Mä en tajua miksi se välittää niin paljon. Mutta ehkä siksi, että on vielä niin nuori. Miksi jonkun vieraan uskovaisen mielipide voi olla hälle niin tärkeä.
Mä en tajua, miksi joku uskovainen jatkuvasti loukkaa, halveksii, mitätöi ja tuomitsee muita.
Mä tajuan. Uskonto vetää näitä puoleensa kuin hunaja mehiläisiä juuri siksi että iskän varjolla saa loukata ja olla muiden yläpuolella.
Ja sitten ne sokeasti uskovat siihen, mitä herätysliikkeessään puhutaan. Minäkin oon yrittänyt siskolleni puhua, että oot tainut hieman harppoa sitä Raamattua tulkitessasi, mutta eipä hän sitä ymmärrä.
Luoja miten surkea toteutus Ruutu+ on! Kaikki syvällisemmät keskustelut blokataan keskenkaiken. Mitä hittoa?! En kyllä maksa tästä p:tä.
Muistissani edellisistä bb-kausista on pelkästään asukkaiden hurja juhlinta, tää nykyporukka on keskittynyt ihan muihin asioihin.
Vierailija kirjoitti:
tietääkö ville että kimmo on homo
Ei tiedä, Ville ei tiedä, että Kimmo on homo.
Anu nukkuu..
Tuotanto herätys.
Seurasin nimittäin ja Anu alkoi hengittää jo nukkuvan tavoin ja tahtiin.
Tiedän nämä.
TUOTANTO EPÄTASA-arvoinen.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin toosaa liian aikaisin!!!!!!! ohno
Käsitin puheista, että on kokenut lapsena jonkinlaista seksuaalista hyväksikäyttöä.
No olipa feikki tuo Krisun silmänisku... Emmahan seisoi edelleen siinä paikallaan, miten ei muka huomannu kun yks iskee silmää kameralle. :D Outoa.
Miralla ei taida olla montaa karvaa jäljellä päässä lisäkkeistä, jos viikkoja saa jatkaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jeesus oli suvaitsevainen ja jutteli myös porttojen kanssa . Ei erotellut ihmisiä kaikki oli hänelle samanarvoisia.
Anteeksi nyt vaan mutta kyllä huomaa kuka bbssä on ohjaajana, Janne Virtanen. Hän on itse aika tekopyhä ollut haastatteluissaan aina, ja vaimokin kuollut vähän aikaa sitten, tekee surutyötään vielä. Saa nähdä kuinka kuiva tulee viikonlopusta bbssä, varmaan kuivin ikinä.
Krisulla, Anulla ja Helmerillä oli viime yönä 1 aikaan tosi hyvä diippi keskustelu, Helmeri kertoi pitkän parisuhteen päättymisestä jne. Tämä olisi ollut mukava nähdä koosteessa mutta ei kun ei..
Toivottavasti toi Ville oppis elämästä tuolla jotain. Aikuinen mies ja käyttäytyy todella lapsellisesti. Kauhee myötähäpee sen puolesta joka kerta kun se avaa suunsa.
meneekö ne vielä tänään kauppaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ole siis onnellinen, ettet ole törmännyt noihin uskovaisiin, jotka ovat tuollaisia.
Mikään laki ei kiellä asioiden kieltämistä tai ei hyväksyntää. Ei ole edes kyse väkivallasta. Kevin ei tiedä mitä tarkoittaa edes väkivalta. Jopa Suomen laki määrittelee sananvapauden. Ville ei ole hyökännyt ketään vastaan. Asukkaat itse ovat aloittaneet vihan häntä kohtaan ja ovat sanoneet jo ikäviä asioita hänen lapsistaan, kuten strippari sana mainittu Millan suusta. Villen ei tarvitse vaan hyväksyä omien näkemyksien sijaan. Jos näin olisi niin Suomessa olisi diktaattorivalta. Vähän niin kuin naapurissa rajoitetaan median sananvaltaa. Ville tietää ettei Kevin hyväksy hänen uskontoaan puhumalla selän takana näin. Ville ei vaan välitä asiasta. On iso ero välttää ja vatvoa turhaan asiasta kuin asiasta.
Vierailija kirjoitti:
meneekö ne vielä tänään kauppaan...
joku kirjoitti ainakin ketjussa, että 23.30 näkyy instastoryssa
Voin jo kuvitella Villen, Tarinan ja Kevinin puheiden aiheet...
Milla toivoi Villelle kamalia lapsia, että oppis ymmärtämään muitakin. Että niistä tulis vaikka twerkkaajia 😁
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti toi Ville oppis elämästä tuolla jotain. Aikuinen mies ja käyttäytyy todella lapsellisesti. Kauhee myötähäpee sen puolesta joka kerta kun se avaa suunsa.
Sillä äijällä ei oo tippaakaan empatiaa, suvaitsevuutta tai armoa muita kohtaan. Tosi kylmä...
Ajattelin toosaa liian aikaisin!!!!!!! ohno