BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Tämä talon stoori saa uuden vivahteikkaan jännäkohtauksen kun Tarinalle selviää, että hän on yksi häätöön äänestetyistä talon asukkaiden ansiosta. Mitä veikkaatte että tapahtuu ?
Menee täysin tolaltaan ?
Käy kaikki asukkaat läpi selvittääkseen kuka hänelle häätöpisteitä on antanut ?
Itkupotku raivari ?
Menee mykäksi, ei puhu ei pukahda kenellekkään mitään enää ikinä ?
Alkaa syömälakkoon ?
Kertoo banaanikärpäsille ja kärpäsille kuinka häntä on kohdeltu ?
Alkaa kikattamaan hysteerisenä ja naurulle ei tule loppua, vetää aivan yli sen... Saattaa vaihtua itkuunkin.
"Tavallaan, siis tavallaan ei mua häiritse, se et mä tavallaan, mut äänestetään tavallaan, siis oikeesti..."
Tuolla joku sivua sitten sanottiin, että katsojat tiesivät, ettei varastaminen ole pakollista. Itelle se ei ollut todellakaan selvää, vaan oon ollut siinä luulossa, että BB:n antamia tehtäviä ei saa kyseenalaistaa tai jättää tekemättä. Tai muuten tulee rangaistus, esim. joutuu automaattisesti häätöäänestykseen tai jotain vastaavaa. Helmeri teki toki periaatteessa oikein ja jalosti (mullekin tuo tehtävä olisi vaikea enkä mielellään tekisi sitä), mutta toisaalta tää on kuitenkin loppupeleissä leikkiä ja peliä. Vähän jotenkin ikävää syyllistää heitä, jotka on määrätty varkaiksi ja sit syyttää, kun toimviat tehtävänannon mukaan.
on varmaan joku yllätyskori.
Vierailija kirjoitti:
KAUPPAAN REDIN K MARKET, ketkö valittiin? hermeli?
Hahhaahaa 😄😄🤣🤣🤣🥳🥳🥳
Vierailija kirjoitti:
2 henkilöä pääsee kauppaan redin k-marketiin. 12min aikaa ja rahaa 2.80€, ostoskärryistä pidettävä kiinni koko ajan.
Ei pidä pitää ostoskärryistä kiinni kuin ilmeisesti yhdellä kädellä kiinni, toinen käsi vain. Miten aiot ostaa ruokatarvikkeita kaupasta kummankin käden ollessa kiinni, siis molempien kahden bb-asukkaan.
Vierailija kirjoitti:
Miten jengi ei puhu enemmän Kimmosta!!!???? Ihan huikee tyyppi, erittäin skarppi ja jotenkin aina yllättyy. Nykyään mun voittajasuosikki.
”Emmä haluu puhuu siitä”, ja sitten taas hiljaa. Sitten äyskähtää jotain vihaista. Joo, uskomaton tyyppi tosiaan. Erittäin kiinnostavaa televisiota.
Näyttää siltä, että Helmeri ja Mira on menossa kauppaan! Kuivahiivaa pitäisi ostaa
Antaisin lähtöpassit samalla ovenavauksella Anu.Mira.Tupu.Milla.Ville.
Vierailija kirjoitti:
Näytettiinkö pk-huonetta nimeämisten aikaan? Eli tiedättekö jo kuka sai eniten ääniä?
Timo sai eniten, sen jälkeen Tarina ja Emma. Nämä kolme ovat nimettyinä.
eli mira ja hermeli meennee kauppaan?
Kyllä mä ymmärsin että kahella kädellä pidettävä kärryistä kiinni. Suulla ne tuotteet pitää koriin poimia. Tuotteet, mitkä sijaitsee suun korkeudella voi hyvin siirtää kärryyn.
Ongelmana sen ratkaisu.
Vierailija kirjoitti:
Tuolla joku sivua sitten sanottiin, että katsojat tiesivät, ettei varastaminen ole pakollista. Itelle se ei ollut todellakaan selvää, vaan oon ollut siinä luulossa, että BB:n antamia tehtäviä ei saa kyseenalaistaa tai jättää tekemättä. Tai muuten tulee rangaistus, esim. joutuu automaattisesti häätöäänestykseen tai jotain vastaavaa. Helmeri teki toki periaatteessa oikein ja jalosti (mullekin tuo tehtävä olisi vaikea enkä mielellään tekisi sitä), mutta toisaalta tää on kuitenkin loppupeleissä leikkiä ja peliä. Vähän jotenkin ikävää syyllistää heitä, jotka on määrätty varkaiksi ja sit syyttää, kun toimviat tehtävänannon mukaan.
Aikaisemmin sanottiin myös sitäkin, että olisivat voineet pölliä ihan vain muutaman kolikon, niin eivät olisi niskuroineet BB:n antamassa tehtävässä, mutta myöskään viikkotehtävä ei olisi epäonnistunut.
Näytetäänkö kauppareissu livenä, kun on oikea kauppa?
Vierailija kirjoitti:
Toki
Ne menee kauppaan jotka halusi. Halukkaita oli tällä kertaa Hermeli ja Mira. Miralla varmaan pelko pyllyn alla, että seuraava mahdollisuutta ei tule.
Tuo Millaki tunki nuuskaa huulen alle? Hyi hele kuinka etovaa tuo on.
tyhmä mennä kauppaan jos ei ole rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei näytettäisi? Eiköhän tuo ole yhteistyötaho, joka saa tässä näkyvyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei näytettäisi? Eiköhän tuo ole yhteistyötaho, joka saa tässä näkyvyyttä.
Sitä ennen odottavat lupaa pääsyä kauppareissulle.
KAUPPAAN REDIN K MARKET, ketkö valittiin? hermeli?