BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Onko Jukan munaa näkynyt? Sen nuori varsihan on varsin komea, mutta collegehousuissa ei pullota ollenkaan. Veikkaankin, että pieni on muna.
T: Mies
No ei sen pituus ratkaiseva ole, jos design on onnistunut eli tavara on esteettisesti haluttava, itse luulen, että on ihan kiva lelu.
T. Toinen mies
Mikä toi juttu on, et Kimmo on hypännyt koko painollaan jotenkin silleen, et Emmaan oli sattunut ja nyt sillä on vaikeeta hengittää ja tuntuu kun ois puristava paita päällä? Muut pohtii onko kylkiluu murtunut. Mitä siinä tapahtui? Olin just koirien kanssa ulkona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun kuuntelee Villen juttuja vaimostaan, niin mä ainakin tajuan että ei se mikään Taivaallinen lapsi ole. Se on täysnarsisti.
Ja Tupu haistaa sen "Joo-o.. aikamoinen stoori". Ensin kuunneltuaan kasvoillaan ilme "Mitä pastaa toi selittää?"
Mitä se Ville selittää siellä?
Onko siellä vessassa kamera kans. Kellä on paras pyllynpyyhintätekniikka. Pyyhkiikö kaikki. Kuuluuko kotona ja loiskahdus.
Voisko ne joilla on 24/7, muistaa meitä muita päivittämällä lyhyesti mitä talossa tapahtuu? Tämä ketju tuntuu menevän helposti epäolennaisuuksiin ja talon tapahtumat jäävät toiselle sijalle.
Krisulla kusen ja viinanpolttama naama. Muut: kusenpolttama? Kuka sun naamalle on kussu? Krisu: No minä ite ja näyttää hienon moovin🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Mikä toi juttu on, et Kimmo on hypännyt koko painollaan jotenkin silleen, et Emmaan oli sattunut ja nyt sillä on vaikeeta hengittää ja tuntuu kun ois puristava paita päällä? Muut pohtii onko kylkiluu murtunut. Mitä siinä tapahtui? Olin just koirien kanssa ulkona.
Leikkivät sitä seuraleikkiä, jossa on ympyrässä tuoleja yksi vähemmän kuin leikkijöitä, ja leikkijät kiertävät musiikin tahtiin ympyrää, ja kun musiikki lakkaa, kaikki yrittävät ehtiä istumaan. Se, joka jää ilman tuolia, putoaa pois. BB-kisaajilla tuolien sijasta oli lattialla ympyrässä litteitä tyynyjä/tuolinpehmusteita, ja musiikkia vastasi Kristianin laulu.
En katsonut alusta asti, niin en nähnyt miten homma alkoi, mutta lopussa jäljellä olivat enää Emma ja Kimmo, ja siinä kävi Emman kylkeen. Emma kyllä voitti, mutta Kimmo tosiaan taisi istahtaa pelin tiimellyksessä kyljen päälle.
Ville: "vaimo on viallinen hänet pitää korjata, hän on sen ansainnut"
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan BB asukas jäänyt esim julkisuuteen muutoin kuin hömppäviihteessä tai muutoin menestynyt elämässään .
Taitavat olla enemmän tuollaisia taivaan rannan maalareita.
Perttu ja Sauli pärjänneet jatkossakin juuri BB:n ansiosta, muita ei nyt tule mieleen, suurin osa jäänyt unohduksiin kauden jälkeen, tosin Niko Saarinenkin on varmaan saanut kaikki työnsä ja näkyvyyden BB:n ansiosta.
Vierailija kirjoitti:
Ville: "vaimo on viallinen hänet pitää korjata, hän on sen ansainnut"
Mitä se tarkkaan ottaen sanoi?
Tein samalla ruokaa, mutta välillä Tarina ja Kevin puhuivat jotain, että raha ei ole paras mahdollinen vaihdannan väline tms. (en kuullut kunnolla). Sitä ennen puhuivat poliittisista puolueista (tuolloin Timo ja Mirakin olivat paikalla). Ohjaaja suhtautui nuivasti näihin keskusteluihin. Heti kun Tarina alkoi puhua rahasta, kameran näkymä vaihtui pois. Miksi tuotanto on ottanut Tarinan tuonne pohtimaan asioita vähän erilaisella tavalla kuin yleensä ajatellaan, jos kuitenkin kuva vaihtuu pois, kun hän alkaa pohtia... Typerää...
Kakka pissa pieru alapäähaju pippeli pimpsa ripuli .
hihihhihhi............