BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Oon kyllä yllättynyt että Timo sai noin paljon ääniä. Mun mielestä se vaikuttaa ihan symppikseltä.
Niin, mutta sinä et olekaan talon asukas. On eri asia arvioida ruudusta henkilöiden olemusta, kun asukkaat äänestävät sen mukaan, miten kokevat toisen heihin nähden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en oo ikinä nähnyt eevistä tekemässä mitään, aina röhnää jossain sohvalla, lattialla tai ulkona. Luulis että jossain kohtaa alkaa kyllästyttämään se makoilu
ei ole tehnyt vielä edes mitään kotitöitä, ei edes roskista vienyt. Sano itse jukalle joka kysyi eilen. Hän kuulemma SUO KOTITYÖT MUILLE.
Täys laho paska.
En ymmärrä mitä väärää tuossa on. Toiset tykkää tehdä koko ajan ja toiset ei. Se on ihan luonnollista.
Eevis sanoi myös että hälle voi nakittaa tehtäviä, ei siis välttele siivousta, mutta tässä vaiheessa antaa niiden tehdä jotka siitä tykkää.
Ja sinä uskot tollasen patalaiskan hevonpaskan, ei tee kotitöitä koska on niin laiska, eikä osaa, siinä on se oikea syy. Haloo, kuinka tyhmiä eevisfanit on.. ei tuo koulutus älyä ei, koska eeviksen fanit ovat 100% varmasti samanlaisia lällyjä kädettömiä kuin eeviskin.
tuo epähygieenisyyskin kertoo vähän laiskuudesta. Ei hitsi telkkariin kukaan mee koko kansan nähtäväksi ja ei käy kertaakaan suihkussa sinä aikana kun muut on käyneet jo 5-6 kertaa
Kamerat menee ihan eri aikaa. Ykköskamerassa Mira istuu sohvalla ja kakkoskamerassa tupakalla.
Emma, Tarina ja Eevis häätöön menossa jos on kolme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisipa kolme äänestyksessä
Oispa 4
Toi ois hyvä!
Neljä eniten ääniä saanutta äänestykseen tarkoittaisi, että äänestyksessä olisi 5 henkilöä
ja näin alussa se voisi olla just hyvä, kun porukkaa on vielä noin paljon.
Luultavasti neljäntenä Helmeri, joka ei totellut big brotheria.
Vierailija kirjoitti:
Kevin
2p Tupu, ei saa mitään irti
1p Krisu, ei annettavaa
Kevin näkee Krisun uhkana itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en oo ikinä nähnyt eevistä tekemässä mitään, aina röhnää jossain sohvalla, lattialla tai ulkona. Luulis että jossain kohtaa alkaa kyllästyttämään se makoilu
ei ole tehnyt vielä edes mitään kotitöitä, ei edes roskista vienyt. Sano itse jukalle joka kysyi eilen. Hän kuulemma SUO KOTITYÖT MUILLE.
Täys laho paska.
En ymmärrä mitä väärää tuossa on. Toiset tykkää tehdä koko ajan ja toiset ei. Se on ihan luonnollista.
Eevis sanoi myös että hälle voi nakittaa tehtäviä, ei siis välttele siivousta, mutta tässä vaiheessa antaa niiden tehdä jotka siitä tykkää.
Ja sinä uskot tollasen patalaiskan hevonpaskan, ei tee kotitöitä koska on niin laiska, eikä osaa, siinä on se oikea syy. Haloo, kuinka tyhmiä eevisfanit on.. ei tuo koulutus älyä ei, koska eeviksen fanit ovat 100% varmasti samanlaisia lällyjä kädettömiä kuin eeviskin.
tuo epähygieenisyyskin kertoo vähän laiskuudesta. Ei hitsi telkkariin kukaan mee koko kansan nähtäväksi ja ei käy kertaakaan suihkussa sinä aikana kun muut on käyneet jo 5-6 kertaa[/quote
No ei kerro. Se kertoo siitä, ettei hänen tarvitse käydä useammin. Siihen harvakseltaan suihkussa käymiseen voi totutella. Kokeile sinäkin, äläkä lotraa sitä vettä joka päivä. Ihminen käy nykypäivänä ihan liikaa suihkussa.
Eli Milla
kevin ja Helmeri ei saaneet yhtään ääntä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eevis on liian fiksu noille. Matamit karkerina äänestää ulos kun eivät ymmärrä. Eeviksen pitäs olla röökillä, jotta tupakkaringille kelpais.
Se heille suotakoon.
Itse en kyllä ole huomannut Eeviksessä mitään ylivertasta älykkyyttä muihin verrattuna.
No Anu ja Mira on huomannut, että on liian fiksu heidän seuraan.
Mikähän Eeviksestä tekee "fiksun", ei ole kertaakaan vielä sanonut mitään järkevää, sivistyssanoja kyllä pyörittelee ja venyttää liirumlaarumia, mutta mitään asiaa ei suusta tule.
Joitain on helppo huijata näköjään, kun vain sanoo olevansa joku mensan jäsen niin heti ollaan persettä nuolemassa. Käyttäkää aistejanne, ei se ole kummonenkaan ajattelija, se on patalaiska sanojen venyttäjä, ei muuta.
Meneppä katsomaan vaikka love islandia ja käyttämään niitä sun aisteja. Jos yhtään osaa kuunnella niin huomaa kyllä, että eevis on oikeasti älykäs, eikä mikään vit*ua hokeva "musta nyt tuntuu vaan tältä"-tyyppi.
Ehkä sinä vain uskot sen olevan älykäs, mitään älykästä tuon velton ikuisuusmakaajan suusta ei ole vielä kertaakaan saatu kuulla. Edes janne virtanen ei jaksanut kuunnella enempää tämän feikkiälykön horinaa ja käski poistumaan päiväkirjahuoneesta.
Vierailija kirjoitti:
Oon kyllä yllättynyt että Timo sai noin paljon ääniä. Mun mielestä se vaikuttaa ihan symppikseltä.
Et varmaan nähnyt lähetystä ja kuullut perusteluja,
kun Kimmoa lukuunottamatta kaikki Timoa nimenneet
perusteli että Timoa haittaisi vähiten tippua pois tai Timo kestäisi sen parhaiten.
Mut aika laajalle porukalle äänet jakautui. Ainoastaan Helmeri, Kevin, Milla ja Ville (immuniteetin takia) ei saanut ääniä.
Vierailija kirjoitti:
Tuulakin taktikoi. Kaksi vanhaa - äänestämällä toisen ulos keräät eläkeläisten äänet.
Voi pyhä sylvi!
Tuulassa ja Timossa ei ole mitään muuta yhteistä kun että molempien ikä alkaa vitosella. Eikä kukaan äänestä tai kannata heitä vaan sen takia että he on "vanhoja". Eiköhän heidän kannattajakuntansa koostu hyvin erityyppisistä ihmisistä.
Ehtiin nähä vain pari nimeämistä, kerkeskö joku nähä ketä Krisu äänesti ja miksi?
tarina vois joutua myös äänestykseen, mutta tuotannon lemmikkänä ei joudu. Hermelio saaattaa joutua rankkuna.
Kevin, Milla, Helmeri ja Ville jäi ilman ääniä. Ville oli turvassa.
ja Eevikset hiukset näyttää kyllä latvoista siltä että paskaiset ovat. Juureen laittaa kuivashampoota.
eli on 7 päivää ollut peseytymättä
Miten voi olla mahollista että Kevin ei saanut yhtään ääntä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et varmaan nähnyt lähetystä ja kuullut perusteluja,
kun Kimmoa lukuunottamatta kaikki Timoa nimenneet
perusteli että Timoa haittaisi vähiten tippua pois tai Timo kestäisi sen parhaiten.
Kuulin kyllä. Yllätyin siis ylipäänsä että Timo sai noin paljon ääniä.
Vierailija kirjoitti:
Emma, Tarina ja Eevis häätöön menossa jos on kolme.
No eihän ole vaan Emma, timo ja tarina . Timo on saanut Emman jälkeen eniten pisteitä
Tai siis 2 päivää ilman, suihku ja 3 päivää ilman ja suihku. 1 päivä ilman, suihku, 2 päivää ilman, suihku, 3 päivää ilman, suihku, 2 päivää ilman, suihku, 2 päivää ilman ja suihku... ja uusiksi. Silloin keskiarvo 2 päivää suihkutta.