BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eevis on liian fiksu noille. Matamit karkerina äänestää ulos kun eivät ymmärrä. Eeviksen pitäs olla röökillä, jotta tupakkaringille kelpais.
Se heille suotakoon.
Itse en kyllä ole huomannut Eeviksessä mitään ylivertasta älykkyyttä muihin verrattuna.
No Anu ja Mira on huomannut, että on liian fiksu heidän seuraan.
Mikähän Eeviksestä tekee "fiksun", ei ole kertaakaan vielä sanonut mitään järkevää, sivistyssanoja kyllä pyörittelee ja venyttää liirumlaarumia, mutta mitään asiaa ei suusta tule.
Joitain on helppo huijata näköjään, kun vain sanoo olevansa joku mensan jäsen niin heti ollaan persettä nuolemassa. Käyttäkää aistejanne, ei se ole kummonenkaan ajattelija, se on patalaiska sanojen venyttäjä, ei muuta.
Meneppä katsomaan vaikka love islandia ja käyttämään niitä sun aisteja. Jos yhtään osaa kuunnella niin huomaa kyllä, että eevis on oikeasti älykäs, eikä mikään vit*ua hokeva "musta nyt tuntuu vaan tältä"-tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Tuulakin taktikoi. Kaksi vanhaa - äänestämällä toisen ulos keräät eläkeläisten äänet.
Tää on hauska joka pitää noita jonain kylmänviileinä pelureina laskeskelemassa "eläkelläis ääniä" ja "lesbo ääniä" ym.. ja itseään tietysti vähän nokkelampana av-mammana kun tajuaa "pelin kulun" ;DD
Wuhuu! Jes, Kevin!
Krisun pistetili avattu! Kevin myös näkee sen, että Krisusta on jo nähty kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho:O En ois voinut kuvitella että Timo on kärkipäässä! Enemmän ääniä kun Tarinalla! WTF?!
Asukkaat kokee sen uhkana.
Ei. Vaan moni perusteli, että Timoa haittaisi vähiten pudota ekana.
Oon kyllä yllättynyt että Timo sai noin paljon ääniä. Mun mielestä se vaikuttaa ihan symppikseltä.
Eiköhän äänestyksessä ole ainakin Timo (9p), Emma (7p) ja Tarina (6p). Laitetaanko mahdollisesti vielä Eevis ja Jukka viidellä pisteellään?
Vierailija kirjoitti:
Olisipa kolme äänestyksessä
Oispa 4
Kevin ei saanut yhtään ääntä. Kuinkakohan harmittaa niitä, jotka tälläkin palstalla moittivat Keviniä iljettäväksi ja sairaaksi?
14 asukasta kaikki antaa 3 ääntä yhteensä 42 pistettä
timo 9
emma 7
tarina 6
jukka 5
eevis 5
tupu 3
mira 3
anu 2
kimmo 1
krisu 1
Vierailija kirjoitti:
Oon kyllä yllättynyt että Timo sai noin paljon ääniä. Mun mielestä se vaikuttaa ihan symppikseltä.
Kimmo taisi olla ainoa joka sanoi ettei pidä Timota. Kaikki muuthan perusteli sillä, että Timoa ei haittaisi tippua tai Timoa haittaisi vähiten ettei voita.
Topakasti kaks äänestykseen. Niin kuin ennen vanhaan. Etenkin kun pistemäärät on selkeät.
Joutuispa tarina äänestykseen, haluan nähdä sen reaktion.
Vierailija kirjoitti:
Kevin 2p Tupulle, 1 Krisulle
Tilanne
Emma 10
Tarina 6
Jukka 5
Eevis 5
Anu 4
Mira 3
Timo 4
Kimmo 1
Tupu 2
Krisu 1
tupu, Ville ja Mira antaoi TImolle 2
Jukka 1
Korjaan, tilanne nyt
Emma 10
Tarina 6
Jukka 5
Eevis 5
Anu 4
Mira 3
Timo 4
Kimmo 1
Tupu 3
Krisu 1
Vierailija kirjoitti:
En ole yllättänyt. Eikä tämä ehdolla olo vie symppisroolia mitenkään pois.
Timo on kiva, mukava, symppis.... ja kuten moni sanoi. Häntä ei haittais lähtö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisipa kolme äänestyksessä
Oispa 4
Toi ois hyvä!
Neljä eniten ääniä saanutta äänestykseen tarkoittaisi, että äänestyksessä olisi 5 henkilöä
ja näin alussa se voisi olla just hyvä, kun porukkaa on vielä noin paljon.
PRKL NYT JOUTU KEVIN MUSTALLE LISTALLE KUN NIMES KRISUN!