BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
No miten Timo perusteli ääntä Kimmolle? Sanoko suoraan ettei pidä tästä niinkun Kimmo epäili?
Koska kimmo ei suostu puhumaan työasioistaan, niin kokee, ettei ole keskustelunaiheita.
emma 7
timo 7
tarina 6
jukka 5
eevis 5
mira 3
anu 2
kimmo 1
saattaa olla yhden pisteen virhe??
Vierailija kirjoitti:
No miten Timo perusteli ääntä Kimmolle? Sanoko suoraan ettei pidä tästä niinkun Kimmo epäili?
Sanoi ettei keskusteluissa saa mitään Kimmosta irti, Kimmo sanoo ettei halua puhua mistään itseen liittyvästä vaan yleisistä aiheista.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen, ettei kukaan ole nimennyt Villeä. Jos olisin itse asukas, olisin antanut 2 pistettä koska korvat vuotaa verta tuosta jeesustelusta.
Sä oot hyvin mukana😂👍
Vierailija kirjoitti:
Mukava kaveri, mutta ei jaa itsestään mitään.
Tuulakin taktikoi. Kaksi vanhaa - äänestämällä toisen ulos keräät eläkeläisten äänet.
Emma kauniin näkönen, on meikannut näköjään.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen, ettei kukaan ole nimennyt Villeä. Jos olisin itse asukas, olisin antanut 2 pistettä koska korvat vuotaa verta tuosta jeesustelusta.
Immuniteetti
No nyt on ihana BigBrother-ääni; Janne Virtanen nimeämisissä.
Vierailija kirjoitti:
sillä on immuniteetti
jaa taitaa se ääni tosiaan ollakin virtanen, eikä jone. nyt huomasin, aluksi kuulosti jonelta.
Villeltä 2 pistettä Timolle
ja 1 piste Tuula
Villellähän sitä onkin annettavaa talossa.
2p Timo, valmis lähtemään, vähiten annettavaa
1p Tupu, kotona odotetaan
Ville ei äänestänyt sateenkaarikansaa
Minä ihmettelen kun Jukka tai Eevis käyttää äänestysperusteluna että ei ole tutustunut johonkin?
Kuinka he voivat edes olettaa tutustuvansa muihin asukkeihin sen jälkeen kun aloittivat tuon alituisen peiton alla nyhjäämisensä, harva haluaa häiritä nyhjäävää pariskuntaa.
Ulos talosta kotiinsa nyhjäämään.
Ja tiedoksi en ole yhdenkään asukkaan fani tai tuttu.
ei taida tarina joutuakaan äänestykseen.
Mikähän Eeviksestä tekee "fiksun", ei ole kertaakaan vielä sanonut mitään järkevää, sivistyssanoja kyllä pyörittelee ja venyttää liirumlaarumia, mutta mitään asiaa ei suusta tule.
Joitain on helppo huijata näköjään, kun vain sanoo olevansa joku mensan jäsen niin heti ollaan persettä nuolemassa. Käyttäkää aistejanne, ei se ole kummonenkaan ajattelija, se on patalaiska sanojen venyttäjä, ei muuta.