BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Jee, tiesin että Mira ei tykkää eeviksestä, kun en minäkään, mutta tykkään mirasta.. heh.
Kiitos Mira.
Ois kyl saanu antaa toisinpäin, eli 2 eevikselle..
Vierailija kirjoitti:
Yllättävät noi Kimmon 2pistettä Timolle. Miten perusteli?
Kokee, että Timo ei pidä hänestä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana toi Helmeri kyllä, niiiiiin vaikeeta hänelle antaa noita pisteitä. Oikee super ihana vävypoika jollekkin.
Ja pakko sanoo vielä et jestas on hyvin säilynyt, jos 32 vuotiaasta voi jo niin sanoa, ihan pikkupojalta 19v näyttää.
Mä niin tykkään hänestä
Ei kukaan halua tuollaista vässykkää vävypojakseen
eikai se vässykkä ole jos tuntuu pahalta varastaa tai antaa nimeämispisteitä jollekkin. Arvot kohdillaan hänellä
No Mira oli ainakin rehellinen. Äänestä kahta älykästä ihmistä ulos, koska on itse vähemmän älykäs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mirä, äänestä nyt eevistä ainakin!
Moukka-mira ei ymmärrä hienoa puhetta.
Kunhan sanoi ystävällisesti, jos joku on moukka se on eevis.
Mira on topakka ja mukava, tollasia tuolla tarvitaan ei lapamato-eeviksiä.
Anulta 2 pistettä Eevikselle
ja 1 piste Jukalle
Vierailija kirjoitti:
Mä olin ainoa joka sanoi heti kun Kimmo meni taloon että siinä on fiksu asiallinen kaveri! Kimmo voittoon!
Et ollut.
Mä sanoin, että toi h omo voittaa.
Anu
2p Eevis, analyyttiset jutut ei kiinnosta
1p Jukka, laskelmoiva pelaaja, velmu
Hyvä hyvä anu, eevikselle pisteet. Kukaan ei tykkää eeviksestä, ONKO IHME.
Ja jukalle meni myös. Päästäispä noista nyhjääjistä tosiaan eroon,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mirä, äänestä nyt eevistä ainakin!
Kunhan sanoi ystävällisesti, jos joku on moukka se on eevis.
Mira on topakka ja mukava, tollasia tuolla tarvitaan ei lapamato-eeviksiä.
Mira syö tilan toisilta ollessaan paikalla. Koko ajan äänessä ja päsmäröimässä. Kuten Tarinakin.
sit seuraavaks eeviksen analyysit 🙈
Sanoin jo alussa, että Tarina ja Eevis ulos niin homma paranee kun muutkin saa suunvuoron!
eevis varmaan sössöttää pisteet miralle ainakin, hän kun on niiiin hänen alapuolellaan oleva olento, tämän lapamatokuningattaren mielestä.
Eevis on liian fiksu noille. Matamit karkerina äänestää ulos kun eivät ymmärrä. Eeviksen pitäs olla röökillä, jotta tupakkaringille kelpais.
Anu antoi vaan sen takia noi pisteet ku ei ole ite päässyt Jukan kanssa kutemaan, johan sen nyt näkee sokeakin
Mä en oo ikinä nähnyt eevistä tekemässä mitään, aina röhnää jossain sohvalla, lattialla tai ulkona. Luulis että jossain kohtaa alkaa kyllästyttämään se makoilu
Väliaikatulokset anun jälkeen
tarina 6
jukka 5
eevis 5
timo 4
mira 3
emma 1
Mikä on pistetilanne tällä hetkellä?