Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 —Official—

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
4081/90773 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villehän voi ostaa kaljaa koko rahnalla.

Vierailija
4082/90773 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jumalauta kun ottaa päähän tuo Helmeri ja itsensä korottaminen.

Kiertelee nyt oikein kehumassa jalouttaan ja muiden edelleasettamista.

Oli ihan varma että muutkin kieltäytyisivät varastamasta.

Miksi mennä koko BB taloon jos kieltäytyy tehtävistä, nehän siellä on se juju ja katsojillekin viihdykettä. Nyt vielä Helmeri naukuu, kuinka häntä harmittaa viikkotehtävän epäonnistuminen.

Ainaki itse heti äänestän Helmeriä pois kun vaan pystyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4083/90773 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos häätöäänestyksessä on Helmeri ja Tarina, Tarina tippuu aivan varmasti. Helmerillä on faneja jo ennen tuota ohjelmaa.

Joo, puhui tänään kaikista somekanavistaan missä on. Henkilökohtaisella instatilillään on 24 000. Mutta esim. työnsä Youtube-videoilla on 100 000 seuraajaa

Mutta noilla nyt tietysti paljon kansainvälisiä seuraajia, jotka tuskin täällä äänestävät.

Vierailija
4084/90773 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten jengi ei puhu enemmän Kimmosta!!!???? Ihan huikee tyyppi, erittäin skarppi ja jotenkin aina yllättyy. Nykyään mun voittajasuosikki.

Ihan hemmetin tylsä tyyppi, voisi tippua pois ekalla viikolla.

Vierailija
4085/90773 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä Helmeri nyt koettaa kovasti puhua varkaiden syyksi viikkotapiota.

Oksettava heppu.

Vierailija
4086/90773 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoin Krisu

Vierailija
4087/90773 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten jengi ei puhu enemmän Kimmosta!!!???? Ihan huikee tyyppi, erittäin skarppi ja jotenkin aina yllättyy. Nykyään mun voittajasuosikki.

Niin minunkin suosikki. Viisas tarkkailija.

Tuskin Kimmo itsekään haluais että hänestä kokoajan puhutaan ja kohistaan... 

Mutta kyllä me muut tarkkailijat on huomattu mikä jalokivi on. 

Vierailija
4088/90773 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anu soimaa itseään viime yöstä.

Vierailija
4089/90773 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoin Krisu

Veikkaan että Krisu ostaa kaljaa ja tarjoaa kaikille, haluaa bileet.

Uskis ei tarjoa kellekään mitään, korkeintaan kahvipaketin.

Vierailija
4090/90773 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä toi timo on ihan ikäsensä, mitä te höpötätte nuorekkuudesta. Juu voi olla että jaksaa kierrellä maailmaa ja tehdä jotain mitä te ette, mutta ei se silti mikään nuorekas ole, sillä vaan on mahdollisuus mennä ja tehdä mitä huvittaa.

On mullakin mahdollisuus mennä ja tehdä ihan mitä haluan, 

mutta eipä DJ keikat tai rokkikonsertit kiinnosta. Ennemmin menen museoon tai teatteriin. Nuorena olen kyllä kiertänyt Suomen ja Euroopan festarit moneen kertaan.

Vierailija
4091/90773 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikkiongelma!!!!!! Miksei tuolle voida tehdä mitään?

Vierailija
4092/90773 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ville esittää hyvää, krisse ei esitä, kumpikohan on oikeasti jalompi ihminen,..sitä voi miettiä.

Vierailija
4093/90773 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aaaa, eli Helmeri meni vaan jeesustelemaan ja kiillottamaan omaa kuvaansa.

Kun muita varkaita moititaan ja parjataan, Helmeri menee ilmoittautumaan että hänkin oli varas muttei vienyt mitään.

Eli teki hän niin tai näin niin aina menee metsään. Jos tunnustat kiillotat omaa kuvaasi, jos et tunnusta oot nössö. 

Helmerihän toitottaa koko ajan että hänkin oli nimetty varkaaksi muttei halunnut vaan kieltäytyi yleisen edun nimissä ja kuinka nyt muiden varkaiden takia ollaan viiikkotehtävä hävitty.

Ensin ei edes aikonut ilmoittautua olleensa varas, istui pitkään sohvalla kun kahta varasta kuumotettiin. Sitten näki tilaisuuden koittaneen oman kilven kiilllotukseen.

Vierailija
4094/90773 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessakopit on heti suihkutiloihin mennessä oven kummallakin puolella. Niissä on liukuovet, että saavat rauhaksiin pissailla.

Näin yöllä, kun Kristian levitteli antiageing seerumia kasvoihinsa. Samalla se makoili siellä suihku/veskitilojen lattioilla. Jäi epäselväksi, että piilotteliko se siellä jotain vai etsikö.

Vierailija
4095/90773 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä toi timo on ihan ikäsensä, mitä te höpötätte nuorekkuudesta. Juu voi olla että jaksaa kierrellä maailmaa ja tehdä jotain mitä te ette, mutta ei se silti mikään nuorekas ole, sillä vaan on mahdollisuus mennä ja tehdä mitä huvittaa.

mutta eipä DJ keikat tai rokkikonsertit kiinnosta. Ennemmin menen museoon tai teatteriin. Nuorena olen kyllä kiertänyt Suomen ja Euroopan festarit moneen kertaan.

Ei se silti Timosta nuorekasta tee. Minä olen 47 hevari jota kiinnostaa moni asia, mutta joka ei jaksa tehdä mitään, juon kaljaa ja kuuntelen metallia. Tuskin tämäkään sinusta kovin aikuiselta kuulostaa, mutta ihan ikäseni olen.

Vierailija
4096/90773 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa jo se Villen parjaus, siis yks ihminen otettu silmåtikuksi sen takia et haluaa rukoilla, puhuu uskon asioista jne. Sairasta haukkua toista! Jos kysymyksessä olisi muslimi niin tuskin kukaan välittäisi vaikka 5 krt päivässä hoilais Allahia, muslimit hyväksytään helpommin kuin kristityt

Vierailija
4097/90773 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yhtä oikein tuo Helmerinkin valinta on kuin Villen ja Krisun. Kertoo toki ihmisestä ja hänen moraalistaan paljon ja sekös se tässä jengiä eniten harmittaakin. Suurin osa olis "pelin takia" pelannut noin, mutta näkyyhän tuo Villeäkin harmittavan että oman etunsa vuoksi valitsi noin ja siksi yrittää selitellä ettei tiennyt mitä palkintona oli. Tiesi aivan varmasti, koska katsojatkin tiesi. 

Vierailija
4098/90773 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun muita varkaita moititaan ja parjataan, Helmeri menee ilmoittautumaan että hänkin oli varas muttei vienyt mitään.

Eli teki hän niin tai näin niin aina menee metsään. Jos tunnustat kiillotat omaa kuvaasi, jos et tunnusta oot nössö. 

Kuuntelitko sä ollenkaan, mitä toi Helmeri puhui??

Olipa kovaa jeesustelua ja itsensä pyhimyksen asemaan nostamista.

HUH HUH

Vierailija
4099/90773 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helmerihän toitottaa koko ajan että hänkin oli nimetty varkaaksi muttei halunnut vaan kieltäytyi yleisen edun nimissä ja kuinka nyt muiden varkaiden takia ollaan viiikkotehtävä hävitty.

Ensin ei edes aikonut ilmoittautua olleensa varas, istui pitkään sohvalla kun kahta varasta kuumotettiin. Sitten näki tilaisuuden koittaneen oman kilven kiilllotukseen.

Helmeri nousi heti, kun kuvitteli, että Ville oli lopettanut tarinansa. Tosin siinä vaiheessa oli Tarinakin seisomassa, jostain syystä. Helmerillä oli myös käsipystyssä asiasta, muttei nää hiljaisemmat saa suun vuoroa.

Vierailija
4100/90773 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se silti Timosta nuorekasta tee. Minä olen 47 hevari jota kiinnostaa moni asia, mutta joka ei jaksa tehdä mitään, juon kaljaa ja kuuntelen metallia. Tuskin tämäkään sinusta kovin aikuiselta kuulostaa, mutta ihan ikäseni olen.

Hevarius nyt ei ole koskaan nuorekasta, ei edes teininä. Luuserit hevittää.

Harmittaapa muita keski-ikäisiä kun Timoa kehutaan, koettakaa jaksaa.

Ketju on lukittu.