BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme porukkaa. Itse epäonnistuvat viikkotehtävässä porukalla ja syyttävät varkaita, jotka ovat yksinään joutuneet selviämään.
Just aika moni sanoi, että tämä on meidän moka ja varkaita tässä on turha alkaa syyttämään.
Joo, Kimmo sanoi.
Sitä ennen tivasivat että sun takia ollaan sit ilman ruokaa ja sun vika sitä ja tätä.
Jukka sanoi ettei kolikoita missään nimessä jaeta kaikkien kesken.
Ja sitten muut huomasivat vasta alkaa peesaamaan että joo ei ei-
Tottakai rahat pitää jakaa, koska tuo kuului tehtävään.
Vierailija kirjoitti:
Helmeri joutuu varmaan häätöön suoraan kun ei tehnyt tehtävää.
ei tuu tippumaan.
Aika ketku tuo Ville ;) "Luulin että on yhteinen hyvä kyseessä" hahhah :D
Vierailija kirjoitti:
Villen onni, olis muuten pudonnut pois jo ekan viikon jälkeen :D
No ei varmasti olisi tippunut. Tuolla on paljon tylsempiä ja ärsyttävempiä asukkaita kuin hän ja uskovaiset varmasti äänestää häntä.
Vierailija kirjoitti:
Tyhmää kun parhaat uhrattiin varkaiksi siis Krisu ja Helmeri. Olis laittanut Tarinan ja Emman.
Niin että Krisulle ja Helmerille vaan kivoja tehtäviä, joista saa kavereita. Aha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jakaako varkaat kolikot ruokiin? Olisi hieno liike.
Ei tietenkään pidä jakaa. Itseä varten siellä ollaan ja niitä voi tarvita vielä.
Pitää osan itsellään ja loput yhteiseen hyvään.
Tarina alko taas jeesustelemaan, nyt jeesusmiehelle... hohhoijaa hohhoijaaaaaaaaaaaaaaaa.
Siinä kaksi täydellisen hyvää ihmistä täydellisine moraaleineen.. jeejee. ja tarina on taas niiiiiiiiiin onnellinen... joooooo joooooo.
Vierailija kirjoitti:
Aaaa, eli Helmeri meni vaan jeesustelemaan ja kiillottamaan omaa kuvaansa.
Kun muita varkaita moititaan ja parjataan, Helmeri menee ilmoittautumaan että hänkin oli varas muttei vienyt mitään.
Eli teki hän niin tai näin niin aina menee metsään. Jos tunnustat kiillotat omaa kuvaasi, jos et tunnusta oot nössö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiihkeä Anu jo selkeästi kiinnostunut nuorekkaasta Timosta. Ensimmäistä bileiltaa odotellessa...
Miten Timo on mielestäsi nuorekas?
Se keskustelu, jossa nuoremmat miehet kyselivät, onko Timon koti älykoti, oli kyllä kiinnostava ja samalla yksi osoitus Timon nuorekkuudesta. Äänentoistolaitteistot ja sovellusten /järjestelmien uudenaikaisuus ja jopa edelläkävijyys (tilannut USA:sta sellaisia joita ei täältä vielä saatavissa) edellyttää kyllä tietynlaista nuorekkuutta ja nuorekasta asennetta. Mun 55v. iskällä on joku stereoviritelmä 80-luvulta ja radiomankka keittiössä uutisten kuutelua varten. Häneen verrattuna Timo on kyllä nuorekas ja trenditietoinen.
Mutta eikö noi tollaset laitteet ole Timon alaa? Että mielenkiinto tollassiin laitteisiin selittää sen että on yleensä tolle alalle hakeutunut eikä mikään "nuorekkuus".
Riippuu siitä mitä tarkoitat "alalla"??
Timo on joku ohjelmoitsija ammatiltaan tai työkseen. Mikä sitten on kenenkin alaa, työ, harrastus, melenkiinnon kohde.
Sai silloin aikanaan rahaa niistä miksauksistakin.
Timo sanoo olevansa it-alalla. Harrastuksistakin saa ottaa rahaa vastaan. Jopa arkisista asioista, esim jotkut myy tekemiään kakkuja ilman alaa ja harrastusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiihkeä Anu jo selkeästi kiinnostunut nuorekkaasta Timosta. Ensimmäistä bileiltaa odotellessa...
Miten Timo on mielestäsi nuorekas?
Se keskustelu, jossa nuoremmat miehet kyselivät, onko Timon koti älykoti, oli kyllä kiinnostava ja samalla yksi osoitus Timon nuorekkuudesta. Äänentoistolaitteistot ja sovellusten /järjestelmien uudenaikaisuus ja jopa edelläkävijyys (tilannut USA:sta sellaisia joita ei täältä vielä saatavissa) edellyttää kyllä tietynlaista nuorekkuutta ja nuorekasta asennetta. Mun 55v. iskällä on joku stereoviritelmä 80-luvulta ja radiomankka keittiössä uutisten kuutelua varten. Häneen verrattuna Timo on kyllä nuorekas ja trenditietoinen.
Mutta eikö noi tollaset laitteet ole Timon alaa? Että mielenkiinto tollassiin laitteisiin selittää sen että on yleensä tolle alalle hakeutunut eikä mikään "nuorekkuus".
Riippuu siitä mitä tarkoitat "alalla"??
Timo on joku ohjelmoitsija ammatiltaan tai työkseen. Mikä sitten on kenenkin alaa, työ, harrastus, melenkiinnon kohde.
Sai silloin aikanaan rahaa niistä miksauksistakin.
Niii-iin, aikanaan joo.
Minäkin tein aikanaan, nuorena, paljon asioista, jotaka eivät enää viisikypäistä tätiä kiinnosta. Olin mm. valokuvamallina ja harrastin lautailua. 20 vuotta sitten piti olla uusin kännykkä ja musavehkeet, enää en nykyisistä ymmärrä mitään. Olen reilusti vanha akka. En nuorekas edes mieleltäni.
Juu, kyllä minäkin 46 v. nainen olen sitä mieltä, että Timo on ennakkoluulottomampi ja avoimempi kuin minä. Nuorena olin kyllä, vanhemmiten se on karissut. Ehdottomasti nuorekas mies Timo.
Miten jengi ei puhu enemmän Kimmosta!!!???? Ihan huikee tyyppi, erittäin skarppi ja jotenkin aina yllättyy. Nykyään mun voittajasuosikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aaaa, eli Helmeri meni vaan jeesustelemaan ja kiillottamaan omaa kuvaansa.
Kun muita varkaita moititaan ja parjataan, Helmeri menee ilmoittautumaan että hänkin oli varas muttei vienyt mitään.
Eli teki hän niin tai näin niin aina menee metsään. Jos tunnustat kiillotat omaa kuvaasi, jos et tunnusta oot nössö.
Niin, koska täällä on monta ihmistä tässä keskustelussa ja aina joku tykkään jostain, ja toinen taas ei.
Olisi ollut kamala tehtävä. Nuo kuitenkin monta kertaa spekuloi, että mitä jos varkaiden osuuskin on osa tehtävää. Se mikä täältä näyttää selvältä, ei varmaan tuolla ole ollenkaan niin selvää
"mä ainakin itse haluun sälilyttää yhteyden itseeni.. totta kai ... totta kai... siis siis... öö öö lässytilää"...
Jos häätöäänestyksessä on Helmeri ja Tarina, Tarina tippuu aivan varmasti. Helmerillä on faneja jo ennen tuota ohjelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme porukkaa. Itse epäonnistuvat viikkotehtävässä porukalla ja syyttävät varkaita, jotka ovat yksinään joutuneet selviämään.
Just aika moni sanoi, että tämä on meidän moka ja varkaita tässä on turha alkaa syyttämään.
Joo, Kimmo sanoi.
Sitä ennen tivasivat että sun takia ollaan sit ilman ruokaa ja sun vika sitä ja tätä.
Jukka sanoi ettei kolikoita missään nimessä jaeta kaikkien kesken.
Ja sitten muut huomasivat vasta alkaa peesaamaan että joo ei ei-
Joo, ihan perinteistä suomalaisuutta alkaa syyttämään voittajia kun itse hävisi. Niinhän se käytännössä meni, varkaat voitti ja vahdit hävisi. Vahdit haluaa silti varkaiden mitalit. Vaan ne jolla älli riitti ymmärsi, ettei se ihan niin toimi.
Vierailija kirjoitti:
Miten jengi ei puhu enemmän Kimmosta!!!???? Ihan huikee tyyppi, erittäin skarppi ja jotenkin aina yllättyy. Nykyään mun voittajasuosikki.
Joo, kirjoitin jossain aiemmin keskustelussa, kun oli pitänyt selkeän hyvän " asianajajanpuheen, että toivottavasti saisi vähän enemmän tilaa
ettei käy niin, että menee nyt äänestykseen ja tippuu, kun on monille aika tuntematon . Varsinkin niille varmasti, jotka eivät katso 24/7 .
Kyllä toi timo on ihan ikäsensä, mitä te höpötätte nuorekkuudesta. Juu voi olla että jaksaa kierrellä maailmaa ja tehdä jotain mitä te ette, mutta ei se silti mikään nuorekas ole, sillä vaan on mahdollisuus mennä ja tehdä mitä huvittaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos häätöäänestyksessä on Helmeri ja Tarina, Tarina tippuu aivan varmasti. Helmerillä on faneja jo ennen tuota ohjelmaa.
Joo, puhui tänään kaikista somekanavistaan missä on. Henkilökohtaisella instatilillään on 24 000. Mutta esim. työnsä Youtube-videoilla on 100 000 seuraajaa
Toivottavasti.