Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
38041/90773 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku kirjoitti ,että Tupu näyttää ikäistään vanhemmalta ja on kuppi vissiin maistunut.Eihän se aina siitä johdu.Näyttäähän Anukin vanhemmalta mitä on.Mulla kaveri joka ottaa kuppia kyllä usein ja sitä taas veikataan 10 vuotta nuoremmaksi mitä on .

Anukin on vanha alkkis et eipä ihme kun niin kulahtanut.

Missä vaiheessa se on vanhaksi juopoksi kerenyt jos on lapsetki tehnyt parikymppisenä.

Katoin youtubesta pätkän yöltä kun Jukka ja Helmeri menee hakemaan Krisua sängystä ja pakko sanoa että Ville on kyllä äijä💪💙

Vierailija
38042/90773 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy sanoa, että bileet oli mulle kaikkein valaisevinta Helmerin osalta. Ennalta vähän epäilin häntä, koska oli niin hiljainen. Ajattelin, että peitteleekö kenties jotain. Mutta kännien perusteella on oikeasti kiltti ja kaikista hyvää ajatteleva ihminen. Näköjään myös ainoa hetero(?)mies talossa, joka vaikuttaisi aidosti kunnioittavan naisia.

Helmeri puhui miesten kanssa ihan samanlaisia pano- ja seksinharrastusjuttuja kuin muutkin miehet ja kaulaili ihan kaikkia naisia, lisäksi mainitsi, että Milla on tosi ihanan pirteä ja energinen, hyvin hänen tyylinen nainen, mutta koska Anun kanssa ei voisi talon ulkopuolella koskan tulla mitään mm. lasten takia niin yrittää sitten Anua mieluummin talossa. Kunnioittavaa, ihana poikakulta.

No mitä pahaa tuossa on, jos haluaa seksiä Anun kanssa? Tarviikoa sen takia naimisiin mennä ja alkaa isäpuoleksi? Luuletko, että Anu on kiinnostunut Helmeristä, jos kerran on jotain säpinää talon ulkopuolella jo. Anu ihan omasta tahdostaan kuhertelee Helmerin kanssa ja ei edes kerro totuutta toisesta miehestä. 

Seksissä ei ikinä ole mitään pahaa, särähti korvaan vaan se ettei talon ulkopuolella haluaisi edes seksiä Anulta mutta talossa voi panna, ulkopuolella taas Milla olisi haluttavampi. Voi sitä hyväntahtoista poikakultaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38043/90773 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä yllätyin eniten Miran käytöstä. Oli satavarma että on eniten lärvit ja itkee ja nauraa yhtäaikaa ja kusee alleen. Yllätyin positiivisesti!

Mira juo vaan sidukkaa ja niitä oli vissiin yhteensä 6. Eipä siitä paljon humalaan tulla. Sai kyllä loppuyöstä muutaman lisää, mut taisi juoda niistä vain yhden

Yhdeksän siideriä oli Miralle ja Millalle eli 18 yhteensä, nyt milla selittää että oli niin vähän juomaa että oli käytännössä ihan selvin päin oli, Mirakin näytti yöllä tosi hyväkuntoiselta.

Siis miten kova viinapää noilla oikein voi olla, eikö 9 siideristä tule jo ihan tukevaan humalaan? Jos itse vetäisin vastaavan määrän niin kyllä varmaan tosi kännissä olisin.

Eikö ne siiderit ollut pieniä tölkkejä, kun vastaavasti muut joivat 0,5 l kaljoja?

Vierailija
38044/90773 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krisu yrittää väkisin saada juteltua Tarinan kanssa ja Tarina joutuu sanomaan että ei nyt. Toivottavasti eivät juttelekaan. Vaikka olisi Krisun aloitteesta, niin Tarinaa taas syytettäisiin. Ovela ketku tuo Krisu.

Nyt Krisu puhuu esinahastaan ja miten kaunis se on.

Vierailija
38045/90773 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku kirjoitti ,että Tupu näyttää ikäistään vanhemmalta ja on kuppi vissiin maistunut.Eihän se aina siitä johdu.Näyttäähän Anukin vanhemmalta mitä on.Mulla kaveri joka ottaa kuppia kyllä usein ja sitä taas veikataan 10 vuotta nuoremmaksi mitä on .

Anukin on vanha alkkis et eipä ihme kun niin kulahtanut.

Missä vaiheessa se on vanhaksi juopoksi kerenyt jos on lapsetki tehnyt parikymppisenä.

Katoin youtubesta pätkän yöltä kun Jukka ja Helmeri menee hakemaan Krisua sängystä ja pakko sanoa että Ville on kyllä äijä💪💙

Kuuntele noita livekeskusteluja, ihan on Anu itse puhunut alkoholiongelmistaan ja muidenkin aineiden käytöstä. Vahin poika syntyi 7 vuotta sitten ja nuorempi on 4.

Vierailija
38046/90773 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noilel pitäis näyttää parhaat törppöilyt viime yöltä, kaikki ei tiedä kaikkea, kun nukkuivat. 

Vierailija
38047/90773 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jutussa tosiaan häiritsee se sanoma, jonka mukaan selviytyäkseen ei saisi auttaa muita, kun tosiasia on, ettei hän itsekään olisi selvinnyt, jos kukaan ei olisi ollut matkan varrella auttamassa.

Onneksi siis löytyy niitäkin ihmisiä, jotka paitsi selvisivät, myös auttoivat muita eivätkä olleet yhtä itsekkäitä.

Kyllä mä ymmärrän että kun taistelee hengestään niin tekee kaikkensa. Sitä mä ihmettelen miksi sillä pitää vuosikymmeniä myöhemmin mennä lehtiin provoamaan.

Vierailija
38048/90773 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärä miten Helmeri jaksoi noin pitkään vaikka oli jo alkuillasta nakit. Tupu ja Kimmo ovat näköjään vetänyt ennenkin viinaa. Kimmo lohkasi aamuyöstä, että nyt aletaan juomaan. Jukasta tuli yllättäen positiivisia puolia esiin. On valmis muuttamaan vaikka Inariin naisen perässä ja haluaa perheen. Kovan kuoren alla on herkkis mies kuitenkin. 

Olipas kunnon örvelöbileet. Luulis, ettei tee mieli alkoholia ainakaan kuukauteen. 

Miten sitä näkeekin ihmisistä eri puolia. Minusta Jukka käyttäytyi ylimielisesti ajoittain, vei mm. tupakkaa suoraan jonkun kädestä (kun omat loppuneet) eikä enää vaivautunut edes kysymään, voisiko joku antaa.

Myös illan aikana yritti sekoittaa parisuhdesoppaa ihan aiheetta ja omaa miehisyyttään korostaen puhumalla ääneen kaikkien kanssa vuorollaan, että ottaako nyt Anun vai Millan vai Miran vai ...

Jukka on just se tyyppi, kuka jää epätoivoisena baarin eteen notkumaan sen mentyä kiinni, jos sieltä kuitenkin vielä joku muija tarttuisi mukaan.

Sitten loppuyöstä, kun ei nyt saanut yhtään näistä muijista, alkoi puhe katkerana siitä kuinka hän ei aio muuttaa itseään ja jos ei kelpaa tällaisena....

Useaan otteeseen illan aikana myös työnsi itsensä kahden keskustelevan ihmisen väliin.

Olkoonkin että olivat kaikki aivan wasted, mutta silti

Jukasta tuli kyllä inhottava puoli esiin, selvänä osaa pelata peliään vähän peitellymmin, mutta nyt se kierous näkyi varsinkin lopussa kun olivat viidestään sikarinurkkauksessa. Tosin muut olivat niin päreissä, että tuskinpa huomasivat mitään. Ensin usuttaa Anua ja Helmeriä yhteen, mutta sitten kun hetken päästäHelmeri lähti Anun mukaan pk-huoneeseen, Jukka tuli jo aika tylysti hakemaan Helmeriä pois.

Vierailija
38049/90773 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Krisu kuivapanee Helmeriä. Helmeri on ”Krisuuu.. mitä sä..” vaivautuneesti. Krisu menee Kevinin taakse ja Kevin sanoo ”lopeta heti!” jolloin Krisu nostaa kädet ylös ja ilmehtii tyyliin ”ei ymmärrä joukkia”

Niin rasittava ukko ettei tosikaan!

Seksuaalinen ahdistelu varmaan nonen mielestä ok, kun Krisu tekee.

Johtuuko lapsenomaisesta ulkonäöstä? On kuitenkin oikeasti aikuinen mies! Mutta kohdellaan kuin lasta, jolla ei mitään vastuuta ja jolle asiat (omat teotkin) vain tapahtuu.

Mitä oot mieltä siitä kun Helmeri eilen läpsytteli Krisun paljasta hanuria ja tarkasteli ja käpälöi Krisun terskaa, aamulla vielä puhui että oli näyttänyt ihan ympärileikatulta ja Krisu oli että mitä, häh, ootsä tsekkaillu mun terskaa.

Oliko tämä seksuaalista häirintää vai ihanalta poikakullalta vain hyväntahtoista oleilua.

Outoa puolustella talon objektiivisesti kusipäisintä asukasta sillä, mitä joku muu on tehnyt.

Helmeri on kyllä absolutely objektiivisesti kusipäisin porukasta, pitää Anuakin pelkkänä objektiivina ja halujensa tyydyttäjänä muttei vois kuulemma kuvitella mitään yhetistä talon ulkopuolella, mutta Milla on sellainen joka voisi kiinnostaa ulkonakin. Jukan kanssa pussaili eilen ja käsitteli Krisun munaa, todella kusipäinen poikakulta.

Anulta läheisyyttä kyllä sanoi ja ei halua nyt seurustella ja pitkä miinus koska 2 lasta. Millan kanssa en saanut srlvää oliko srksiä vai vakikiinnitys

Vierailija
38050/90773 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä yllätyin eniten Miran käytöstä. Oli satavarma että on eniten lärvit ja itkee ja nauraa yhtäaikaa ja kusee alleen. Yllätyin positiivisesti!

Mira juo vaan sidukkaa ja niitä oli vissiin yhteensä 6. Eipä siitä paljon humalaan tulla. Sai kyllä loppuyöstä muutaman lisää, mut taisi juoda niistä vain yhden

Yhdeksän siideriä oli Miralle ja Millalle eli 18 yhteensä, nyt milla selittää että oli niin vähän juomaa että oli käytännössä ihan selvin päin oli, Mirakin näytti yöllä tosi hyväkuntoiselta.

Siis miten kova viinapää noilla oikein voi olla, eikö 9 siideristä tule jo ihan tukevaan humalaan? Jos itse vetäisin vastaavan määrän niin kyllä varmaan tosi kännissä olisin.

Eiks se Krisu viikko sitten oksennellut saatuaan 9 ölviä?

Vierailija
38051/90773 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulinko oikein, että Kimmo sanoi muutamalle tyypille olevansa ihastunut Helmeriin ja siksi vältellyt sitä tietoisesti? Sen lisäksi bondasivat illan aikana, sillä Kimmokin menettänyt lähisukulaisen.

Tästä keskustelusta on video youtubessa.

Vierailija
38052/90773 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana Ville❤️ Siivoilee ja antaa toisten elpyä. Isoveli voisi näyttää asukkaille TV:stä Anun ja Hemmin suudelman, kun Anukaan ei sitä edes itse muista.

Johan siellä oli hemmetinmoinen rähinä siivouksesta ja Krisu, Hemmi, ja Jukka komennettiin siivoamaan huutajina mm Ville, Tupu ja Kevin, jota toki erityisen ahkerana siivoojana voikin harmittaa toisten krapula ja tekemättömyys.

Vierailija
38053/90773 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana Ville❤️ Siivoilee ja antaa toisten elpyä. Isoveli voisi näyttää asukkaille TV:stä Anun ja Hemmin suudelman, kun Anukaan ei sitä edes itse muista.

Mitään suudelmia tarvii näyttää,näyttäisi noiden kännisekoiluja rankkujen alkupalaksi!!

Vierailija
38054/90773 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jukka on simahtanut suihkuhuoneen portaalle.

Vierailija
38055/90773 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makkarissa Risu.Tarina.Helmeri ja Anu hyvin lähellä kaikki sängysdä sulassa sovussa.Kimmo.milla

Vierailija
38056/90773 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krisu puhelee Miralle miten tämän pitää suojella häntä bodarikavereiltaan. "Sun täytyy suojella mua niin kun omaa lasta", sanoo Krisu.

Tuolla lapsen esittämisellä Krisu varmaan saakin niin paljon anteeksi, plus "se oli läppää" -argumentilla.

Vierailija
38057/90773 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö ne siiderit ollut pieniä tölkkejä, kun vastaavasti muut joivat 0,5 l kaljoja?

Tulee niistä silti helposti 1-2 promillen humalaan riippuen vähän painosta ja miten nopeasti ne juo että aika kaukaa haetulta kuulostaa että ihan selvin päin olisi. Jotkut taisi vetää toistakymmentä puolen litran kaljaa, ilmeisesti toleranssit on jo valmiiksi kohdallaan kun ylipäätään pystyy tuollaisiin suorituksiin.

Vierailija
38058/90773 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos juo yhdeksän pientä siideriä noin monen tunnin aikana, niin alle promille humalat on ollut koko illan. 

Ihan huvikseni katoin alkoholilaskurista. 

Vierailija
38059/90773 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy sanoa, että bileet oli mulle kaikkein valaisevinta Helmerin osalta. Ennalta vähän epäilin häntä, koska oli niin hiljainen. Ajattelin, että peitteleekö kenties jotain. Mutta kännien perusteella on oikeasti kiltti ja kaikista hyvää ajatteleva ihminen. Näköjään myös ainoa hetero(?)mies talossa, joka vaikuttaisi aidosti kunnioittavan naisia.

Helmeri puhui miesten kanssa ihan samanlaisia pano- ja seksinharrastusjuttuja kuin muutkin miehet ja kaulaili ihan kaikkia naisia, lisäksi mainitsi, että Milla on tosi ihanan pirteä ja energinen, hyvin hänen tyylinen nainen, mutta koska Anun kanssa ei voisi talon ulkopuolella koskan tulla mitään mm. lasten takia niin yrittää sitten Anua mieluummin talossa. Kunnioittavaa, ihana poikakulta.

No mitä pahaa tuossa on, jos haluaa seksiä Anun kanssa? Tarviikoa sen takia naimisiin mennä ja alkaa isäpuoleksi? Luuletko, että Anu on kiinnostunut Helmeristä, jos kerran on jotain säpinää talon ulkopuolella jo. Anu ihan omasta tahdostaan kuhertelee Helmerin kanssa ja ei edes kerro totuutta toisesta miehestä. 

Seksissä ei ikinä ole mitään pahaa, särähti korvaan vaan se ettei talon ulkopuolella haluaisi edes seksiä Anulta mutta talossa voi panna, ulkopuolella taas Milla olisi haluttavampi. Voi sitä hyväntahtoista poikakultaa.

Eihän se sanonut että haluaisi talossa panna ketään. Hän vain puhui kuinka tykkää Anusta mutta nuo kaksi lasta mietityttää joka on aika luonnollista. Myöhemmin vielä sanoi huppelissa että Anu voisi olla mun tyttöystävä.

Vierailija
38060/90773 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo Helmeri oli niin nakit ja kuitenkin mukava ja kiltti.  Hyväluontoinen mies on.

Tosi kilttiä oli etenkin se kun sanoi ettei voisi talon ulkopuolella ajatella suhdetta Anun kanssa mutta talossa voisi panna. Anun lapsetkin vaikuttaa niin ettei halua sen enempää olla tekemisissä. Hyväluontoinen on.

Ei kyllä sanonut, että voisi talossa panna Anua :D Ei edes sinnepäin :D Älä valehtele.

Taidat olla se sama tyyppi joka aina syyttää muita valehtelusta. Halveksittavaa käytöstä.

Olen tämän huomannut muutamien päivien sisällä.

Ketju on lukittu.