BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anu hyvännäköinen. Ei kerro polittiista kantaa.
Das Bootin Simone muistuttaa Anua...
http://de.web.img3.acsta.net/r_1280_720/pictures/18/11/22/09/41/5917432…
Vau, kuin ilmetty Anu!
Miksi Alma yrittää into piukassa kertoa katsojille mitä jukka OIKEASTI ajattelee?!? Alma-Ajatuksenlukija?
Itkuinen Anu halii nyt kehumissession päätteeksi.
Saunassa on oikea fiilisrinki, voisi Tarina ottaa oppia ja osallistua.
Minusta tuo kehumishetki on kiva.
Hei olen Anu, päätin jättää lapseni ja lähteä bb-taloon itkemään heidän peräänsä ja vähän hipsuttelemaan lapsen näköisen miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Krisu puhuu Jukalle kuinka on ollut ilo tutustua häneen. Jos Krisu vain tietäisi kuinka paljon Jukka puhuu paskaa hänestä selän takana ja antoi häätöäänenkin aikoinaan vain sen takia kun Krisu yritti pitää huolen viikkotehtävän onnistumisesta.
Tuskin kauheasti Krisua hetkauttaisi, tilanteet ja fiilikset talossa vaihtelevat, ja tyyppeihin tutustuessa mielipiteet muuttuvat. Krisu itsekin on tyyppi, joka osaa korjata näkemystään kun tulee uutta infoa, ei vaikuta miltään märehtijältä.
Vierailija kirjoitti:
Selkeästi tuotanto on nyt päättänyt, että on Villen aika lähteä talosta. Niin paljon on kerätty tähän jaksoon pätkiä, joissa Ville paasaa rasittavasti. Jopa selvästi enemmän, kuin mitä nimeämispisteiden osalta voisi arvioida paasauksen määräksi talossa, koska läheskään kaikillä ei ole ärsytyskynnys ylittynyt. Toisaaltahan Ville on ollut myös kannustava ja tukeva hahmo, jota puolta ei tällä kerralla ole päästetty klipeissä näkyviin.
Tuotantoa ehkä pelottaa, kun Villestä tullut yllättäen monien yksi suosikeista. Sepä vasta olisi kun Jeesus-Ville voittaisi koko pyhäkoulu-bb:n...
Oikeasti Ville nostanut pisteitä kokoajan ja kuten joku aiemmin täällä mainitsi - olisi aika hot ilman tuota Jeesus-hommaa.
onko saunassa kehkeytymässä ensimmäinen riita? en jaksanut kuunnella (lol), mutta kauheen kiree äänensävy krisulla ja kimmolla.
Se on sanottava että viina on oikeasti saanut ihmiset ulos kuoristaan. Harmi kun joka kamerassa olisi kiinnostavaa kuunneltavaa.
Vierailija kirjoitti:
Ville nukkuu kuin pieni porsas
Hyvä Ville, mäkin ajattelin mennä nyt nukkumaan 😄
Vierailija kirjoitti:
Me vihataan mieheni kanssa BB:tä. Nyt päätettiin että ensimmäistä kertaa elämässä taistelemme läpi harmaan kiven ja katsomme ainakin ensimmäisen jakson. Mutta kaljaa se kyllä vaatii..
Automaattinen viesti joka viikko😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuo Kimmonkin käsitys on, että persuja äänestävät eivät tietäisi asioista mitään? Tällä palstalla näkee samaa, ihan kuin persuja äänestävät muka eivät tietäisi mitä äänestävät.
No kyllähän se totta on valitettavan suurelta osalta. Kun ainoa syy äänestää Huhtasaarta on se että se on hyvännäköinen....
Mä annoin protestiksi persuille ääneni ja niin antoi moni muukin. Koska Ilmasto.
Hei! Olette väärässsä ryhmässä kun täällä politiikkaa jauhatte!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ville nukkuu kuin pieni porsas
Hyvä Ville, mäkin ajattelin mennä nyt nukkumaan 😄
Onks Tupu kainalossa😉
Ville saa vetää aamulla rauhassa kunnon mätöt!!
voi Helmeri, itkee Pablon perään.
JA MIKÄ HOMMA, Anu oli halaamassa Helmeriä niin kamera käänty. Morjes.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuo Kimmonkin käsitys on, että persuja äänestävät eivät tietäisi asioista mitään? Tällä palstalla näkee samaa, ihan kuin persuja äänestävät muka eivät tietäisi mitä äänestävät.
No kyllähän se totta on valitettavan suurelta osalta. Kun ainoa syy äänestää Huhtasaarta on se että se on hyvännäköinen....
Mä annoin protestiksi persuille ääneni ja niin antoi moni muukin. Koska Ilmasto.
Ja mä annoin vihreille, vaikka olen konservatiivi. Koska ilmasto.
Mutta itse asiaan, pidin aluksi kimmosta, mutta joku piilevä aggressiivisuus on nyt alkanut ärsyttää.
Jukka ja Hemmi ovat bondanneet taas, tällä kertaa Pablosta, joka on Hemmin mielestä maailman paras koira. Se on sanottava että kännissä Helmeri tihkuu rakkautta kaikkia kohtaan.
Puhuiko Jukka ja Helmeri tosissaan vai läpällä kaksin että kumpaakin kiihottaa Kevin jollain tavalla? :D
Kehuminen EI LOPU. Tätä ei oikeesti kestä enää...