BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Hemmi siellä vuorostaan ylistää Tupua " sä oot niin rauhoittava, sun kaa voi puhua vaikka hiivasta" :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, miten Anu Pystyy nauttimaan ja pitämään hauskaa, kun on viikkoja ollut erossa lapsista. En pystyisi ikinä. Tosi outo.
Hän on tehnyt ratkaisunsa, eikä se kuulu muille kuin hänen perheelleen ja läheisilleen. Tunnetko itsesi jotenkin paremmaksi, kun tulet kertomaan tuollaista. Tympeää naisten syyllistämistä.
Ei tullut parempi olo. Yritin ajatella, miksi se ärsyttää ja satuttaa ja se ärsyttää ja satuttaa, koska mua jätettiin lapsena usein äitiä kaipaamaan. Kyllä Anusta on oikeus kommentoida kuten muista asukkaista.
Jätä sen lapset rauhaan.
Olenko sanonut mitään pahaa hänen lapsista? En ole. IHMETTELIN, miten äiti pystyy iloitsemaan, kun on ollut viikkoja lapsista erossa. En ole haukkunut ketään ilkeillä nimillä eikä loukannut ketään. Jopa esim Anulla ei olisi syytä loukkaantua mun kommentista, kun hän ei ole tehnyt mitään väärin. Ja sori, myös Eevis on jonkun lapsi - hänet revittiin koko Suomen kansan edessä kappaleiksi - millaisia ilkeitä haukkumasanoja ja titteleitä hänestä keksittiin... Olitko silloin Eevistä puolustamassa? Minä olin. Joo, hän on aikuinen ihminen, mutta myös hänellä on läheiset. En koe, että mun kommentti oli mitenkään ilkeä. Lähinnä kiinnosti, että miten jotkut äidit pystyvät siihen, mihin Anu. Oi, anteeksi, Anua ei voi kommentoida. Kaikkia muita voi haukkua ja repiä kappaleiksi.
Anun kaveri tai sukulainenko siellä alkaa hiljentämään aiheellista kritiikkiä. Kukaan ei ole lapsista puhunut pahaa. Jukisuus tuo varjopuolensa,kritiikki on vain kestettävä.Keskustelu on ollut asiallista.
Toivottavasti kimmon ja miran ystävyys säilyy bb-talon jälkeenkin.
Ovat niin söpöjä yhdessä. erilaisia mutta täysin yhteen sopivia. selvästi tykkäävät syvästi toisistaan.
Aluksim ajattelenkin että siinä on tuleva pariskunta joka on yhdessä kuolemaan asti, en tiennyt sillon kimmon homoudesta. Mutta toivottavasti ystäviä ovat elämiensä loppuun, vaikkeivat usein näkisi.
Kimmo kertoo rakkaudestaan, kertomalla että huolehti ettei Miraltakaan lopu röökit (en tiedä koska).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuo Kimmonkin käsitys on, että persuja äänestävät eivät tietäisi asioista mitään? Tällä palstalla näkee samaa, ihan kuin persuja äänestävät muka eivät tietäisi mitä äänestävät.
No kyllähän se totta on valitettavan suurelta osalta. Kun ainoa syy äänestää Huhtasaarta on se että se on hyvännäköinen....
Niin Kimmo on oikeassa, peruspersu äänestäjä ei ymmärrä minkään muun kuin m a m uläyhäksen päälle ja äänestää sen mukaan. Kysypä niiltä muuta niin .menee sit.i siihen eikö edes kiinnosta.
No nii, nyt avautuu jo Krisukin saunassa Jukalle mikä mahtava henkilö Jukka on. Että ei ole ollut ilo tutustua juuri keneenkään mutta hän on iloinen Jukasta tms.
Jukka sanoo että Miralla on parhaat tissit mitä on ikinä kokeillut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuo Kimmonkin käsitys on, että persuja äänestävät eivät tietäisi asioista mitään? Tällä palstalla näkee samaa, ihan kuin persuja äänestävät muka eivät tietäisi mitä äänestävät.
No kyllähän se totta on valitettavan suurelta osalta. Kun ainoa syy äänestää Huhtasaarta on se että se on hyvännäköinen....
Anna esimerkkejä sitten, kuka on sen takia häntä äänestänyt ja mistä tiedät sen?
Krisu Miralle "voitko näyttää tissit", Mira "En." :D
Vierailija kirjoitti:
Tätä te halusitte eli alkoholia ja saitte.
Kännissä kun kun pahat mokat tulee.
Ei ole vielä pahoja mokia tullut, mitä tarkoitat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä annoin protestiksi persuille ääneni ja niin antoi moni muukin. Koska Ilmasto.
Apua, tuleeko tästä nyt kiusallista, kun Helmeri kehuu Anua ja Anu varmaan miettii vaan että APUA MULLA ON MIES ULKOMAAILMASSA.
Krisu puhuu Jukalle kuinka on ollut ilo tutustua häneen. Jos Krisu vain tietäisi kuinka paljon Jukka puhuu paskaa hänestä selän takana ja antoi häätöäänenkin aikoinaan vain sen takia kun Krisu yritti pitää huolen viikkotehtävän onnistumisesta.
Vierailija kirjoitti:
Mihin hävisi Ville?
Ei varmaan jaksanut kuunnella enää tuota Hemulia,kun se jauhaa....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin Kimmo on oikeassa, peruspersu äänestäjä ei ymmärrä minkään muun kuin m a m uläyhäksen päälle ja äänestää sen mukaan. Kysypä niiltä muuta niin .menee sit.i siihen eikö edes kiinnosta.
Eli siis Krisu, Mira ja Jukka ovat tuollaisia sinusta? Minä en kyllä ole kuullut mitään mamuläyhäystä kertaakaan heiltä.
Krisun mielestä Mira on ainoa äijä talossa Jukan ja Krisun lisäksi. Krisun kehuminen on aina muille vittuilua. Tarinan ja Hemmin altaassa sen sijaan kehutaan kehumalla eikä muita dissaamalla. Silti Krisu on se jota tosiaan kaikki kumartaa. Kyl se niin harmillista on ihmiskunnan hyvinvoinnin kannalta.
Ärsyttävä saunakamera kun sauna on ihan höyryssä!
Vierailija kirjoitti:
Anu hyvännäköinen. Ei kerro polittiista kantaa.
Das Bootin Simone muistuttaa Anua...
http://de.web.img3.acsta.net/r_1280_720/pictures/18/11/22/09/41/5917432…
Mitkä pahat mokat. Poreallas kohta hajoaa tuohon sokeriin.