BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Ensi viikolla äänestyksessä Ville, Tarina ja Tupu.
Toinen vaihtoehto Ville, Tupu ja Jukka.
Vaikea usko että Jukka päihittäisi Tarinan.
Kumpi saisi enemmän ääniä Tupu vai Tarina?
Vierailija kirjoitti:
mitä ihmettä täällä poistellaan viestejä, jotka kirjoitin tärinästä. eikö mode kestä kuulla totuutta tärinä, märinästä.
No kun olet asiaton, ehkä siinä syy.
Vierailija kirjoitti:
Ohhoh, onpas Tupulla hauskannäkönen mies:O Me pidettiin Timoa nuorekkaana mutta taitaa Tupun mies vetää pitemmän korren. Eleistä päätellen vielä oikeasti tykkäävätkin toisistaan. Näkee päälleppäin etteivät ole ihan tyhjätaskuja. Tupulla käynyt flaksi.
Missä sen miehen nassu näkyy?
Ton äskeisen musiikin perusteella veikkaan, että he juovat mehukattia koko illan. :/
Vierailija kirjoitti:
Kenenhän pöksyihin Jukka pyrkii illan kuluessa? Ihme on, jos ei yritä Millaa, tai Anua.
No eihän se nyt Anua se kun on Helmerille vihitty, Tupuhan vihki ne tässä eräänä päivänä, mutta Miran tissejä tiiraili tänään innolla kun Mira laittoi tiskejä ja Jukka söi voikkariaan keittiössä.
Mä en voi uskoa. Kävin tunnin lenkillä koiran kanssa ja Tarina puhuu edelleen ITSESTÄÄN. Ei saatana. Miten täynnä itseään joku voi olla.
JOS TULIS KUNNON BILEEMUSA JA IHAN VIT..USTI VIINAA JA AIVAN TÖRKEESTI VIINAA.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarinalle ei sovi housuasu, mekko olisi hyvä,
Tai suukapula.
Suukapula minulle tuli mieleen kun Tarina kertoi käyneensä Japanissa 6 kerroksisessa seksikaupassa. Tupu kysyi ostitko mitään, niin Tarina ei halunnu kertoa millaista seksiä harrastaa.
Tod. näk. sellainen suupallo on tullut ostettua.
Timo näyttää että on joutunut Sodomaan ja Gonnorreaan
Vierailija kirjoitti:
Octoberfestit?
Kekrit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tupu tuli näreissään ja sanoi Anulle "syöt täällä "Anu "joo "Tupu sanoi "aika usein syöt"🤣Anu joo viimeksi aamulla leivän!!
Jep, ihan ku tupulla olis edes varaa sanoo kellekään. Nälvii aina naisia
Tupu ois unelma anoppi!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti tuo Tarina on ihan painajainen. Jauhaa itsestään, latelee itsestäänselvyyksiä ja latteuksia suurena viisautena. Edellyttää vieläpä, että muiden pitäisi jaksaa kuunnella tuota.
Kun suurin osa tuntuu olevan tätä mieltä, niin kuka häntä oikein äänestää jatkoon viikko toisensa jälkeen?!?
En usko, että suurin osa äänestää, on niin epäluotettavan oloista koko äänestyshommeli etten ihmettelisi vaikka tosiaan olisi käsikirjoitettuja tilanteita.
Noin sanotaan kun oma toive ei toteudu.
50 euroa laitoin Tarinan puolesta viime sunnuntaina.
Mulla ei ole erityisiä omia suosikkeja tässä kisassa, en ole kertaakaan äänestänyt enkä äänestä,
kaikki kenen kanssa olen livenä tästä puhunut eivät myöskään äänestä koska pitävät sitä epäluotettavana. Jos on pakko jonkun voittoa toivoa niin Helmeri sitten.
Vitsi tuo Ville on... Outo. Ihmeen autistisen oloisesti alko onnittelemaan kaikkia kun kuulivat bileistä. Kaikesta pitää olla eri mieltä ja mistään ei voi oikein innostua.
Onpa ärsyttävää, kun Ruudun ohjelmia ei voi katsoa nopeutettuna, toisin kuin esim. Areenan.
Vierailija kirjoitti:
Kenenhän pöksyihin Jukka pyrkii illan kuluessa? Ihme on, jos ei yritä Millaa, tai Anua.
Veikkaan et Jukka yrittää Miraa.
Vierailija kirjoitti:
mitä ihmettä täällä poistellaan viestejä, jotka kirjoitin tärinästä. eikö mode kestä kuulla totuutta tärinä, märinästä.
Tästä ketjusta mitään viestejä poistella!
No ehkä muutama on poistettu.
Ehkä sellaiset reilu 1000 kappaletta vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan et Jukka yrittää Miraa.
Mun rahat tälle.
Tänään näemme kännipanon Jukka + Anu.