BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Musta Tarina on ihana. Sympaattinen nuori nainen joka ei tee pahaa kelleen.
Häntä äänestän sunnuntaina.
Semmoset bileet sitten, Tarina vaan puhuu itsestään loputonta analyysia jonka lopputulema on että hän on aina oikeassa ja muut kuuntelee? Nyt ei harmita etten ole 24/7 ääressä
Vierailija kirjoitti:
Jos tänään on bileet niin voin jättää Love Islandin väliin, muuten siellä on ollut parempaa meininkiä vaikka aika laahaavaa on kyllä sielläkin ollut, mutta hienommat puitteet ja kauniimpia ja nuorempia ihmisiä.
Mä oon jättänyt sen väliin vaikka täällä ei tapahtuisi mitään on sen niin kuraa😂
Harjoiteltuja puheenvuoroja!
Vierailija kirjoitti:
Semmoset bileet sitten, Tarina vaan puhuu itsestään loputonta analyysia jonka lopputulema on että hän on aina oikeassa ja muut kuuntelee? Nyt ei harmita etten ole 24/7 ääressä
No lasten juhlat alkaa kai tähän aikaan noiden ehkä vähän myöhemmin!!!
Tupu pyys Villeltä anteeksi, että kiroili. Ville ”mmm”. HUOH
Yrittääkö tarina nyt sanoa että haluaa tuntea kuuluvansa ryhmään? Eikös paras tapa saada hyvää palautetta ja ryhmään kuuluvuuden tunnetta ole, että esimerkiksi auttaa muita?
Kumpaakaan kameraa ei pysty nyt katsomaan.
Toisessa Anun typerää repeilyä ei millekään. Tosi vaivaannuttavaa ja kiusallista.
Toisessa, tiedätte kyllä mitä.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tekee ainakin ihan helvetin pahaa, eikä ensimmäistä kertaa. Vois lopettaa jo.
Tupu aloitti kiroilun on se niin cooooool😱
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti tuo Tarina on ihan painajainen. Jauhaa itsestään, latelee itsestäänselvyyksiä ja latteuksia suurena viisautena. Edellyttää vieläpä, että muiden pitäisi jaksaa kuunnella tuota.
Kun suurin osa tuntuu olevan tätä mieltä, niin kuka häntä oikein äänestää jatkoon viikko toisensa jälkeen?!?
Kuudelta alkaa tapahtua. (Ei varma tieto, mutta uskokaa silti)
Vierailija kirjoitti:
No minäkin arvostan hänessä sitä ettei ole ilkeä ja pahansuopa, mutta nyt tänään alkaa jo kyllästyttää nuo loputtomat "kelat".
”Menkää makuuhuoneeseen ja pysykää siellä kunnes toisin ilmoitetaan”
nyt tärinä, närinä kotiin sunnuntaina. ulos vaan.
Vierailija kirjoitti:
Krisu meni vähän vaikeaksi tuosta, kun Tupsu puhui, että monella voisi olla kova paikka olla kolmatta kertaa häädössä, mutta Ville vaan ottaa lungisti.
Eikös Tupuliini itsekin antanut Viltsulle pisteet.
Tupu antoi pisteet mutta tottahan se puhuu.
Uskon että Ville jää taloon mutta nuo vaan jaksaa pisteitä sille jakaa.
On varmaan ensi viikollakin äänestyksessä ja edelleen jää taloon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krisu meni vähän vaikeaksi tuosta, kun Tupsu puhui, että monella voisi olla kova paikka olla kolmatta kertaa häädössä, mutta Ville vaan ottaa lungisti.
Eikös Tupuliini itsekin antanut Viltsulle pisteet.
Tupu antoi pisteet mutta tottahan se puhuu.
Uskon että Ville jää taloon mutta nuo vaan jaksaa pisteitä sille jakaa.
On varmaan ensi viikollakin äänestyksessä ja edelleen jää taloon.
Juu niin toki puhuikin. Ja joo, jos asukkaat eivät ala pelaamaan niin ovat. Juuri siksi haluaisin että Tarina ja Ville jäävät vielä, olisi kiva nähdä joko asukkaat miettii peliä.
Fiksu alkaa miettimään, että perskules, sehän saatan olla minä, joka olen siellä noita vastaan.
Mulla on varjobileet :) Toivottavasti eivät menisi paljuun, sieltä kuuluu niin huonosti jutut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häntä äänestän sunnuntaina.Mulle tekee ainakin ihan helvetin pahaa, eikä ensimmäistä kertaa. Vois lopettaa jo.
On kyllä ankea ja ahdistava tyyppi.
Anu ja Tupu nauravat ihan tyhmille jutuille. En tykkäis olla noidenkaan kanssa.
Toinen sanoo vaikka "koira" niin toinen repeää sille.
Ahdistavaa.