BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Huomisesta tulee morkkisten päivä! -Helmeri
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti voisko tuo Tupu olla vähän rauhallisemmin kun viisi vuotias kenellä synttärit!!Myötähäpeä..
No älä, jotenkin naurettava. Ekana istuu kaikessa rauhassa ja katsoo, kuinka muut alkaa reagoimaan ja sitten hyppii kuin vähämielinen. Tosi aitoa tunnetta!
Kimmo lähentelee jo Keviniä, hyi hemmetti!
Tasan saa taaskaan kuin pari pulloa juotavaa..toivottavasti tulee baari mistä saa ostaa rahnalla eikä kukaan lainaa Krisulle rahnaa😂
Krisu on kuin pikkulapsi jouluaattona odottamassa pukkia :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt sitten Hemmille ja MILLALLE sutinaa, mä niin haluan nähdä mitä Anu keksii tai miten reagoi. Lopetan katsomisen jos Hemmi ja Anu sutinoi
Millalla ulkomaailmassa joku henkilö, kenen perään esim eilen itki. Ja mun mielestä enemmän näyttänyt kiinnostusta esim Jukkaan kuin Hemmiin.
Onhan Anukin puhunut että hänellä on joku ulkomaailmassa odottamassa.
Krisu eilen selvensi tätä Jukalle et Anulla on ero kesken ulkomaailmassa, ja asuvatkin jo eri osotteissa
Ripa hakee kaverinsa bileisiin.
Katsojat äänestivät juhlat BB-taloon – luvassa sesonginmukaiset teemabileet!
Katsojille annettiin Big Brother -sivuston äänestyksessä valta päättää, saavatko asukkaat viikkotehtävänsä päätteeksi nauttia bileistä tänään perjantaina.
Katsojat valitsivat peräti 98 prosentin äänienemmistöllä, että asukkaiden harras toive toteutuu. Talossa siis vaihdetaan tänään bilevaihde päälle! Kyseessä on sesongin mukaiset teemabileet, ja illan aikana nähdään muun muassa näyttäviä asuja.
Nähtäväksi jää, meneekö Kristian onnesta sekaisin, kun on olutta tarjolla. Ja nouseeko sutina Helmerin ja Anun välillä ihan uudelle tasolle juhlinnan lomassa?
-oliskin ollut aika epäuskottavaa jos "katsojat" olisivat äänestäneet ei bileitä.
Kukahan munaa itsensä tänään eniten? Veikkaan, että Jukka, Krisu ja Anu.
Krisu paskantaa kännissä olkkariin ja Anu ahdistelee Helmeriä ja Jukka yrittää Millaa väkisin. Nuo muut varmaan vaan kikattelee humalassa ja Ville sulkeutuu makkariin.
Sesonginmukaiset teemabileet tulossa...
Mitä se tarkoittaa? Octoberfest syyskuun lopussa vai halloweenit reilua kuukautta aikaisemmin??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti voisko tuo Tupu olla vähän rauhallisemmin kun viisi vuotias kenellä synttärit!!Myötähäpeä..
No älä, jotenkin naurettava. Ekana istuu kaikessa rauhassa ja katsoo, kuinka muut alkaa reagoimaan ja sitten hyppii kuin vähämielinen. Tosi aitoa tunnetta!
Joo huomasin ,pikkasen vaan esittää eihän kukaan tuolta näytä kun tuulettaa ainakaan kukaan yli viisikymppinen🤪
Voin vaan kuvitella kun saa juotavaa!!
Yih, Kimmo yrittää saada Kevininkin juomaan tänään ihan väkisin.
Vierailija kirjoitti:
Katsojat äänestivät juhlat BB-taloon – luvassa sesonginmukaiset teemabileet!
Katsojille annettiin Big Brother -sivuston äänestyksessä valta päättää, saavatko asukkaat viikkotehtävänsä päätteeksi nauttia bileistä tänään perjantaina.
Katsojat valitsivat peräti 98 prosentin äänienemmistöllä, että asukkaiden harras toive toteutuu. Talossa siis vaihdetaan tänään bilevaihde päälle! Kyseessä on sesongin mukaiset teemabileet, ja illan aikana nähdään muun muassa näyttäviä asuja.
Nähtäväksi jää, meneekö Kristian onnesta sekaisin, kun on olutta tarjolla. Ja nouseeko sutina Helmerin ja Anun välillä ihan uudelle tasolle juhlinnan lomassa?
-oliskin ollut aika epäuskottavaa jos "katsojat" olisivat äänestäneet ei bileitä.
Oli kyllä tosi kummallinen äänestys, kun tulos itsestäänselvä. Äänestyksessä kysyttiin nimi ja sähköpostiosoite. Ehkä sen paremmaksi varmistamiseksi, ettei samat äänestä monta kertaa, mutta onkohan tuolle keräilylle muukin tarkoitus?
Veikkauksia, mitä tänään tulee tapahtumaan, jos saavat reilusti alkoholia tänään bileissä?
Minä veikkaan:
Liikaa tulevat juomaan ainakin Krisu, Jukka ja Anu. Anu yrittää ensin lämmitellä Helmeriä, mutta kun se ei onnistu, päätyy vähintään pussailemaan Jukan kanssa, joka on ehkä myös saanut pakit Millalta. Krisu sammuu ja oksentaa jossain vaiheessa.
Tupu ensin tanssii muiden mukana, mutta aika nopeasti siirtyy jonnekin syrjään lipittelemään yksin ja nukahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Kimmolla on neitsyt reikä mielessä
Vierailija kirjoitti:
Mun mies yrittää tätä joka kerta. Jos on joskus ollut humalassa, eikä halua enää olla niin sitten tyrkyttämällä tyrkytetään.
Tätä ei tapahdu sellaisille jotka ei ole ikinä juoneet. Jännä
Mua ärsyttää joka ikinen kerta sanoa että en juo tälläkään kertaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen myös ihmetellyt Tupun touhuilua keittiössä. Kaikki tehdään hitaasti ilman logiikkaa. Touhuaa, touhuaa, mutta valmista ei oikein tule.
Oon jäänyt monesti seuramaan Tupua keittiötouhuissa taustalla. Hän näyttää olevan täysin omissa maailmoissaan, mutta ei keskity tekemiseen sillä siinä ei näytä olevan mitään tavoitetta tai päämäärää.
Esim. keittiössä ja ruokapöydän ääressä oon pari muuta ihmistä ja Tupu käy keittiössä juomassa vettä. Tupulla homma menee näin: Tupu siirtää tiskialtaassa jotain tavaraa, avaa jääkaapin oven ja ottaa sieltä jotain, jääkaapin ovi jää auki, ottaa mukin ja avaa vesihanan, laittaa mukin lieden viereen, vesi valuu, siirtää jotain tavaraa altaan vierestä hellan päälle, ottaa mukiin vettä hanasta, jättää veden valumaan, ottaa jotain toiselta pöydältä, sulkee jääkaapin oven, kävelee mukin kanssa ruokapöydän ääreen, siirtää ruokapöydällä jotain, tulee takaisin keittiöön, laskee mukin jääkaapin viereen....
Näyttä ahkeralta keittiöihmeeltä, vaikka käy vain juomassa puoli mukillista vettä!
Joo.Tupu tuo ikävät muistot mieleen tietynlaisista työkavereista,jotka ovat tekevinään aina jotain paremmin kuin muut,mutta jättävätkin hommat muiden tehtäviksi.
Miksi pitää ajatella näin negatiivisesti? Se, että on ajatuksissaan ja tekee pikkuasioita puolihuolimattomasti ei tarkoita, että teeskentelee ahkeraa. Itselläkin jää usein laatikostoja ja ovia auki ja jätän esineitä vääriin paikkoihin. Ihan yksin asun, enkä yritä kenellekään esittää, että olen työteliäs. Kunhan olen ajatuksissani.
Tupu tekee samoin myös "ruokaa laittaessaan" ja "siivotessaan". Eikö silloin olisi ihan suotavaa keskittyä siihen tekemiseen, eikä "olla ajatuksissaan".
Otetaanko tuolla aikaa kuinka kauan saa ruuanlaittoon mennä? Lasketaanko työvaiheet läpi, että kuinka nopeasti mikäkin vaihe pitää suorittaa? Ei kaiken tekemisen tarvitse olla täydellä teholla suorittamista. Osa ihmisistä käyttää enemmän aikaa, osa vähemmän. Osa miettii ja pohtii, osa keskittyy vain ja ainoastaan tekemiseen. Tuo ei ole edes Tupun työpaikka. Se on hänen kotinsa tällä hetkellä. Jos hän on pohdiskelija/mietiskelijä, niin sitten on. Saa olla sellainen kuin on.
Kiitokset ruuasta osaa kyllä ottaa vastaan hymyillen, vaikka Kimmo ne on tehnyt. On sitten varmaan vain "hajamielinen".
On kyllä omahyväinen muori. Pällistelee tyytyväisenä muiden sanoessa kiitos ruuasta Tupulle. Kimmo katsoi sitä kerran pitkään ja lisäsi sitten itse, että "ja Kimmolle".
Lasten mehuhetki päättyi risaisesti, Ripa- Enkeli o päibvänsankarii