BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Tarina ei siivonnut lainkaan! Tupu kysyi vielä onko joku kuka ei ole tehnyt mitään niin eipä tullut vastausta.
Jep, aika mielenkiintoista, etenkin kun Tarina itse on kovasti huomautellut tasa-arvon ja jakamisen perään. Häneltä puuttuu kaikki itsetietoisuus.
Jallupullot pöythään! Nyth se BB alkoi!
Olipa aikasin ilmotus, että tänään bileet.
Nyt sitten Hemmille ja MILLALLE sutinaa, mä niin haluan nähdä mitä Anu keksii tai miten reagoi. Lopetan katsomisen jos Hemmi ja Anu sutinoi
Vierailija kirjoitti:
Päivätehtävä
Ei vaan bileet!
Oikeesti voisko tuo Tupu olla vähän rauhallisemmin kun viisi vuotias kenellä synttärit!!Myötähäpeä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi ihanaa, jos Eevis pääsisi takaisin taloon. Mielenkiintoisia keskusteluja Tarinan kanssa, ja Krisu nauroi sydämensä pohjasta Eeviksen jutuille, heillä oli hyvä kemia.
Ei herran tähden enää ikinä sitä Eeviksen lässytystä.
Tämä! On ollut niin paljon mukavampaa ja kevyempää katsella 24/7:aa tällä viikolla, kun ei oo tarvinnut kuunnella Eeva-Leenan tylsää jaarittelua. Keskustelut ovat oikeasti keskusteluja, kun kaikki saavat puhua sen sijaan, että joutuisivat kuuntelemaan yhden ylipitkiä monologeja. Nyt kun Jukka vielä lähtisi kotiin kertoilemaan junttimaisia tinderjuttujaan, niin tuolla ei oikeastaan olisi yhtäkään ikävää tunnelmantappajaa.
Hahaa, Anu jo hyppäsi Helmerin syliin kun kuuli bileistä. Tänään tapahtuu! Saapa nähdä mihin kaikkeen Hemmin on valmis, Anusta kuoriutuu takuulla toinen persona kännissä.
Bileet! Kaikki taisivat revetä riemuun paitsi Ville, joka jäi sohvalle istumaan muiden pomppiessa. Eikö Ville tykkää bileistä? Vai suhtautuuko yhtä maltillisesti kaikkeen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tupu kastelee yrtit. Kukas muu. 2
Useammin olen Miran nähnyt niitä hoitavan, Eevishän niistä ennen huolehti ja oli ainut joak tunsi ne kaikki ja tiesi käyttötarkoitukset. Tupu ei tunnistanut yhtään yrttiä, sanoi vaan ettei niitä kotona käytä.
Taas joku fanaattinen Eevis fani suoltaa täyttä valhetta,puppua ja tuubaa.
[autotehtaat=Vierailija]Oikeesti voisko tuo Tupu olla vähän rauhallisemmin kun viisi vuotias kenellä synttärit!!Myötähäpeä..[/quote]
Samannäköinen kuin jossain rokkikeikalla 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Nyt sitten Hemmille ja MILLALLE sutinaa, mä niin haluan nähdä mitä Anu keksii tai miten reagoi. Lopetan katsomisen jos Hemmi ja Anu sutinoi
Millalla ulkomaailmassa joku henkilö, kenen perään esim eilen itki. Ja mun mielestä enemmän näyttänyt kiinnostusta esim Jukkaan kuin Hemmiin.
jEEEEEIIIH!!!!!! Niillä on tänään bileet!!!!!! Huvittaa toi Krisu, sillä jo suu napsaa, että saa tänään tiukkaa viunaakin ;D ;D Mahtavaa saada seurata heidän iloaan, ja humaltumistaan. Tulee varmaan hauskoja tilanteita, ja huomisen darrat on sitten seuraavan päivän hauskuus. Ovat kyllä todella ansainneet bileensä viikkotehtävän upeasta suorittamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Bileet! Kaikki taisivat revetä riemuun paitsi Ville, joka jäi sohvalle istumaan muiden pomppiessa. Eikö Ville tykkää bileistä? Vai suhtautuuko yhtä maltillisesti kaikkeen?
Istuu aina muiden iloitessa (=huutaessa) sohvalla sormet korvissa. Kätteli asukkaat (wtf) kun huuto loppui, onnitteli kaikkia. Mi tä.
Vierailija kirjoitti:
Olipa aikasin ilmotus, että tänään bileet.
Teemabileet, mutta pitääkö sonnustautua omiin vaatteisiin vai saavatko isoveljeltä rekvisiittaa ja asuja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millalla ulkomaailmassa joku henkilö, kenen perään esim eilen itki. Ja mun mielestä enemmän näyttänyt kiinnostusta esim Jukkaan kuin Hemmiin.
Onhan Anukin puhunut että hänellä on joku ulkomaailmassa odottamassa.
Nyt ois tosi kova jos ois bileet ilman viinaa, kun nää nyt kaikki odottaa saavansa alkoholia 🤣🤣
Ihana nähdä, kun kaikki niin innoissaan.
Tarina, Milla ja Kevin puhuu kuinka ihanaa on päästä tanssimaan ja kuulla musiikkia ylipäänsä.
Ulkona muut (Tupu, Ville, Krisu, Hemmi, Anu ja Kimmo) miettii mitä pukee illalla päälle.
Alkoivat pohtimaan pelaisko illalla juomapeliä (Kimmo ehdotti että ottaa aina juoman, kun Ville sanoo Jeesus.. Villen ilme oli suht mielenkiintoinen)
Kimmo totesi myös, että tänään tutustutaan :D Toivoo myös ettei tee mitään tyhmää tänään.
Aa ok, kiitos selvennyksestä