BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en vois mennä bb-taloon. Jos siellä olisi tollanen sottapytty, joka pitää paljaita varpaita RUOKApöydällä (kuten Kevin), en pystyisi syömään. En kyllä muutenkaan olisi sopiva enkä tarpeeksi kiinnostava tyyppi.
Ruokapöydälläkö se ruoka on? Minä syön lautaselta.
Oletko ihan oikeasti tuota mieltä, että paljaat varpaat sun ruokapöydällä ei haittaisi lainkaan? Vai oletko vain Kevin-fani, joka puolustaa periaatteesta koska kyseessä on suosittu asukas Kevin?
Olisitko samaa mieltä, jos Kevin ei koskaan tekisi noin, vaan paljaita jalkoja ruokapöydällä pitäisi esim. epäsuositummat Ville tai Tarina?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en vois mennä bb-taloon. Jos siellä olisi tollanen sottapytty, joka pitää paljaita varpaita RUOKApöydällä (kuten Kevin), en pystyisi syömään. En kyllä muutenkaan olisi sopiva enkä tarpeeksi kiinnostava tyyppi.
Oletko ihan oikeasti tuota mieltä, että paljaat varpaat sun ruokapöydällä ei haittaisi lainkaan? Vai oletko vain Kevin-fani, joka puolustaa periaatteesta koska kyseessä on suosittu asukas Kevin?
Olisitko samaa mieltä, jos Kevin ei koskaan tekisi noin, vaan paljaita jalkoja ruokapöydällä pitäisi esim. epäsuositummat Ville tai Tarina?
En vaan ole niin bakteerikammoinen. Itse kun syön, niin kissa istuu vastapäätä. Enkä ole sairastunut.
Tupu on sitkeä !
Ensimmäisenä tippuu Emma.
Sitten ehkä harmaa perseitä kyyläävä ukko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja kyllähän siinä pöydän päällä syödään leipiä ilman niitä lautasia. Yäk😳!
Ed jatkaa:
Jukka lähtee Anun flirttiin mukaan koska lapsellinen.
Anu taas huonoitsetuntoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja kyllähän siinä pöydän päällä syödään leipiä ilman niitä lautasia. Yäk😳!
Kyllä meillä käytetään leipälautasia.
Mira päälle päsmää pikkasen liikaa. Koko ajan äänessä ja vääntämässä sääntöjä hänen mukaansa. Ärh.
Tää tehtävä ja siitä paasaaminen on kyl jotenkin todella tylsää ja rasittavaa touhua. Olis melkein hauskempi nähdä että mitä noi asukkaat tekis/keksis jos ei olis mitään auktoriteetin määräämää tekemistä. Tää vääntäminen on lapsellista.
Hienosti Eevis ja Jukka ei suostu tekemään muuta kun ekaa yön vahtivuoroa, kun ei kuulema pysty aamuun....ja silti muut pystyy kun tiedetään että on solidaarista jakaa vastuuta.
Oisin ihan vittuillessani vaatinut heillekin muuta vuoroa ja pariskunnan erottamista vahtivuorosta.
Vierailija kirjoitti:
Ed jatkaa:
Jukka lähtee Anun flirttiin mukaan koska lapsellinen.
Anu taas huonoitsetuntoinen.
Anultahan olisi juuri fiksua saada miehet mielistymään itseensä, silloinhan on pienempi riski saada ratkaiseva määrä häätöääniä. Hyvää pelaamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vaan ole niin bakteerikammoinen. Itse kun syön, niin kissa istuu vastapäätä. Enkä ole sairastunut.
Ei minuakaan kissa haittais, mutta en hikisten ihmisjalkojen ja perseiden en halua pöydällä käyvän minkä äärellä syön.
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa tosi älykäs toi puhevikanen, hänestä anus on perseen synonyymi.
Niin koska anushan on jalan synonyymi.
Yksi, anus, kolme jne...
Vierailija kirjoitti:
Hienosti Eevis ja Jukka ei suostu tekemään muuta kun ekaa yön vahtivuoroa, kun ei kuulema pysty aamuun....ja silti muut pystyy kun tiedetään että on solidaarista jakaa vastuuta.
Oisin ihan vittuillessani vaatinut heillekin muuta vuoroa ja pariskunnan erottamista vahtivuorosta.
niin, sais vaihtaa jonkun muun ton ikuisuusmakaajan paikalle.
-ttu mikä pelle tuo sekotyömies Krister. Ottanut joka päivälle uuden hatun mukaan. "KAttokaa mua, kattokaa mua!"
onkohan toi kevin venyttäny tissejään. pitää varmaan jotain painoja niissä kotona.
Miksi niin monet tätä peukuttaa? Annat lähinnä mahdolliselle varkaalle mahdollisuuden piilottaa saalin ihan minne haluaa, josta sitä ei mahdollisesti älytä löytää. Annat siis varkaalle tilaisuuden etkä ole varma saatko omaisuuden takaisin?