BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bb-Anu esitteli itseään ennen taloon menoa:
”Uskon tulevani toimeen jokaisen taloon muuttavan kanssa. Enemmänkin ehkä muita ärsyttää se, että olen näin sosiaalinen. Saatan olla muiden silmissä sellainen raskas huomionhakija, koska tykkään olla paljon esillä.”Minusta taas näyttää, että ei tuossa emännässä kauheesti eloa ole ja muutenkin vähän totinen ja sivustaseuraaja.
Olisiko oman kaveriporukkansa ilopilleri, jos on kovin tylsiä ja hiljaisia kavereita? Tuolla talossa on niin monta vahvaa persoonaa, että helposti jää toiseksi.
Ja Anu juuri tänään sanoi, että hänellä alkaa vasta nyt päästä omaksi itsekseen talossa. Pari päivää meni toipuessa taloon tuloa edeltäneestä ajasta ja kaikista uusista tyypeistä ja jutuista talossa.
Mitä kieltä tämä on?
Hien jumalatar makaa taas, ja jukka hieroo.... turhan intiimiä minusta.
Vierailija kirjoitti:
miks toi äwwäwikanen on jatkuvasti kainalot esillä hyi
Onko nää tämmöset kommentit ihan oikeasti aikuisten ihmisten kirjoittamia?
Tarina rikkoo taas sääntöjä puhumalla katsojista. Viimeeks se puhu kameroista. Miksei hän ole lukenut sääntöjä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaakohan Anu pokata Jukan, noi katseet selvää flirttiä.
Ja Eevis yöllä: Jukka mitä mieltä sä olit mun laittamasta teestä? Aivan kuin jostain tylsästä ostoteestä voisi olla jotain mieltä :p
Jospa tuo älykkö Eevis ei ole pisaraakaan kiinnostunut tuosta junttimaisesta Jukasta, vaan yrittää saada tästä liittolaisen. Jos hän yrittää hieroskellessaan ja teetä laittaessaan vihjailla seuraavaa äänestettävää, mutta hölmö mies ei vaan tajuu.
Toinen on hieronu ja piirtänyt samalla selkään kirjaimia ja toinen muna pystyssä vaan ollu että oh hoh.
Toinen yrittää vihjailla, että T:stä, ja toinen on vaan, et joo hyvää teetä.
mitä jukka näkee tossa turkkulaisessa töhnämunkissa.
feronomit kai vetää puoleensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja Eevis yöllä: Jukka mitä mieltä sä olit mun laittamasta teestä? Aivan kuin jostain tylsästä ostoteestä voisi olla jotain mieltä :p
Jospa tuo älykkö Eevis ei ole pisaraakaan kiinnostunut tuosta junttimaisesta Jukasta, vaan yrittää saada tästä liittolaisen. Jos hän yrittää hieroskellessaan ja teetä laittaessaan vihjailla seuraavaa äänestettävää, mutta hölmö mies ei vaan tajuu.
Toinen on hieronu ja piirtänyt samalla selkään kirjaimia ja toinen muna pystyssä vaan ollu että oh hoh.
Jos Eevistä kiinnostais, niin olis jo käyny suihkussa. Tyhmä hölmö se Jukka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T= Tarina
Vierailija kirjoitti:
Kevin oma itsensä ja hauska? Kaikkea sitä kuulee, ääntä myöten pelkkää' roolia koko mies.
ja kyse ei ole siitä miten pukeutuu, vaan siitä miten puhuu ja liikkuu, yök.
Itse varmaan kehityit lapsesta suoraan keski-ikäiseksi?
Yleensä olen karsastanut taloon muodostuvia pareja, mutta Jukka ja Eevis, ihanaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin, että luovutanko, koska epäilin, että se voitto ei ole niin tärkeää, että uhraisin sille sisäisen rauhani”, Ville purkaa tuntojaan päiväkirjahuoneessa.
Eikös nää meinanneet ett 99% varmuudella onnistuu tehtävä? Kyllä varmaan Ville sais aplodeja ym. jos se ois "säilyttänyt mielenrauhansa" ja tahallaan ryssinyt tehtävän (ja asia ois selvinnyt muille)
Villen tehtävänähän on juuri pilata viikkotehtävän onnistuminen.
Olen käsittänyt, että viikkotehtävän ryssimällä varas saa etua itselleen. Tai näin ainakin varkaita bb ohjeisti. Olettaisin, että tällöin siis viikkotehtävä hävitään ja varas voittaa henkilökohtaisesti jotain, esim. just immuniteetin häätöäänestyksessä ja jotain muutakin bb lupasi.
Tämän kauden asukkaat ovat paljon fiksumpia, älykkäämpiä ja viihdyttävämpiä kuin aikaisempien kausien. Kiitos BB!
viiksidiivan piti istahtaa pöydällä, miksi.
Kevin kuulosta M.A. Nummiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bb-Anu esitteli itseään ennen taloon menoa:
”Uskon tulevani toimeen jokaisen taloon muuttavan kanssa. Enemmänkin ehkä muita ärsyttää se, että olen näin sosiaalinen. Saatan olla muiden silmissä sellainen raskas huomionhakija, koska tykkään olla paljon esillä.”Minusta taas näyttää, että ei tuossa emännässä kauheesti eloa ole ja muutenkin vähän totinen ja sivustaseuraaja.
Olisiko oman kaveriporukkansa ilopilleri, jos on kovin tylsiä ja hiljaisia kavereita? Tuolla talossa on niin monta vahvaa persoonaa, että helposti jää toiseksi.
Ja Anu juuri tänään sanoi, että hänellä alkaa vasta nyt päästä omaksi itsekseen talossa. Pari päivää meni toipuessa taloon tuloa edeltäneestä ajasta ja kaikista uusista tyypeistä ja jutuista talossa.
Ihan turha alapeukuttaa, suomea se ei ainakaan ole!
Mitä kieltä tämä on?
Vierailija kirjoitti:
Kevin kuulosta M.A. Nummiselta.
Mulla tulee mieleen Cyrano de Bergerac.
Tuotanto vois fiksata noi syömisen äänet pois. Todella raivostuttavaa kuultavaa Timon appelsiinin imeskely.
Ja Tarina mässyttää ihan koko ajan ja puhuu samalla syödessään niin, ettei puheesta saa mitään selvää. Ällöttävää.
Ai fiksua porukkaa? Tuolla luettelevat lerssin synonyymeja.
miks toi äwwäwikanen on jatkuvasti kainalot esillä hyi