BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole siitä vanhasta miehestä mitään käsitystä minkälainen on? Hänestä ei paljon puhuta tai näytetä koosteissa?
Ihan asiallinen. tuntuu tulevan kaikkien kanssa juttuun. Tykkää tarinoida. Hän on matkustelut tosi paljon ja kertoo mielellään matkoistaan. Tykkää laulaa, ja on siinä melko hyvä.
Kevin on nousemassa omalla suosikkilistalla korkealle, aidosti fiksu ja hauska ikäisekseen. Omaa hienot keskustelutaidot ja viimeisen kahden päivän päivätehtävissä ollut ihan MVP asenteellaan. Ei ole kertaakaan marissut tai huudellut taukojen perään. Mielenkiinnolla odotan miten hänen talo matka vielä kehittyy.
Eevis on noussut inhokiksi Tarinan ja Villen rinnalle. Hänestä huomaa, että hän pitää itseään muita fiksumpana (ei siis parempana vaan fiksumpana). Kasvoilla on usein kovin oma hyväinen ihme ja hän on ensimmäisenä aina vaan makaamassa jossain. 24/7 tänään katsoneena vähäsetkin pisteet romahti totaalisesti siinä kohtaa kun häntä pyydettiin auttamaan keittiön siivoamisessa. Kertoi että hälle pitää nakittaa hommia koska muuten olettaa, että muut haluaa tehdä niitä häntä enemmän. Tässä kohtaa menin itse vessaan ja kun tulin takaisin ruudun ääreen Tupu siivoili keittiötä ja neiti älykkö makasin ulkona, vaikka hälle esitettiin suoran pyyntö auttamisesta.
Toivoisin että BB:n nettisivut antaisi edes parin tunnin tapahtumista raporttia kun kesäloma häämöttää loppuaan ja 24/7 ei vaan voi seurata samalla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ois jo menny totaalisesti hermo tuohon jatkuvaan kakofoniaan. Kaikki kälättää yhteen ääneen. Eiköhän noillakin ennen pitkää mene.
Toivottavasti, se kai tässä on tarkotus.
hammasrauta-arttu onnensa kukkuloilla kun krisu juoksee vierestä. ei edes pieni liikunta haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei helevetti tota jeesusta tuola.. Vit*n ärsyttävä narsisti
Anna kaikkien kukkien kukkia rauhassa🌹
Onhan talossa ihan erityyppisiä ihmisiä, ei oteta ketään silmätikuksi, valinta vuoksi❤👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei helevetti tota jeesusta tuola.. Vit*n ärsyttävä narsisti
Anna kaikkien kukkien kukkia rauhassa🌹
Onhan talossa ihan erityyppisiä ihmisiä, ei oteta ketään silmätikuksi, valinta vuoksi❤👍
Valintojensa vuoksi tarkoitin😉
Vierailija kirjoitti:
Muunsukupuolisuudessa on se ongelma, että jos ei koe olevansa mies tai nainen, rajaa automaattisesti miehuuden ja naiseuden käsitteen tiettyyn muottiin. Tällöin herää kysymys, mitä tarkoittaa olla mies tai olla nainen. Jos omistat peniksen mutta haluat käyttää mekkoa ja koet siksi olevasi muunsukupuolinen, antaa se viestin, että et voi olla samaan aikaan mies ja käyttää mekkoa. Mielestäni nämä "muunsukupuoliset" näkevät miehuuden ja naiseuden olemuksen todella ahtaana. Minulle esimerkiksi naiseus tarkoittaa vain sitä että sinulla on vagina. Muuten voit olla olemukseltasi ja mieltymyksiltäsi ihan mitä tahansa. Sukupuoli on biologinen ominaisuus, miksi tätä faktaa yritetään kiistää? Se mitä on identiteetiltään, ei sulje pois biologisia faktoja.
Just näin ajattelen mäkin 👍
Missä se eevis on, tekeekö mitään, vai makaako taas jossain ja leikkii faaraota ?
Mahtaako käydä suihkussa tänään, jos jo aamulla kävi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bb-Anu esitteli itseään ennen taloon menoa:
”Uskon tulevani toimeen jokaisen taloon muuttavan kanssa. Enemmänkin ehkä muita ärsyttää se, että olen näin sosiaalinen. Saatan olla muiden silmissä sellainen raskas huomionhakija, koska tykkään olla paljon esillä.”Minusta taas näyttää, että ei tuossa emännässä kauheesti eloa ole ja muutenkin vähän totinen ja sivustaseuraaja.
Anu lähti taloon hakemaan lapsilleen isää.
Niillähän on isä. On puolet ajasta Anun mukaan isällään.
kevin nauro vahingossa omalla äänellä
Vierailija kirjoitti:
”Uskon tulevani toimeen jokaisen taloon muuttavan kanssa. Enemmänkin ehkä muita ärsyttää se, että olen näin sosiaalinen. Saatan olla muiden silmissä sellainen raskas huomionhakija, koska tykkään olla paljon esillä.”Minusta taas näyttää, että ei tuossa emännässä kauheesti eloa ole ja muutenkin vähän totinen ja sivustaseuraaja.
Tuossa sakissa ulkomaailmassa sosiaalinen voi hyvinkin jäädä sivustaseuraajaksi alkuun. Tuolla on sen verran monta huomionhakijaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anu lähti taloon hakemaan lapsilleen isää.
Niillähän on isä. On puolet ajasta Anun mukaan isällään.
Miksi vastaat noin tyhmään viestiin.
Ei silmätikuksi ei. mutta tuollanen jatkuva jeesustelu käy varmasti kaikkien hermoille talossakin. Joka lauseeseen pitää etsiä raamatun sanomaa.. Ei hele.. Sanonko
Hyvä tehtävä saivat liikuntaa ainakin ne jossa olu Tarina ja Emma jne
Oiskohan illalla bileet ja ruokia, kun eivät ole ehtineet kokkailla. Saattaisi kolikoiden vahtaaminen hulinassa unohtua.
Toivottavasti pääsevät tänään noihin lillumaan tai toi lämpimän veden lotraaminen on ollut todella hölmöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole siitä vanhasta miehestä mitään käsitystä minkälainen on? Hänestä ei paljon puhuta tai näytetä koosteissa?
Ihan asiallinen. tuntuu tulevan kaikkien kanssa juttuun. Tykkää tarinoida. Hän on matkustelut tosi paljon ja kertoo mielellään matkoistaan. Tykkää laulaa, ja on siinä melko hyvä.
Timo on mukavan oloinen it inssi.
Vierailija kirjoitti:
Oiskohan illalla bileet ja ruokia, kun eivät ole ehtineet kokkailla. Saattaisi kolikoiden vahtaaminen hulinassa unohtua.
Eiks ne pari tuntia sitten syöneet, just ennen kun päivätehtävä tuli.
Kevin oma itsensä ja hauska? Kaikkea sitä kuulee, ääntä myöten pelkkää' roolia koko mies.
ja kyse ei ole siitä miten pukeutuu, vaan siitä miten puhuu ja liikkuu, yök.