Olkaa stana onnellisia te keillä menee hyvin!!
Kaikilla ei mene ja huonommin vaan tulee menemään, nauttikaa ja eläkää kun vielä voitte ja pystytte minulle tämä oli tässä!
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Mene töihin
Ja itse olet työaikana av-palstalla???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene töihin
Ja itse olet työaikana av-palstalla???
Haista jo p
Olen itse alkanut nauttia siitä, ettei tarvitse olla juoksuhaudassa ammuttavana eikä sähkötkään ole menneet poikki. Huomaa miten voisi olla huonomminkin.
Kuule, loppujen lopuksi harvalla menee hyvin. Aina on jokin osa-alue, jossa menee huonosti.
- Raha
- Terveys ja mielenterveys
- Rakkaus- ja seksielämä
- Työ tai opiskelu
- Ystävyys/perhesuhteet
- Ajankäyttö ja yleinen jaksaminen
- Päihteet ja riippuvuudet
Melkein varmaksi voi todeta, että ainakin 90% ihmisistä kuuluu siihen joukkoon, jossa ainakin yhdellä osa-alueella on vähintäänkin keskivaikeita ongelmia. Monella ihmisellä on ongelmia useammallakin osa-alueella. Mutta melkein jokaisella on jotakin.
Vierailija kirjoitti:
Mikä nyt on niin huonosti?
Sairas ja erakoitunut, ei töitä, kelan tuilla ja toivoo kuolemaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko noista asioista joku sellainen, mihin voisit itse vaikuttaa niinkuin hyvällä tavalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko noista asioista joku sellainen, mihin voisit itse vaikuttaa niinkuin hyvällä tavalla?
Sairauteen en, sairaus erakoittaa, sairaus estää työt, tuet lähinnä tekohengittää kaikki tuntuu lopulta
eläkää minulle sitä tilaisuutta ei annettu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairauteen en, sairaus erakoittaa, sairaus estää työt, tuet lähinnä tekohengittää kaikki tuntuu lopulta
niin , tasan ei käy onnen lahjat . Elämässä on sattumalla ja tuurilla ja onnella suuri osa mihin itse ei voi vaikuttaa . Ikävää että kohdallesi on osunut ikäviä asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
niin , tasan ei käy onnen lahjat . Elämässä on sattumalla ja tuurilla ja onnella suuri osa mihin itse ei voi vaikuttaa . Ikävää että kohdallesi on osunut ikäviä asioita.
näin ei saa olla elämän pitää olla tasapuolinen kaikille tuuri sama kaikille ikävät asiat pitää poistaa maailmasta.
Mene töihin