Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
34221/90773 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellähän noi Anu ja Helmeti ripirinnan työskentelee.

Vierailija
34222/90773 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helmeri on mukavan oloinen, mutta onko niin kiltti, että ei ole tarpeeksi jämäkkä? Esimerkiksi, jos ryhmäpaine veisi väärään suuntaan, osaisiko hän toimia omien arvojensa mukaan (jos sellaisia on) ja sanoa vastaan?

Mä vahvasti uskon, että osaa sanoa myös ei jämptisti. Hän kuitenkin työllistää useita ihmisiä ja on noita yhteistyökumppaneita. Käyvät kisoissa isommalla porukalla. On siinä jossain vaiheessa ne munatkin löydyttävä. Muuten bisnesmaailma jyräys alleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
34223/90773 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helmeri on niin saman näköinen kasvoiltaan, kuin poikani pienenä. Siksi olen ihan rakastunut Helmeriin, äidillisin tuntein tosin. Hämmästyttävää, että mies on 32 v, ja näyttää niukin naukin 20 v ; ) Ihana luonnekkin, ja ilmeisesti saanut äidiltään hyvän kasvatuksen.

Helmeri on meidän koko perheen suosikki. ;)

Mä ihastuksissani, että tuommoisia miehiä oikeasti on! Ihana vävypoikamalli.

16 vuotias tytär sydämen kuvat silmissä myös. Sanoi mulle eilen, " EHKÄ Helmeri on liian vanha, mutta kyllä mä jostain itelleni jostain oman Helmerin löydän".

Teinipojat (+ mies) diggailevat, kun Helmeri on kingi scoottauksessa. Käyvät usein liikkeissä ja hallissa scoottaamassa, samoissa kisoissakin ovat olleet. Helmeri + työporukka ovat ammattitaitoista ja mukavaa porukkaa.

Kun kirjoitus menee tuollaiseksi mainospuheeksi, se kääntyy itseään vastaan.

Okei. Pikkasen ällöö, mutta ihan vaan rakkaudesta Helmeriin. ;)

Vierailija
34224/90773 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten musta näyttää, että noiden lehmien jalat vaan suurenee? :D

villen idea.

hyvä niin, kun kävyt pienenee. Pitää sitä painoa saada.

Vierailija
34225/90773 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten musta tuntuu, että tätä on ihan typerää kattoa tänäänkään. Täysin eilisen toistoa`.

Taidan palailla linjoille huomenna. Viikkotehtävä toivottavasti loppuu. Nimeämiset (anu äänestykseen!!!) ja kaupassa käynti.

Kunpa perjantaina olisi vihdoin bileet.

Tämä on kyllä munkin mielestä supertylsä viikkotehtävä. Keskustelu vähäistä, ja ulkotilojen värimaailman takia on vielä tylsän näköistäkin. Saapahan hyvän syyn pitää taukoa katsomisesta, aiemmin tullut seurattua ehkä liikaakin.

Vierailija
34226/90773 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin kyllästynyt katsomaan tuota tylsää viikkotehtävää. Asukkaille hyvä, mutta katsojille huono tehtävä. Ja heti kun Milla alkaa nauraa räkättämään niin menee 247 kiinni. Kakka tehtävä.

Vierailija
34227/90773 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimmo sitä mieltä että 2000 riittää ja ei yötöitä että on turhaa. Nyt tulee raskaita jalkoja😂

Vierailija
34228/90773 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kimmo sitä mieltä että 2000 riittää ja ei yötöitä että on turhaa. Nyt tulee raskaita jalkoja😂

Niin sen pitäisikin riittää. Elleivät tämän hetken kävyt ole todella paljon pienempiä kuin eka päivän

Vierailija
34229/90773 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jankkaatte Krisusta ja Tarinasta? Onko jotain tapahtunut kun hehän pääsivät hyviin väleihin eilen vai onko teillä jäänyt vanha levy pyörimään?

Vierailija
34230/90773 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helmeri on mukavan oloinen, mutta onko niin kiltti, että ei ole tarpeeksi jämäkkä? Esimerkiksi, jos ryhmäpaine veisi väärään suuntaan, osaisiko hän toimia omien arvojensa mukaan (jos sellaisia on) ja sanoa vastaan?

Mä vahvasti uskon, että osaa sanoa myös ei jämptisti. Hän kuitenkin työllistää useita ihmisiä ja on noita yhteistyökumppaneita. Käyvät kisoissa isommalla porukalla. On siinä jossain vaiheessa ne munatkin löydyttävä. Muuten bisnesmaailma jyräys alleen.

Entä talossa? Minusta ratkaisee enemmän millainen on todistetusti talossa, kuin millainen mahdollisesti talon ulkopuolella. Jos ei ole tuolla lainkaan oma itsensä, niin se esittäminen on jo negatiivinen ominaisuus itsessään. Sitä mietin, että oletteko te talossa huomanneet jämptiyden merkkejä Helmerissä?

Vierailija
34231/90773 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mira käynyt varmaan suihkussa ja syö ja sitten pitkää pituutta. Aiku ihanaa.

Vierailija
34232/90773 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krisu,Ville ja Jukka parhaat tässä v-teht.

Vierailija
34233/90773 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helmeri on vähän liian sveitsi. Ei oikein tuo kunnolla mielipiteitään esille. Tuntuu, että aina myötäilee jotakuta ja livessäkin sitten tunnustelee, mitä kannattaa sanoa ulospäin katsojille. Itsellä ei ainakaan ole sellaista oloa, että voisin olla suht varma siitä, että Helmeri todella tarkoittaa mitä sanoo. Tuntuu, että miettii vähän liiankin tarkkaan kenelle sanoa ja mitä.

Vierailija
34234/90773 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten musta näyttää, että noiden lehmien jalat vaan suurenee? :D

villen idea.

hyvä niin, kun kävyt pienenee. Pitää sitä painoa saada.

Joo mut voi olla ettei mee isoveljelle läpi koska käpylehmiähän noiden piti tehdä eikä käpyhirviä.

Vierailija
34235/90773 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näyttää siltä että Anu jostain syystä kiinnostunut Helmeristäehkä pelin kannalta. Ei hipsuttelua enempää. Helmeriä ei Anu kiinnosta kun tuon hipsuttelun verran. Epäbalansissa. Helmerille bisnes tärkeä ja siihen liittyvistä asioista puhuukin mielellään.

Eihän Helmeri ole ollenkaan mikään hipsutteluilla vietävissä oleva ihminen vaan vakaat arvot ja vastuuta tunteva mies. Ei hän sotkeutuisi 2 lapsen äitiin ikinä. Hänen maailmassaan se olisi kuin sosiaalinen itsari.

Onhan hipsutellut Anua vähän niinku kohteliaisuudella mutta ei sen enempää. Uskoisin että Helmeri tykkää nuoremmista alle 30 reilusti. Helmerille oiva tilaisuus mainostaa.

Veikkaan taas itse, että Helmerillä on paljon enemmän yhteistä ikäisensä kahden lapsen äidin kanssa kuin paljon itseään nuorempien tyttöjen. Helmerihän on itse 18-vuotiaasta ollut ns. isähahmo omalle pikkusiskolleen ja kasvattanut tämän heidän äidinsä kuoltua. Ja ilmeisesti nuoresta alkaen myös ollut taloudellisessa vastuussa heistä.

Eiköhän sen pikkusiskon ole kasvattanut isä, mummo tai täti kun Helmeri on scoottaillut ympäri maailmaa. Eivät esimerkiksi ole asuneet kahdestaan missään vaiheessa ja täällä puhutaan kun Helmeri olis suunilleen ollut koti isänä siskolleen. Kuinka paljon nuorempi toi sisko on Helmeriä? Onko heillä sama isä?

Helmeri ollut armeijassa silloin eli luultavasti täysi-ikäinen. Sisko oli muistaakseni 7v nuorempi, eri isät heillä. Ei sisko välttämättä ole tekemisissä isänsä kanssa. Jos olisi, niin tuskin Hemmi puhuisi siskon kasvattamisesta

Sisko on isänsä kanssa tekemisissä, tämä isä ja Helmerin äiti + sisko asuivat yhdessä perheenä, ja tuo isä oli paikalla Helmerin äidin kuollessa ja sisko oli naapurin tytön luona.

Helmeri puhui haastavista ajoista siskonsa elämässä äidin kuoleman jälkeen, joissa Helmerillä oli merkittävä asema. Koulunkäynti ei kiinnostanut, lintsasi paljon, arvosanat laskivat ja Helmeri isoveljenä kantoi tuosta suurta huolta, puhui, piti silmällä ja keskusteli siskonsa kanssa ja sai tämän sitten hakeutumaan 10-luokalle, josta arvosanoja nostettuaa hakeutui liiketalousopintoihin. Siitä sisko on kiittänyt ettei olisi selvinnyt näin hyvin ilman Helmerin huolenpitoa.

Ok. Mä sain vähän eri käsityksen siitä Hemmin esittelyfilmistä ja jutuista mitä olen täältä lukenut. Luulin että Hemmi otti päävastuun sisarestaan enkä että kasvattamisella tarkotettiinkin pelkkää keskustelu apua. Tolla periaatteella minäkin voisin sanoa kasvattaneeni veljeni vaikka hänellä onkin molemmat vanhemmat hengissä.

Kaikkeen lukemaansa kannattaa suhtautua varauksella. Onhan Helmeristä kirjoitettu myös että on puoliksi islantilainen. No, tekeekö se islantilainen siittiösolu puoliksi islantilaiseksi, ei tee. Ei ole asunut islannissa, ei puhu islantia, voisi vain sanoa että Helmerillä on islantilainen isä. Minunkin äitini on ranskalainen ja vaikka minulla on myös ranskan passi, en sano olevani puoliksi ranskalainen, koska asun Suomessa.

No tuo on vain ja ainoastaan sinun kokemuksesi, että kiistät äidinpuoleisen vaikutuksen. Ethän tiedä, miten Helmeri itse kokee islantilaisuuden. Onko osa hänen identiteettiään vai ei.

Minäpä tiedän, että Helmeri kokee esittää asiat kuten on itselleen edullisinta ja kilpailumenestyksen kannalta fiksuinta. Turha alkaa glorifioimaan ylettömästi saavutuksiaan tai hehkuttamaan islantilaisuudella.

Joku toimittaja juuri jutteli, että monikaan ei varmaan tieädä sitä kuinka lahjakas Helmeri on lajissaan. Kuulema yksi maailman parhaista. Eipä ole sitä tuolla mitenkään markkinoinut. Kertonut, että ei edes osallistu kilpailuihin, koska on yleensä järjestämässä niitä.

Huonostipa olet katsellut ja kuunnellut, ei mene päivääkään ilman puhetta sponssimatkoista, -kuvauksista, kilpailuista, tapahtumista, seuraajista, tubettamisesta ja Districtin tuotemerkkikin on vilahtanut vähän väliä. Helmerillä on markkinointihommat hallussa, sulla ei niinkään.

Tai sitten me kuuntelemme  eri mielellä. Toinen kaiken likaisena ja rumana toinen taas toisenlaisena.

Älä suotta pidä loistavaa markkinointityyliä ja -tapaa likaisena tai rumana, nerokastahan tuo on. Kun sinunkin kultalapsesi haluaa skuutin, tiedän jo, mikä merkki ja malli tulee valituksi.

Aa, tulkitsin sinut väärin. Anteeksi. Minun kultalapseni on jo aikuinen, joten ostaa itse omat harrastusvälineensä.

Mummoillahan niitä vasta kultalapsia onkin.

Jep :) en vielä näin 41-vuotiaana koe itseäni mummoksi, mutta jos lapseni olisi saanut minut samanikäisenä kuin minä hänet, niin silloin toki olisin jo mummo.

Mulle mummo tarkoittaa isoäitiä eikä ikää, mutta tuo selittääkin kimpaantumisen mummopuheisiini (siis ei tämä sinun kanssasi käyty vaan aikaisemmin), en ymmärtänyt silloin mielensäpahoittamista.

Vierailija
34236/90773 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten talossa toimii niin voitto sille. Ulkopuolella voit olla vaikja kiinankeisari.

Vierailija
34237/90773 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummo kova kiroileen sisätiloissa. Kuullut 247 yhden s.....na

Vierailija
34238/90773 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helmeri on vähän liian sveitsi. Ei oikein tuo kunnolla mielipiteitään esille. Tuntuu, että aina myötäilee jotakuta ja livessäkin sitten tunnustelee, mitä kannattaa sanoa ulospäin katsojille. Itsellä ei ainakaan ole sellaista oloa, että voisin olla suht varma siitä, että Helmeri todella tarkoittaa mitä sanoo. Tuntuu, että miettii vähän liiankin tarkkaan kenelle sanoa ja mitä.

Toki tässä Elisabeth Rehnille seuraajaa jo tarvitaankin, eipä tarvitsisi kasvojentunnistusautomatiikkaa uudelleenohjelmoida rauhanturvahommissa heiluessa.

Vierailija
34239/90773 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinhän nuo sulassa sovussa tekee töitä, Tarina ja Krisu. Mitä sitten vaikka välillä läikkyy yli.

Vierailija
34240/90773 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä talossa? Minusta ratkaisee enemmän millainen on todistetusti talossa, kuin millainen mahdollisesti talon ulkopuolella. Jos ei ole tuolla lainkaan oma itsensä, niin se esittäminen on jo negatiivinen ominaisuus itsessään. Sitä mietin, että oletteko te talossa huomanneet jämptiyden merkkejä Helmerissä?

Kyllähän tuo talossa on taatusti oma ittensä. Se on vaan niin, että jos sitä jämptiyttä tarvita, niin sitä ei kaiveta esille.

Sanoohan se, jos ei jotain halua. Myös usein miettii suht diplomaattisen vastauksen, ettei tarpeettomasti loukkaa ketään.

Ketju on lukittu.