BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Suurimmat valittajat Krisu ja hänen jenginsä, verhoavat vitutuksensa huumorin sekaiseen älämölöön. Soturiprinsessat Tarina ja Kevin ovat lyöneet itseni ällikällä sopeutumisessaan leirioloihin.
Ville on pitänyt huolen syömisestä tuolla ja vettähän tuolla aaa. Taitaa alkaa hajoileen.
Vierailija kirjoitti:
Suurimmat valittajat Krisu ja hänen jenginsä, verhoavat vitutuksensa huumorin sekaiseen älämölöön. Soturiprinsessat Tarina ja Kevin ovat lyöneet itseni ällikällä sopeutumisessaan leirioloihin.
Joo. Mulla tuli mieleen että noita vituttaa sateenkaariväen positiviisuus ja siksi rupesivat vittuilemaan akateemisille. Jukka ei siihen osallistunut mutta Jukka ei muutenkaan ole sanonut mitään sen ajan mitä olen tässä seuraillut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ville epäilee että huono olo johtuu nestehukasta. Mites se olikaan että Tarinan, Kevinin ja Millan piti hajota ekana...?
Eikai se hajoamista ole jos on kipeä? Jos Tarina, Kevin tai Milla olis yhtä kipeänä, niin eivät olisi enää tuolla
Jos lehmät lentäis niin ne lentäis. Ylpeys kävi lankeemuksen edellä Villelle. Kaikki noi on olleet tuolla hyvällä asenteella, erityisesti Milla jaksaa olla iloinen ja positiivinen.
milla istui eilen illalla pitkään harmaana ja hiljaa, kunnes sai särkylääkettä kovaan päänsärkyyn ja pehmonallen
No mä katsoin Millan "kovaa" päänsärkyä eilen, kovassa päänsäryssä ei naureskella ja kiljuta, että se siitä kovasta päänsärystä
Muistaako joku montako lehmää tekivät ekapäivänä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ville epäilee että huono olo johtuu nestehukasta. Mites se olikaan että Tarinan, Kevinin ja Millan piti hajota ekana...?
Eikai se hajoamista ole jos on kipeä? Jos Tarina, Kevin tai Milla olis yhtä kipeänä, niin eivät olisi enää tuolla
Jos lehmät lentäis niin ne lentäis. Ylpeys kävi lankeemuksen edellä Villelle. Kaikki noi on olleet tuolla hyvällä asenteella, erityisesti Milla jaksaa olla iloinen ja positiivinen.
milla istui eilen illalla pitkään harmaana ja hiljaa, kunnes sai särkylääkettä kovaan päänsärkyyn ja pehmonallen
No mä katsoin Millan "kovaa" päänsärkyä eilen, kovassa päänsäryssä ei naureskella ja kiljuta, että se siitä kovasta päänsärystä
Riippuu ihmisen luonteesta. Minäkään en aina muista näyttää sairaalta vaikka olisinkin sairas ja huono olo.
Vierailija kirjoitti:
Lue muutama sivu taakseppäin.
Villekö ekana hajoo ja epäili Keviniä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin aikaan? Silloin ku katsoin istui kauan ihan hiljaa, eikä osallistunut keskusteluun Tarina kysyi miten toivot suhun suhtauduttavan silloin kun sulla on vaikeaa.
Kun sai lääkettä ja sen vaikutus alkoi palata, alkoi naljaill Krisulle ja Krisu sanoi, että jaahans, lääke tehoaa. Sitten meni ehkä 30-40 min kun keksivät yhteisen ystävän ja Milla kiljui ja Krisukin.
Eihän tuo oo ku 38 v ja näyttää 10 v vanhemnalta. Kylläbtuon ikäisen miehen tulee jaksaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
joo kiitos. Mulla meni ohi et oli kplmääräkin eikä vain kiloja
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo oo ku 38 v ja näyttää 10 v vanhemnalta. Kylläbtuon ikäisen miehen tulee jaksaa.
Sairastatko migreeniä?
Nyt Krisu sanoi ettei hän ymmärrä positiivisuutta ja että pessimisti ei pety. En tiedä kuka sen akateemisille vittuilun aloitti, mutta enpä ihmettelisi jos olisi Krisu ja aina pahantuulinen Tupu osallistui innolla. Krisu on NIIN taitava manipuloimaan ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
joo kiitos. Mulla meni ohi et oli kplmääräkin eikä vain kiloja
Ei siellä ollut kuin kilomääriä.
Mira yritti kans sairastua.
Mulle tulee mieleen Villestä että vaikka onkin "maalaisempi" kuin Tarina ja Kevin, siellä se elämänmeno supistuu huomaamattaan aika pieneen ulkonaoloon. Olen itse kotoisin maalta ja asun nykyään kaupungissa, ja kävelen joka paikkaan, 5-10 km päivässä, viikonloppuisin enemmän. Maalla käytännössä minnekään ei voi kävellä, jos ei kävele maantietä pitkin. Äitini ja sukulaisteni liikunta ja ulkonaolo on supistunut siihen että kävelee pihalle ja ajaa sieltä autolla S-Markettiin, lopun päivää istutaan sisällä. Yksi sukulaismies on poikkeus ja pyöräilee pitkiä matkoja, mutta häntä pidetään poikkeuksena.
Kristian puolestaan vaikuttaa tyypiltä joka ottaa metron Kalasatamasta Sörnäisiin ja käy luonnon helmassa jollain hyvin varustellulla mökillä Hangossa tai hassutteluryyppyreissuilla kavereiden kanssa, joissa on paljut ja karavaanit mukana.
Mirasta taas ei voi muuta sanoa kuin että ei ihme jos sairastuu, jos ruokavalio koostuu niinkin vitamiinirikkaasta ruoasta kuin Battery ja jauhelihapihvit. Runsas kasvisten syönti on voinut auttaa Tarinaa ja Keviniä pysymään energisinä ja vastustuskykyä kunnossa.
Amisnurkka laittoi kohtuu ilkeästi akateemisille, luulen että Kevin ja Tarina ei tykänneet siitä. Saattoi lähteä tuuli purjeista ainakin vähäksi aikaa enkä yhtään ihmettele. Itsekin opiskelijana sain jatkuvasti kuulla samaa valitusta siitä miten akateemiset on niin epäkäytännöllisiä jne. Paras oli kun joka kerta sai kuulla nuo samat jutut automekaanikolta joka oli tehnyt konkurssin sössittyään kirjanpitonsa.