BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen poikamies ja vähän ihastunut Eeva-Leenaan. Jotenkin niin lutunen ja älykäskin vielä.
Koulutus?
Datanomi
Mikä on Villen ammatti? Noi raukat luulivat lähtevänsä oikeasti retkelle kun saivat rinkat.
Vierailija kirjoitti:
Tarina on huipputyyppi, toivon että voittaa BB:n! Tässä maailmassa tarvitaan Tarinan kaltaisia hyväsydämisiä ihmisiä, vaikka sitten sillä uhalla, että voi toisinaan loukkaantua hyvin herkästi.
Minusta herkkyys ei ole mikään paha asia, vaan herkkiäkin ihmisiä tarvitaan tässä maailmassa ja kovasti tarvitaankin.
Minäkin olen avohoidossa.
Vierailija kirjoitti:
Ville: "heti kun pääsee himaan niin ei muuta kuin tökkimään käpyjä". :D
hahhhhaaa
Muut ulkona ja tarina meikkaa 🙄🙄🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äänestetään jeesusteleva pelleville vit-ttuun talosta, hehehehee.... !!!
Kyllä se on Tarina joka sunnuntaina häädetään talosta.
Toivottavasti. Ainakin ennemmin kuin Ville. Toki voi olla, että jos äänestyksessä on Ville, Tarina ja Jukka (tai vaikka Anu) niin Jukka lähtee (tai Anu lähtee.) Jos taas äänestyksessä oliskin Tarina, Ville ja Krisu niin sit olis varmaan Tarinalla lähtö eessä.
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö muut asukkaat että Kimmo on gay, tai tietääkä Ville että Tarina on papin tytär.
Ei varmaan kun ovat olleet ihan hiljaa talossa, pitäneet suorastaan mykkäkoulua. No todellakin tietää! Kimmo on avoin gaykirja.
Vierailija kirjoitti:
Tästä nyt on varmasti jauhettu, mutta en jotenkin näe psykologian opiskelija Tarinaa missään asiakas- tai potilastyössä.
Minä olen lähihoitaja ja minusta tuollainen ihminen olisi omiaan hoitotyöhön, siis yleisesti vain hoitotyöhön, usein nuoret hoitsut on vähän tuollaisia yli-innokkaita ja yli-pirteitä mutta tasoittuvat kyllä sitten kun kokemusta tulee lisää. Hoitoalalla kuitenkin tarvitaan henkilöita jotka ovat empaattisia ja myös sensitiivisiä. Kylmä ja kova ihminen on todella huono hoitaja, koska ei tunnista hoidokin mielialoja ja tuntemuksia, ellei tämä niitä selkeästi ilmaise.
Valitettavasti tässä maailmassa empaattisuudella ja sensitiivisyydellä on myös haittapuolensa, koska moni ihminen omaa aika kylmät arvot ja suorastaan ilkeän ulosannin ja empaattinen/sensitiivinen ihminen imee kaiken itseensä, ellei ole oppinut hallitsemaan tuota ominaisuutta, sen hallinnan kyllä iän myötä sitten oppii. Tai sanotaanko, että joko sen oppii tai sitten uupuu työkyvyttömäksi/masentuu.
Vierailija kirjoitti:
Tarina on huipputyyppi, toivon että voittaa BB:n! Tässä maailmassa tarvitaan Tarinan kaltaisia hyväsydämisiä ihmisiä, vaikka sitten sillä uhalla, että voi toisinaan loukkaantua hyvin herkästi.
Minusta herkkyys ei ole mikään paha asia, vaan herkkiäkin ihmisiä tarvitaan tässä maailmassa ja kovasti tarvitaankin.
Tämä.
Kevin : nyt meni kyllä tikku reikään niin sulavasti että.
Kukaan ei noteerannut tätä heittoa, riepu kun olisi niin hauska mutta jää varjoon.
Nyt on oikea sää noille ns. kunnollisille ihmisille. Onneksi Eevis voi olla sisätiloissa teekupposen kanssa fiilistellen ja välillä joogaillen.
Krisu lausui toivomuskaivolle että "toivomme että pääsemme tämän viikkotehtävän läpi".
Vierailija kirjoitti:
Kevin : nyt meni kyllä tikku reikään niin sulavasti että.
Kukaan ei noteerannut tätä heittoa, riepu kun olisi niin hauska mutta jää varjoon.
Kyllä Kevin noteerataan jacon muuten aika älykäs jos oot huomannut.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on Villen ammatti? Noi raukat luulivat lähtevänsä oikeasti retkelle kun saivat rinkat.
Ainakin ollut joskus rekkakuski.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä kengät noilla on, naisilla siis? Hopeiset. En löydä netistä. Olisi hienot!
Luulis että bb:n sivuilta löytyis kerran Luhta on ne sponssanut.
Eikös nuo ollut vaan lainassa eli eivät saa itselleen noita? Eli saattaa olla vaan vuokrattu jostain tai tuotanto tilannut jostain zalandolta "sovitettavaksi" ja menee palautukseen heti perjantaina.
Ei ne mihinkään palautukseen mene, kun on tuolla monta päivää ollu smegmaisissa jaloissa =D
Eiköhän nuo ihan saa pitää noi kaikki vaatteet, trangiat ja rinkat.
No vaatteet nyt ehkä voisi ymmärtää että on jotain kulumaa mutta miten voi saada trangiat ja rinkat loppuun neljässä päivässä, sitä minä kyllä ihmettelen :D Vaatteetkin luulisi olevan vielä ihan uudenveroiset noin lyhyen ajan kuluttua.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on oikea sää noille ns. kunnollisille ihmisille. Onneksi Eevis voi olla sisätiloissa teekupposen kanssa fiilistellen ja välillä joogaillen.
Ainakin opiskelupaikja on Otaniemessä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta on hirvee surullista, että Jukka ja Eevis latelee koko ajan miten heillä ei ole mitään suurempia tunteita. Siis en mä yleensä paneskele ihan vaan urheilun vuoksi. Mun mielestä kurjaa, jos seksi on muka noin platonista.
Ota selvää mitä tarkoittaa platoninen.
Kuinka niin? Platoninen tarkoittaa intohimotonta. Ajattelen ainakin itse niin, että seksi on intohimotonta, jos se on pelkkää urheilua eikä siinä ei ole tunteita mukana .
Platoninen tarkoittaa ihastusta/rakkautta/kiintymystä ilman seksuaalisia tekoja.
Kuvasit juuri platonisen suhteen eli suhde ilman intohimoa. Platoninen seksi on seksiä ilman intohimoa. Eli seksiä pelkän seksin vuoksi. Intohimo siihen seksiin yleensä tulee siitä, että on tunteita toista kohtaan.
Sellaista kuin platonin seksi ei olekaan on vaan ilman seksiä olevia platonisia suhteita. Hyi hiivatti sentään! Opettele ensin käsitteet elostelija.
Pilkkaamisen sijaan voisit yrittää argumentoida kantojasi. Platoninen on vain laatua määrittelevä käsite, joka tarkoittaa intohimotonta, viileää, pyyteetöntä yms. Voit tarkistaa mistä tahansa sanakirjasta. Platoninen suhde on hyvin vakiintunut käsite, mutta ei se tarkoita, etteikö lukemattomia muitakin asioita voi luokitella platoniseksi.
Gummeruksen Sivistyssanakirja, 2000, platoninen: puhdas, ihanteellinen, henkinen, epäaistillinen Platoninen rakkaus kiintymys ilman sukupuolisuhdetta
Juuri niin, sanakirjasta riippuen sanoja avataan vähän eri tavalla. Omat esimerkkini ovat Kielitoimiston sanakirjasta. https://www.kielitoimistonsanakirja.fi/. Se platoninen rakkaus on sanakirjassa esimerkkinä määreen käytöstä. Ihan yhtä hyvin voisi sanoa puhdas suhde, puhdasta seksiä, epäaistillinen seksi, intohimoton suhde, intohimoton seksi jne.
Noin se menee. Osalle ihmisistä on liian monimutkaista se, että käsitteitä voi yhdistellä ja niistä syntyy uusia käsitteitä.
Mihin toi lokerointi ja lokerojen lokerointi johtaa muuta kuin siihen, että meillä on miljardeja eri sukupuolia ja seksuaalisuuksia täällä sateenkaarikultin mielestä, sillä ihan jokainen ihminen on hormoneiltaan ja olemukseltaan ja luonteeltaan vähän erilainen kuin toinen. Mitä järkeä siinä on.
On vain kaksi sukupuolta, mutta ihmiset ovat kaikki erilaisia, vaikka toimintatavoiltaan samanlaisia, jokanen vaatii elääkseen samat asiat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heippa frendit! Äänestetään yhdessä talon vajaaälyisin luuseri jeesuspelle-ville vit-tuun talosta, eikös juu? :-))) Hah hah haa
Ei sulla mitään frendejä ole sekopää.
Ha-is-ta-pa v-i-t-t-u hahahahaha
Äänestetään Villeä - pysymään talossa!!! Taidat kuitenkin itse olla vi-tun vajaa :))))))))))))))
Ville on vähän vanha tuonne. Ulos hihhuloimaan
Ville: "heti kun pääsee himaan niin ei muuta kuin tökkimään käpyjä". :D