BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Miksi Anu itkee?
Helmeriltä ei tule vastakaikua ja hän on iloisen oloinen aina Millan kanssa
Myötähäpeää tuolle Villen lohdutukselle, antaisi Anun olla rauhassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa katsoa tätä kun siellä ei ole hiiwis sössöttämässä ylipitkillä muka-älykkäillä jutuillaan. Ewäköön!
Vielä kun säkin pääsisit jutuissasi eteenpäin, niin voitaisiin kaikki iloita... Eevis jäi jo pois, joten mitä jos keskityt talon tapahtumiin vaihteeksi?
Kuuke lopetappa tuon kirjoittajan alentava hyysääminen se on niin läpinäkyvää- Eri
Anu vois lähteä kotiin itkemään.
Anulla koti-ikävä. Istuu köökin lattialla. 4 v vaan pienin. Lähtisi jo lasten luo.
Alkais nyt viikkotehtävä! Kerranki kun olis aika katsoa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin yöllä kun uudenlainen sikarikerho kokoontui ja Jukkakin oli nyt enemmän aktiivinen kun Eevis ei ollut siinä vieressä ja mitä Jukasta paljastuikaan.
Jukka aloitti heti läyhäämisen ja sikarikerhon hyvä fiilis laski hetkessä nollaan.
Aina kun sanotaan, että naiset juoruaa, niin kyllä tuo miesten takanapäin puhuminen oli iljettävää katsottavaa. Krisu yritti vähän toppuutella, että he ovat jo sopineet Tarinan kanssa, mutta Jukka vaan jatkoi ja jatkoi sitä ininää ja läyhäämistä,
Hän ei myöskään ymmärtänyt että hänen siinä heitossa, missä toivoi Eeviksen kuullen Eeviksen olevän häädössä kun Milla oli meikannut niin kauniisti olevan mitään vikaa, kun se vaan oli semmoinen läppä.
Jukka on kyllä sevästi inhokki numero yksi nykyään minulle.Mutta yllätti myös tuo sovittelijan maineen saanut Kimmo, että kuinka hän on kaksinaamainen. Hän selvästi mielisteli jätkiä eilen, mutta tunkee myös aina tilaisuuden tullen vastapuolen leiriin mielistelemään heitä ja näin aina antaa ymmärtää, että on sen puolella jonka kanssa juuri puhuu, vaikka asia ei todellakaan ole niin. Kimmo ei todellakaan ole mikään reilu, vaan yksinkertaisesti mielistelijä.
Ei Kimmo mielistele mutta osaa madaltaa tasoaan ei niin älykkään kanssa ja hyviä heittoja ja huumoria.
Kyllä se mielistelyä on kun toiselle sanoo toista ja taas selän takana sanoo toiselle toista antaen kummallekin osapuolelle sellaisen kuvan, että on heidän puolellaan.
Myös tuossa Jukan ja Eeviksen panemisessa oli yhtä kaksinaamainen, sillä Jukalle on sanonut ettei heidän panemiset haittaa ja on oikein selitellyt sitä että eihän Jukka nyt vahingossakaan hänestä sellaista kuvaa saa että haittaisi ja muille on sanonut että heidän panemiset vituttaa.
Ville haki keittiöstä mehua ja piirakkaa.
Mira laittaa ruoat pannulle ja paistaa ne, Kevinin ehdotuksesta. Kevin on Miran seurana keittiössä, muut on olohuoneessa.
Olohuoneessa makoilevat ja istuvat. Milla lattialla Kimmon vieressä. Anulla kovia vaikeuksia pysyä hereillä, muut välillä huomauttelevat.
Krisu sanoo että Millasta tulee vielö hyvä vaimo joskus jollekin.
Odottavat pääsevänsä tehtäväalueelle ja siellä on heidän kadottamansa pallot, uskovat kyllä etteivät ne enää siellä ole kuitenkaan.
Milla ja Hemmi sanoo että olisipa pulmapelejä
Jukka sanoo, ai niinku rubikin kuutio
Milla ; ei sellasta ku ...
Milla oli ollut Jyväskylässä Amazing Racessa. Kiva kokemus.
Puhuvat Jyväskylän baareista. Ruma mennyt konkkaan, sit oli joku Sauna missä oltiin saunassa (kylmässä) ja juomat tuli jossain tonkassa.
Hemmi kertoo baarikokemuksia. Kimmo sanoo, aina joku kaveri kenellä kattohuoneisto Eirassa.
Krisukin kertoo baarijuttuja.
Tarina joogaa.
Jukka vääntelee jotain kädessään ja Kevin sanoo että näyttää häröltä. Jukka sanoo ei se ole ellet ajattele sitö niin.
Kevin vastaa mä vaan sanoin miltä se näyttää.
Kimmo kysyy oliko Tupu yllättynyt ettei ollutkaan porukan nuorin kun BB alkoi. Sanoi että hieman.
Olivat eilen vitsailleet Tupun voittamasta tuolista että Tupu sai pyörätuolin. Toisaalta rollaattori missä on biopussi, olisi myös Tupulle hyvä.
Krisu päissään ottanut reiät korviin joskus, ei ole enää niitä korvissa. Kaveri vaan tökännyt jollain.
Kevin puhuu soijaruokien valmistuksesta. Puhunut tänään muutenkin paljon ruoanlaitosta ja tuntuu tietävän siitä oikeasti paljon.
Mira tuli paikalle, on turhautunut kun ikuisuus mennyt jo ruoan laitossa. Riisit eivät kypsy.
Miten tuo Anu voi olla tuolla ja lapset pieniä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin yöllä kun uudenlainen sikarikerho kokoontui ja Jukkakin oli nyt enemmän aktiivinen kun Eevis ei ollut siinä vieressä ja mitä Jukasta paljastuikaan.
Jukka aloitti heti läyhäämisen ja sikarikerhon hyvä fiilis laski hetkessä nollaan.
Aina kun sanotaan, että naiset juoruaa, niin kyllä tuo miesten takanapäin puhuminen oli iljettävää katsottavaa. Krisu yritti vähän toppuutella, että he ovat jo sopineet Tarinan kanssa, mutta Jukka vaan jatkoi ja jatkoi sitä ininää ja läyhäämistä,
Hän ei myöskään ymmärtänyt että hänen siinä heitossa, missä toivoi Eeviksen kuullen Eeviksen olevän häädössä kun Milla oli meikannut niin kauniisti olevan mitään vikaa, kun se vaan oli semmoinen läppä.
Jukka on kyllä sevästi inhokki numero yksi nykyään minulle.Mutta yllätti myös tuo sovittelijan maineen saanut Kimmo, että kuinka hän on kaksinaamainen. Hän selvästi mielisteli jätkiä eilen, mutta tunkee myös aina tilaisuuden tullen vastapuolen leiriin mielistelemään heitä ja näin aina antaa ymmärtää, että on sen puolella jonka kanssa juuri puhuu, vaikka asia ei todellakaan ole niin. Kimmo ei todellakaan ole mikään reilu, vaan yksinkertaisesti mielistelijä.
Ei Kimmo mielistele mutta osaa madaltaa tasoaan ei niin älykkään kanssa ja hyviä heittoja ja huumoria.
Lentosuunnittelija osaa mitata etäisyyksia ja korkeuksia .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa katsoa tätä kun siellä ei ole hiiwis sössöttämässä ylipitkillä muka-älykkäillä jutuillaan. Ewäköön!
Vielä kun säkin pääsisit jutuissasi eteenpäin, niin voitaisiin kaikki iloita... Eevis jäi jo pois, joten mitä jos keskityt talon tapahtumiin vaihteeksi?
Kuuke lopetappa tuon kirjoittajan alentava hyysääminen se on niin läpinäkyvää- Eri
Lopeta trollien mielistely. Eri
Ulos kurkkiminen on kiellettyä, BB kuulutti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopeta trollien mielistely. Eri
Sinä olet trolli itse- Eri
Vierailija kirjoitti:
Eevistä tuli ikävä. Kaikki jännitys loppui kun seksi loppui. En katso enää.
Sinun on vaan hommattava oma pano😂
Cristal Snow menee varmaan kaniasussa ryöväämään käpyjä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tykännyt yhtään Eeviksestä ja hyvä että lähti, mutta ihmettelen miksi häntä haukuttiin niin paljon enemmän kuin Jukkaa? Jukka on kyllä vähintäänkin ihan yhtä ällöttävä!
Siksi että se törkeän käytöksen ja sääntöjen rikkomisen lisäksi PUHUI ÄLLÖTTÄVIÄ INTIIMIASIOITAAN, KOSKA HAKI HUOMIOTA (varsinkin Krisun).
En ymmärrä mikä tässä on epäselvää.
Päälle ylimielinen asenne ja suuruusfantasiat, venyvällä veltoilla äänellä ulostettuna velton ruhon lisäksi. Paketti oli valmis.Minä myös olen ihmetellyt tuota Eevis-vihaa. Miten Eevis käyttäytyi törkeästi? Ja miten rikkoi sääntöjä? Jos on joitain sääntöjä rikkonut ja joskus puhunut intiimiasioita, se ei minun mielestä oikeuta haukkumaan toista ihmistä milloin miksikin. Ylimielistä asennettakaan en kovin paljoa ole huomannut, taikka suuruusfantasioita. Veltto ääni ei myöskään oikeuta haukkumiseen, eikä myöskään makuuasennossa oleminen.
Nämä vihaa-ihmiset purkaa omaa pahaa oloaan. Olen itsekkin joskus meinannut sortua samaan kun on vituttanut vaikka jokun työasia, mutta sitten kuitenkin tiedostin ja tajusin, että jos alan vihaisesti nettiin jatkuvasti kirjoittelemaan, niin se muuttaa oikeastikkin minun ajattelutapaani.
Ei se mihinkään nettiin jää, jos tuntikausia vihaa vihaa vihaa ja ilkeilee, niin yhtäkkiä huomaa, että töissä tai kotona jossain sosiaalisessa tilanteessa ajatteleekin että "stana tuota haisulia, onko senkin pakko taas makoilla/istua" ja noin, onneksi olkoon, olet pilannut itsesi.
Somen vuoksi maailma alkaa pian olemaan paska paikka elää ja olla, varsinkin jos olet yhtään erilainen persoona tai eri näköinen. Kun estoton haukkuminen siirtyy reaalimaailmaan, niin onnea sille joka onnistuu olemaan täydellinen tai niin ilkeä, ettei kukaan uskalla suututtaa tai pahoittaa mieltä.
Eevis olit huippu. Ikävää kun jouduit poistumaan. Ei mulla muuta.
Hhaha se kun Kimmo sanoi toivoneensa Seiskalta hampaidenvalkaisun oli osoitus hyvästä huumorista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tajuavat että Villeä ei kannata laittaa häätöäänestykseen enää. Ville ei tipu vaan joku muu.
Kyllä ne laittaa. Millan ihmisarvoa niin kamalasti on loukattu, kun Ville kyseenalaisti twerkkaamisen. Milla on jumissa nyt siinä ja antaa 2 pistettä joka viikko, uskokaa mua.
Samoin Kevin ei kestä kun Ville on uskovainen ja kokee sukupuolen olevan se, mikä syntymässä on saatu ja on vain harvoja poikkeuksia joilla on molemmat sukupuolet. Keviniltä tulee myös 2 pistettä joka viikko, siitä olen varma.
Jos Kevin ja/tai Milla tippuisi, ei Ville enää välttämättä joutuisi äänestykseen.
Minusta tuntuu, etteivät tajua, koska Kevin antaa kuitenkin 2 pistettä ja Milla toiset 2 joka viikko Villelle. Loput tulee sitten 1-2 pistettä muilta randomisti. Mutta sahaavat omaa jalkaansa sillä, varsinkin jos Kevin tai Milla on itse äänestyksessä mukana.