BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Mitä noi Tupu ja Timo on tehneet tuolla? Niitä ei edes näytetä eikä ne osallistu mihinkään.
Miksei transu-Kevin viihdytä! Haluan katsoa friikkishowta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites Helmeri?
Helmeri on ihan kiinnostava jakso, mutta 24/7 hän kyllä pysyttelee enimmäkseen syrjässä, eikä ole kamalasti mitään tehnyt. Mihin tuon perustuu että noin moni ihminen "pitää hänestä" onko se vain kiinnostusta hänen historiaan/eriskummalliseen ulkonäköön vai mikä?
Joku sanoi Anua tapetiksi mutta eipä tuo Helmerikään paljon sen kummempi ole.
Olisko niin, että Anusta tykkää miehet kun on niin seksikäs ja samasta syystä naiset taas tykkää Helmeristä, voisivat panna, niin on kiva katsella vaikka sitten tapettina.
Milla kysyy Anulta, käytkö treffeillä. Anu sanoo, että ei käy.
Milla sanoi että on eronnut mutta on emotionaalisesti kiinni siinä ihmisessä. Tilanne on vaikea ja tulevaisuus aika. Epätietoisuus siinä suhteessa vaikeaa, ei oikein tiedä. Itse on täällä ja se toinen nyt tuolla ja lähdössä ulkomaille.
Milla kertoo että ikävöi.
Anu sanoo Jukalle puhut niin hiljaa, kädet tuollee suun eessa.
Jukka ottaa kädet pois suun edestä.
Milla kertoilee, etteivät olleet kauan yhdessä.
Kimmo kysyy onko teillä sellainen ihminen, joka olis voinu tehokkaasti kieltää lähtemästä BB:en. Millan vanhemmat olivat olleet ensin että ei, varsinkin kun Milla oli irtisanonut itsensä. Toinen vaihtoehto olisi ollut, että olisi voinut lähteä sitten ulkomaille. Vanhemmat odottaa, että eläisi ns. normaalia työssäkäyvän elämää. Milla kokee, että tämä on hyvä päätös, lähteä tänne.
Jukan vanhemmat eivät kyseenalaista hänen päätöksiään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan nähnyt että Ville olisi nauranut vapautuneesti, tai edes hymyillyt (niitä hänen teennäisiä hetkellisiä tekohymyjä ja -nauruja ei lasketa)? Vaikuttaa siltä, että hänen elämänsä on niin kovin paljon apeampaa ja ilottomampaa kuin muiden asukkaiden. Koko ajan täytyy vain olla opastamassa, neuvomassa ja kertomassa elämänohjeita muille. Hänen olemuksensa ja käytöksensä perusteella voisi kuvitella, että uskovaisena elämä on todella synkkää, ankeaa ja tylsää.
No ei minulla ainakaan. Ihan merkityksellisen ja mielenkiintoisen tuntuista tämä on, kiitos huolenpidostasi.
En ole huolehtinut kenestäkään. Kerroin vain millaisen vaikutelman Ville antaa itsestään uskovana ihmisestä.
Kerroit kuvitelmasi uskovaisen elämästä, ja minä nyt omalta osaltani osasin vastata, pitääkö kuvitelmasi paikkansa.
Kun yleisellä tasolla puhuit uskovista niin tulkitsen että silloin olet kiinnostunut myös minun elämästäni kerta olen uskova. Villen asioista sinun täytyy kysyä häneltä itseltään. Ja minulla on ollut myös murhetta elämässäni, en näe murheettomuutta mitenkään hyvän elämän mittarina.
En puhunut yleisellä tasolla uskovaisista vaan Villestä. Kyselin, onko kukaan koskaan nähnyt hänen osoittavan olevansa edes lievällä tasolla iloinen ja kerroin mielipiteeni millaisen vaikutelman on antanut tuolla talossa omalla olemuksellaan ja käytöksellään minulle. Villen asiat ei vois vähempää kiinnostaa. Vain se ihmetyttää, miksi hänen käytöksensä ja koko olemuksensa on niin radikaalisti (ja negatiivisesti) poikkeavampaa kuin muilla asukkailla. Et jeppis, voit rauhottua, sun elämäs ei kiinnosta.
Kommentoiko Tupu vain yleisesti ja vähäisesti muiden puheisiin vai onko hän kertonut mitään itsestään tms.?
Miksi Helmeri ei pyri varastamaan? Pitäisi joutua automaattisesti äänestyspenkkiin, jos ei yritä toteuttaa määrättyä tehtävää. Helmerihän oli kerran jo yksin rahnapurkin kanssakkin eikä tehnyt mitään.
Tarina kertoo, että olisi siistiä jos hänen äitinsä olisi täällä. On innostava ja energinen tyyppi ja Tarina kokee, että heissä on paljon samaa. Miettii, että koska äitinsä on asunut (?) Amerikassa niin sieltä tarttunut sellainen asenne. Kertoo, että rakastaa siskoaan yli kaiken. Sisko on 13v. Pohtii, että katsooko sen ikäiset BB:tä ja että kuuleeko koulussa naljailua.
Kertoo, että vaikka lähtisi huomenna olisi onnellinen. Että on voitto että ylipäätään tänne pääsi.
Sitten sanovat lähes yhteen ääneen Tupun kanssa että olisi kyllä kurja lähteä ensimmäisenä.
Ei ole selvää, ketä itse äänestävät. Että jos nyt joutuisi, olisi kamalaa. Tupu miettii että nimeämissä ovat varmaan pahinta täällä mutta se on pelin henki.
Jukka hiippailee terassilla ja kysyvät häneltä olisiko tänään nimeämisestä. Jukka vastaa ettei tiedä. Jukka istuu heidän seuraansa. Nyt puhuvat sääntörikkomuksista, että mitä saa sanoa. Tupu kysyy mikä fiilis Jukalla oli hississä.
Ei jännittänyt yhtään.
Tarina kertoilee miltä tuntui olla yksin talossa ensin. Sanoo, ettei muut missanneet mitään. Oli pitkä aika odottaa toisia.
Jukka sanoo että hänellä on viisi veljeä ja yksi sisko. Eivät ole kovin samanlaisia ja että kyllä heillä välit on. Meinaa sanoa jotain mutta sitten lopettaakin.
Haluaa sanoa jotain, mutta ei voi.
Yrittää. Tupu sanoo että unohdetaanko tämä. Jukka sanoi joo.
Onko tuolla jo romanssi vai mitä menossa saman peiton alla??? 😮😮
Vierailija kirjoitti:
Ja miksi se valkoinen vesikippo pitää olla kokoajan mukana? Toivon todella että lähtisi ensimmäisenä!
Se on Emman mukana. Ei kokoajan mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites Helmeri?
Helmeri on ihan kiinnostava jakso, mutta 24/7 hän kyllä pysyttelee enimmäkseen syrjässä, eikä ole kamalasti mitään tehnyt. Mihin tuon perustuu että noin moni ihminen "pitää hänestä" onko se vain kiinnostusta hänen historiaan/eriskummalliseen ulkonäköön vai mikä?
Olisko niin, että Anusta tykkää miehet kun on niin seksikäs ja samasta syystä naiset taas tykkää Helmeristä, voisivat panna, niin on kiva katsella vaikka sitten tapettina.
Mä tykkään Helmeristä mutta en mä voi kuvitella että kukaan häntä pantavana pitäis. Ihan kamalan näkönen naama. En mä kyllä Anuakaan nää mitenkään erikoisen seksikkäänä muuta kun tietysti noihin muihin talon naisiin verrattuna. Ainoa joka on ulkonäöltään keskiverto suomalaista hauskemmannäkönen on Jukka.
Suosikkini: Krisu, Kevin, Jukka. Semit: Helmeri, Mira, loput neutraalikivoja. Karkottaa kanavalta: Ville.
Tyhmää, että saavat kääriä rahnakipot muoviin!
Tupu, Tarina ja Jukka jatkavat säännöistä puhumista ja yrittävät kierrellä ja kaarrella jutuissaan ettei menisi sääntörikkomuksiksi heidän jutut.
Tupu haluaisi päivätehtävän joka on ulkona.
Tarina miettii että olisi sellainen viikkotehtävä, että kaikille annettaisi kasvi ja kenen kasvi kasvaisi parhaiten, voittaisi.
Jukka sanoo että eikös kaverille pidä puhua. Tarina sanoo, että hänen kasvi kasvaisi pelkällä puheella.
Kahvia säännöstellään, kun on vähissä. Puhuvat että varmasti voittavat viikkotehtävän. Jukka mainitsee, että onhan tossa virheitä sattunut kuitenkin. Tarina sanoo että ei ole niin pahoja. Jukka sanoo että pikkumokatkin kyse koko tehtävän. Puoli sekuntia oli samassa huoneessa maljat. Säännöt on sääntöjä, pohtivat. Tarina jatkaa että ei noin pienestä voi mennä viikkotehtävä pieleen.
Helmeri ja Anu (?) päiväkirjahuoneeseen.
Kevin epäilee Helmeria varkaaksi vaikka onkin niin kiltin näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites Helmeri?
Helmeri vaikuttaa olevan kiltti, iloinen eikä puhu alentavasti muille ihmisille. Ei koe tarvetta olla koko ajan oikeassa tai äänessä, saarnata, filosofoida, tai päteä jollakin. Ulkonäöllä ei ole ainakaan itselläni merkitystä tuohon "pitämiseen", vaan luonteella ja käytöksellä. Tuntuu olevan luonnollinen ja oma itsensä, ehkä... en tiedä kun en tunne, mutta tuollaisen vaikutelman hänestä olen saanut.
Mutta viihdearvo on siis mikä? Tämähän on viihdettä, varmasti monikin ihminen on hyvin pidettävä, mutta kai sen funktio on muutakin kuin olla kiltisti nurkassa hiljaa ja olla kommentoimatta mitään tunteita herättävää?
Minä en ainakaan tiedä Helmeristä vielä oikein mitään, urheilusta on innostunut puhumaan, mutta ei mitään polittisia näkemyksiä tai näkemyksiä oikein mihinkään muuhunkaan, ei mitään mielipiteitä. Varkaanakin on toistaiseksi ollut aika surkea.
On käynyt mielenkiintoisia keskusteluja muitten kanssa ja tyypillä on hauska ja oivaltava huumorintaju. Se jos ei jaksa länkyttää politiikasta, uskonnosta tai osallistua LTQB-keskusteluihin, niin ei kerro syvällisyydestä viä mitään. Kannattaa kattoo 24/7 ni saa hiukan enemmän irti näistä tyypeistä.
Nimenomaan olen katsonut 24/7, ollut tässä vielä vapaapäivilläkin niin voinut kunnolla seurata, eikä Helmeri ole minun nähdäkseni tehnyt oikein mitään, jos puhuu niin ei oikeastaan sano paljon mitään.
Kamera 1, menneen tunnin aikana oli Helmeriä. Ville tuli pilaamaan kivat keskustelut. Muut makaavat tai istuvat, mitä odotat Helmerin tekevän - voltteja vai?
Helmeri on varmasti yksi niistä henkilöistä, joka tulee paremmin esiin porukan vähentyessä.
Jos Villellä on Jumalan siunaus bb-talossa olemiseen niin silloin hän ei tipu vielä moneen viikkoon. Älyttömän hieno tilaisuus julistaa sanaa.
Eo ihme ettei eevis ole seurustellut 8 vuoteen. Käynyt pesulle viimeksi pe ja kulkee joka päivä hikiläntti-paidassa jossa on pinttynyt hiki! Naamakin sillä kiilteli hiestä. Hyhhyh!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites Helmeri?
Anu vaikuttaa kalsealle, ei yhtään rento. Silloin kun kokkasikin, ei puhunut toisille mitään. Eikä vaikuta hirveän empaattiselta. Nyrpeä ilme melkein 24/7. Helmeri on ehkä vähän äänekkäämpien varjossa mutta mieheltä tuli toisena päivänä mielenkiintoista scoottistooria ja kyllä hän osaa läppää heittää. BB on viihdeohjelma ei miten saadaan näyttävä tapetti!
Jukka lähti hakemaan nuuskaa.
Kimmo sanoo että huumori on varmasti paras selviytymiskeino täällä. Milla jatkaa, että ei pidä ottaa mitään liian vakavasti. Toki tehtävät pitää suorittaa mahdollisimman hyvin.
Jukka ja Milla istuu lattialla vastakkain. Kevin ja Kimmo sivummalla.
Jukka kysyy mistä Millalla menee hermot.
Milla sanoo että jos turhautuu niin menee äkkiä. Esim. eilen kelmukeskustelussa tuntui sille.
Jukka sanoo, että turhautuu jos ihmiset on tyhmiä. Että jos yksinkertaiset asiat tehdään monimutkaisiksi. Toisaalta tulee tunne että tehkää sitten miten haluatte. Milla sanoi, että lähti eilen pois siitä kelmukeskustelusta, kun ei pystynyt enää olemaan.
Helmeri ja Anu tulivat pois päiväkirjahuoneesta. Puhuvat huussin rakentamisesta, että se oli tosi hauskaa. Helmeri kehui Keviniä, että miten hyvin suoriutui.
Anu ja Milla alkoi keskustelemaan tämän päivän nimeämisestä ja BB huomautti asiasta, naiset arveli että varmaan tuo keskustelu luokiteltiin "juonimiseksi".