Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

BIG Brother 2019 —Official—

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
2921/90773 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sisustus ihan kamala.

Niin on, huhhuh.

Mä tykkään, ei oo tusina harmaa tai kokovalkoinen. Noita lastukoreja hypistelin cittarissa just viime viikolla, teki niin mieli ostaa.

Vierailija
2922/90773 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta Ville on kiinnostava. En varmaan jaksa samalla lailla katsoa jos häntä ei ole. Katsokaa vaikka sitten Emman ja Anun juttuja jos esim.Villen ja Kristianin keskustelut ei miellytä.

Kyllä mielummin kuuntelen Villeä kuin Tarinaa.

Ville kuitenkin messuaa jostain niin maailmanlaajuisesta kun jumala. Nyt kuuntelen Keviniä makkarissa ja hän messuaa ITSESTÄÄN samalla intohimolla kun Ville jumalasta. En ole mikään uskovainen mutta....

Et ole mikään uskovainen joo varmaan... Ville messuaa todellisuudessa itsestään tasan samalla lailla. Minäminäminä ja minunoikeassaolo tuollaisessa tuputuksessa on taustalla.

No siis on mussa tiettyä jumalan pelkoa mutta en kuulu mihinkään kirkkoon tms. En kuitenkaan pidä sopivana kohottaa itseäni liikaa muiden yläpuolelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2923/90773 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

...Että alkaa käydä hermoon tuo uskonnon tuputtaminen. Ihan niin kuin aikuset ihmiset ei itse osaisi muodostaa omaa käsitystään maailmasta ilman tuputtamista. ...

Kun on omasta mielestään niin paljon oikeammassa kuin muut, niin kokee pakkoa tuputtaa.

Minä koen sen tuomitsevana ja agressiivisena käytöksenä.

Ei puhu omaa asiaansa vaan Jeesusta.

Ja se on totta ettei Jeesustakaan siedetty. Antoi ymmärtää olevansa Jumalan Poika.

Vierailija
2924/90773 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää tuo kuvan ja äänen pieni epäsynkka!

Vierailija
2925/90773 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä koosteessahan alkaa nyt lopulta olla jo mielenkiiintoa.

Vierailija
2926/90773 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sisustus ihan kamala.

Niin on, huhhuh.

Eikä ole, hieno idea käyttää kierrätettyä kamaa, luo persoonallisen fiiliksen. Bb-talon ei kuulu olla liian kotoisa vaan luoda juuri tuollaista absurdia fiilistä.

Vierailija
2927/90773 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun tulee Kimmosta mieleen arkisempi versio Ninosta. Ruumiinrakenne samanlainen.

Ei vaan jotain Jeremy Renneriä löytyy.

Vierailija
2928/90773 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsi toi keskustelu, että tää uskis-mies vaihtaa vaatteet vessassa eikä kestä nähdä naisia alasti. Miten vaikeeksi voi elämän tehdä aikunen mies.

Vierailija
2929/90773 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sammekohan tänä vuonna nauttia mediatutkija Veijo Hietalan analyyseistä?

Vierailija
2930/90773 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Per seenvatkaaja milla tuli sotkemaan keittiötä. Ja kaakattamaan tekonaurua.

Vierailija
2931/90773 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vitsi toi keskustelu, että tää uskis-mies vaihtaa vaatteet vessassa eikä kestä nähdä naisia alasti. Miten vaikeeksi voi elämän tehdä aikunen mies.

Ei, vaan minimoi vaikeudet elämästään.

Vierailija
2932/90773 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aidoimmat ja mukavimmat tuolla on mutullani Krisu, Kimmo, Mira, Milla(?) ja Helmeri.

Muut on jotenkin roolin vetäjiä.

Onkohan toi harmaakettukin vaan joku BB-pomo, joka on solutettu tonne.

Itse en edes muista ketä nuo Kimmo ja Milla ovat..? Ja kuka on harmaakettu? Se Timoko? Se Anu on aikamoinen mitäänsanomaton tapetti, mutta muistan sen kuitenkin, kun ihmettelin alunperin, että joku voi olla 3 kk erossa 4- ja 7-vuotiaista. Tai jospa se tajuaa itsekin olevansa tylsä tapetti, joka lentää piankin ulos tuolta.

Anu kertoi olevansa todella kiireinen uraihminen. Miten on mahdollista, että kiireinen uraihminen voi tuosta vaan jättää kaiken ja häippästä moneksi kuukaudeksi bb-taloon.

Voisiko  olla, että uraihmisen paineet vaativat akkujen latausta. Mikäpä sen parempi aivot narikkaan tila olisi kuin BB!

Vierailija
2933/90773 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiäville kirjoitti:

Aivan kamalaa miten jotkut on niin kamalia että viitsii Villelle nauraa. Mut näinhän se on et me uskovaiset joudutaan vihan ja pilkan kohteeksi. Kaikkea muuta saat olla paitsi et uskovainen

En ole uskovainen, mutta olen samaa mieltä. Jos jotain saa tässä maassa luvan kanssa pilkata niin kristittyjä.

Sano miksi vain kristityn pitäisi saada käyttäytyä kuin idiootti ilman että muita saa ottaa päähän? Ei MITÄÄN vastuuta omasta käytöksestä?

Kristityt elää edelleen tuhatvuotisella perinteellä siinä käsityksessä että heillä on vapaakortti saarnata muille omaa vakaumustaan vaikka 24 h vuorokaudessa eikä kenelläkään ole oikeutta siihen kyllästyä.

Juu , kyllä täällä on kaikilla tasapuolinen puheoikeus.

Minäkin voin sanoa, että ärsyttää vihervassareiden saarna. (Huom joskus ,en ole sellainen ihminen että oikeasti ärsyyntyisin toisten elämästä)

Lisäksi, voin olla hakeutumatta kuuntelemaan. Niin helppoa.

Jos noita ihmisiä talossa ärsyttäisi, he sanoisivat siitä.

Olen kristitty ja uskon, mutta en ole koskaan väkisin tuputtanut uskoa kenellekään. Tiedän, että tuputus saattaa ennemminkin karkottaa ihmisiä. Sen sijaan olen valmis keskustelemaan kristinuskosta aina kun joku haluaa siitä minun kanssa keskustella.

Vierailija
2934/90773 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä enää ehkä kukaan, ompa yllättävää?! Ehkä tiskiharja vähän kun on aika hiljainen. Hauska tehtävä. Jukka voisi olla voittaja-ainesta.

Vierailija
2935/90773 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuo kimmo ja mira on oikeasti pariskunta

Vierailija
2936/90773 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun tulee Kimmosta mieleen arkisempi versio Ninosta. Ruumiinrakenne samanlainen.

Ei vaan jotain Jeremy Renneriä löytyy.

Vai Ron Jeremyä?

Vierailija
2937/90773 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ville näpittää kylppärissä! 

Vierailija
2938/90773 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyikö siinä koosteessakaan missä välissä Tupu ne rahnat varasti? 

Vierailija
2939/90773 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi BB:hen ei otettu yhtä maahanm uuttajaa esim Irak ista?

Tulee sitten kun joku tippuu.

Vierailija
2940/90773 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ystävättäreni isä lopetti juomisen. Oli alkoholisti. Sitten alkoi toinen ääripää. Juoksi joka päivä itsensä näännyksiin. Elikkä ääripäät, juoppo ja rapakunnossa. Sitten raitis ja juokseminen oli ainut mitä teki. Siitä saarnasi kaikille ja joka paikassa. Kaikkien muidenkin olisi pitänyt juosta.

Miksi Ville ei voi olla keskitien kulkija. Olisi hiljaa omassa kuplassaan uskovainen, Vai meneekö se niin, että kun hän käännyttää taas yhden sielun, taivaspaikka on entistäkin varmempi !

Ketju on lukittu.