BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä naurettavaa, että tänä vuonna katsojat tekevät tuotannon työt, kun ei ole kunnollista uutisfiidiä talosta MISSÄÄN. Itse pitää tietonsa kaivaa Twitteristä, vauvapalstalta ja jostain saakelin Yl####dalta.
"IG-storysta näkee" t. tuotanto – juu, palvelusta johon pitää (1) rekisteröityä, ja josta (2) nämä "uutiset" katoavat vuorokauden sisällä.
Artikkeli + videoklippi n. 1000x parempi systeemi; silloin jopa pysyi kärryillä talon tapahtumista myös silloin, kun ei ollut somen ääressä juuri sillä punaisella sekunnilla kun jotain tapahtui.
Mitä ihmeen uutisfiidiä tuolta pitäa lähettää? Ei siellä mitään tapahdu.
Katso tai ole katsomatta.Aikaisempina vuosina on saanut ILMAISEKSI lukea, mitä talossa milloinkin tapahtuu. N. tunnin välein julkaistiin kunnon pitkä artikkeli, jossa kerrottiin talon tapahtumista. Vaikka olisivat vain istuneet ringissä juttelemassa. Ja minä ainakin haluan tietää mitä talossa on tapahtunut myös silloin kun en ole ollut itse näkemässä.
Ei kannata maksaa umpisurkeasta Ruutu Plussasta, jossa saa kokonaiset kaksi (2!!) kameraa, kun aikaisempina vuosina oli videokuvaa jokaisesta huoneesta + päiväkirjahuoneesta.
lopeta jo jankutus vanhoista BB:istä ja valitus.
Tämä on nyt tämä BB.
Ei tartte noin vakavasti ottaa, herran jestas sentään.
Tiivistettynä asukkaat ok, tuotanto paska.
Joutuvatkohan jossain välissä ulkomajoitukseen, kun ulos rakentaa huussia?
Haluan vanhan kunnon BB:n takaisin jossa tapahtui kaikkee pervoo kuten Marianna otti poskeen Johanilta saunassa.
Vierailija kirjoitti:
Eevis ei oo vieläkään käynyt suihkussa ja hikoillut samoissa vaatteissa. Kyllä muuten döfää..
Kuuluu varmaan niihin, jotka eivät käytä shampoota, suihkugeeliä eikä varsinkaan dödöä, "koska mun hiki ei haise miltään, koska en edes hikoile".
Onko tuo Tarina tai Emma tehny mitää tuon päivätehtävän eteen? Aina kun on vilkassu niin tuolla ne on jossai mähöttäny maha pystyssä.
Vierailija kirjoitti:
Liian löperöä toimintaa tuotannolta. Eikö ne ole suunnitelleet ollenkaan? Nyt Janne Virtanen, ryhdistäydy! Tätä menoa ruutu plus-tilaukset eivät jatku kokeilun jälkeen. On kuin maalin kuivumista kattelis, ja niinhän me katsotaankin. Nyt ihan ensin niitä kameroita lisää käyttöön, hitto vie!
miks pitäs olla lisää kameroita, eihän siel sisältää ketään ole
Siis onko se christal homppeli tän vuoden BB-ääni? Ei vois kyllä huonompaa valintaa tehdä. Siinähän pitäisi olla miehekäs ja auktoriteettinen ääni.
Vierailija kirjoitti:
Joutuvatkohan jossain välissä ulkomajoitukseen, kun ulos rakentaa huussia?
Varmaan, toivotaan niin. Joku puhui bilevessasta, hah-hah.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liian löperöä toimintaa tuotannolta. Eikö ne ole suunnitelleet ollenkaan? Nyt Janne Virtanen, ryhdistäydy! Tätä menoa ruutu plus-tilaukset eivät jatku kokeilun jälkeen. On kuin maalin kuivumista kattelis, ja niinhän me katsotaankin. Nyt ihan ensin niitä kameroita lisää käyttöön, hitto vie!
miks pitäs olla lisää kameroita, eihän siel sisältää ketään ole
Ääliö.
Vierailija kirjoitti:
Siis onko se christal homppeli tän vuoden BB-ääni? Ei vois kyllä huonompaa valintaa tehdä. Siinähän pitäisi olla miehekäs ja auktoriteettinen ääni.
Taitaa olla vaan päiväkirjahuoneen bb-ääni. Jaakko Ohtonen on se pää-ääni.
Kuka on tänään vieraana telkkarin bb-ohjelmassa?
eehele kirjoitti:
Onko tuo Tarina tai Emma tehny mitää tuon päivätehtävän eteen? Aina kun on vilkassu niin tuolla ne on jossai mähöttäny maha pystyssä.
Emma oli vissiin ainakin lattiaa naulaamassa. Tarina ei oo kyllä juurikaan osallistunut mitä oon tässä katsellu.
Vierailija kirjoitti:
Haluan vanhan kunnon BB:n takaisin jossa tapahtui kaikkee pervoo kuten Marianna otti poskeen Johanilta saunassa.
Halua vaan. Me muut ei haluta.
Kohta hyysikkä valmis. Ruoanlaittoa luulis olevan jo nälkä. Villen pitää varastaa rahnaa.
Vierailija kirjoitti:
Kuka on tänään vieraana telkkarin bb-ohjelmassa?
oli eilen aika pashka. miksi ei voisi vaan näyttää mitä talossa tapahtui.?
Vierailija kirjoitti:
eehele kirjoitti:
Emma oli vissiin ainakin lattiaa naulaamassa. Tarina ei oo kyllä juurikaan osallistunut mitä oon tässä katsellu.
Stoori toipuu vielä lattialla (patjalla) nukkumisesta.
Jukka flirttaili Anulle ihan täysillä. Hän pomomiehenä lupasi Anulle työnjohtajan paikan, jos pikkujouluissa sitten....