Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 —Official—

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
2481/90773 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta eikö Emma ole lesbo?

feikkilepakko se on kuten toi Tarinakin... vaistoan että heille on vain liian normaalia olla hetero, pakko olla jotain spesiaalimpaa... 

Ai oikein *vaistoat*? Tunnet Tarinan ja Emman paremmin kuin he itse, vaikka olet nähnyt heidät vain parina päivänä telkkarissa.

Kokeile itse vaihtaa seksuaalista suuntautumista, niin näet ettei se onnistu. Ihmiset tykkäävät siitä mistä tykkäävät. On täysin epärelevanttia, onko se seksuaalisuus yhteiskunnan mielestä "normaali" vai ei.

Minä vaistoan, että suuri osa tässä ketjussa olevista heteroista on itse huomionkipeitä pässejä, joita harmittaa kun sateenkaari-ihmiset saavat joskus huomiota.

Kuules idiootti, normaalilla tarkoitetaan sitä mitä normaali tarkoittaa, eli asiaa joka on yleisempi, normaali. Lesbous on marginaalia, eli ei normaalia, vaan epänormaalia käytöstä.

Ja minulla ei ole mitään lesboja vastaan, mutta kyllä vähän kummallista on, että nämä kuplaihmiset aina saavat päähänsä olla kaikenlaista muuta, kunhan vain eivät ole normaaleja, eli heteroita.

Jos pitää sanoa "minulla ei ole mitään xx vastaan", sinulla on jotain heitä vastaan. Ja kun samassa kommentissa sanot minua idiootiksi ja lesboja "kuplaihmisiksi" ja epänormaaleiksi... huhhuh.

"Normaali" on täysin kulttuurisesti määriteltävä sana, jolla ei ole mitään objektiivista sisältöä. Sinä et omista sitä sanaa etkä voi määritellä toisia objektiivisesti epänormaaleiksi. Hyvä yritys, mutta yritäpä uudelleen jollain vähän paremmalla argumentilla.

Vierailija
2482/90773 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä leidi tuo krisu on kun kauhuissaan että joku käynyt molemmissa vessoissa kakkosella 😢

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2483/90773 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttääpä tuo kevin nyt normaalilta

Sanat kevin ja normaali eivät sovi samaan lauseeseen :D Kevinistä ei normaalia saa tekemälläkään

Vierailija
2484/90773 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä että kovimpaan ääneen muiden huomionhausta itkee ne jotka on kateellisia toisten saamasta huomiosta. Eli haluaisivat juurikin olla itse huomion keskipisteenä mutta eivät uskalla laittaa itseään likoon, ja sitten sellaiset jotka uskaltaa ärsyttään näitä yli kaiken. Olen itse superintrovertti ja kiitollinen joka ikisestä ihmisestä joka suostuu huomion keskipisteeksi mun sijasta.

Vierailija
2485/90773 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksikäs tuo emman sonnirengas nenässä... not.

Vierailija
2486/90773 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

päiväkirjahuoneäänenä selvästi cristal snow!

no ei ollu, vaan se joku mikko.

ei se koko aikaa sama ihminen ole, silloinhan sen pitäisi olla siellä 24/7 =)

Vierailija
2487/90773 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos noi asukit on tuommosia tuolla talossa, niin kuvitelkaa niitä kotioloissa.

Mutta onhan niillä kaikilla nyt vielä näin alussa ”se parempi, hyvin käyttäytyvä sivistynyt” rooli.

Paitsi Kristianilla ja Tarinalla. Näillä kahdella ei ole suodatinta.

Jotkut ovat ihan ulapalla ettei vain tulis tehtyä tai sanois mitään mikä vie kasvot.

Suodattimet tippuu kun tulee näitä tehtäviä. Tarina tulee huomaamaan, että joukosta löytyy SE johtaja, joka jokaisessa ryhmässä pitää olla, että tehtävät tulee suoritettua. Muuten ne hävitään.

Jase pomo ei tule olemaan Tarina. Luulee vielä nyt, että on. Muut pistää sille vielä luun kurkkuun.

Mahtaisi tulla romahdus, jossa siellä olisi kaksi joukkuetta, jossa toisessa johdossa vaikka Kimmo ja toisessa Tarina, ja Kimmon joukkue voittaisi paremman johtamisen ansiosta.

Vierailija
2488/90773 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas punanaamainen harmaakettu katsoi perseitä kieli huulten väliss.

on varmaan joku bb pampuista.

Vierailija
2489/90773 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä olisin tuolla, niin loppuis Tarinan istuskelu ruokapöydällä ja kun muut keskustelevat ja hän alkaa siinä hörisemään omiaan, niin sanoisin kyllä suoraan, ”ole kiltti ja älä keskeytä. Sinun vuorosi tulee kyllä ”.

Eli suomeksi: kun hän kerran esittää ja on 4-5 vuotiaan tasolla, mitä tulee käyttäytymiseen muiden seurassa, niin kohtelisin häntä kuin pikkulasta, joka vielä opettelee rajojaan.

Itkupotku raivarihan siitä syntyy mutta ei tuotakaan jaksa loputtomiin.

Uoh, hirvee jobi ois kyllä.

Vierailija
2490/90773 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

feikkilepakko se on kuten toi Tarinakin... vaistoan että heille on vain liian normaalia olla hetero, pakko olla jotain spesiaalimpaa... 

Ai oikein *vaistoat*? Tunnet Tarinan ja Emman paremmin kuin he itse, vaikka olet nähnyt heidät vain parina päivänä telkkarissa.

Kokeile itse vaihtaa seksuaalista suuntautumista, niin näet ettei se onnistu. Ihmiset tykkäävät siitä mistä tykkäävät. On täysin epärelevanttia, onko se seksuaalisuus yhteiskunnan mielestä "normaali" vai ei.

Minä vaistoan, että suuri osa tässä ketjussa olevista heteroista on itse huomionkipeitä pässejä, joita harmittaa kun sateenkaari-ihmiset saavat joskus huomiota.

Kuules idiootti, normaalilla tarkoitetaan sitä mitä normaali tarkoittaa, eli asiaa joka on yleisempi, normaali. Lesbous on marginaalia, eli ei normaalia, vaan epänormaalia käytöstä.

Ja minulla ei ole mitään lesboja vastaan, mutta kyllä vähän kummallista on, että nämä kuplaihmiset aina saavat päähänsä olla kaikenlaista muuta, kunhan vain eivät ole normaaleja, eli heteroita.

Nyt on vuosi 2019. Ymmärtäisin kommenttisi, jos olisi 1989. Valitettavasti kaikki eivät ole samanlaisia kuin sinä. Homoseksuaalisuutta on ollut olemassa koko historian ajan ja sitä on joissakin kulttuureissa pidetty normaalina ja toisissa ei. "Normaali" riippuu siitä, missä kulttuurissa eletään. Harvinainen ja epänormaali eivät ole välttämättä sama asia. Onhan esim. vasenkätisyys harvinaista, onko se siis epänormaalia ja huomion tavoittelua, kun on pidettävä kynää eri kädessä kuin muut?

Vierailija
2491/90773 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kuka sitten on "oikeasti" lesbo, jos Tarina ja Emma ovat "feikkilepakoita"? Onko sulla joku keino mitata sitä?

Tarinahan ei edes ole lesbo vaan biseksuaali, tai panseksuaali (tykkää ihmisistä riippumatta sukupuolesta).

Vierailija
2492/90773 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tämä olis joku parisuhdeohjelma, Kimmo ja Mira sopis hyvin toisilleen.

Koulutustaso eroittaa

mitä ihmeen väliä sellasella muka on. 

Koulutetulle ihmiselle se on usein yksi tärkeimmistä kriteereistä paria valittaessa. Mikä sinulle on? Ulkonäkö?

Vierailija
2493/90773 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo Tarina on mun tuttu, oltiin samaan aikaan lukiossa. Silloin vaikutti oikein kivalta tyypiltä, vähän hämmentävää, että hänet näkee nyt tuollaisena telkkarissa. Toki Kallion lukio on vähän oma kuplansa, mihin en ite oikein tuntenut kuuluvani vaikka sitä ei kai äänen saisi sanoa.

Ilmeisesti oli jo silloin nimeltään Tarina kun on ollut sellaistakin spekua että on vaihtanut nimensä.

Jep oli Tarina-nimi käytössä ainakin lukiossa.

Vierailija
2494/90773 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitteko kertoa mitä talossa tapahtuu. Se on tämän ketjun tarkoitus.

Onko anulla tehtävä pukeutua keviniksi?

Nyt tuli viikkotehtävä jossa rakennetaan ulkohuussi.

Vierailija
2495/90773 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muissa maissa meneillään BB:tä, eli onko mahdollisuutta että taloon tulisi vaihtari?

Vierailija
2496/90773 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo katsonut ohjelmaa mutta uutisointien perusteella tuntuu et talo on täynnä seksuaali- ja sukupuolivähemmistöjen edustajia. Kai sitä on vaan vanhanaikaisesti tottunut televisio-ohjelmissa siihen yhteen pakolliseen kiintiöhomoon.

Vierailija
2497/90773 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ihmiset kauden mittaan tottuvat siihen etteivät kaikki ole heteroita, muuten tästä tulee pitkät 10 viikkoa, kun joka toinen kommentti on sateenkaariväkeä vastaan ja sitten toiset tulevat puolustamaan heitä. Kaikki argumentit on varmaan jo nähty tässä vaiheessa.

Vierailija
2498/90773 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lollllli kirjoitti:

Miksi krisu kaivaa kokoajan pallejaan tuo kipa päässään...

Se on Jouko kakkonen.

Vierailija
2499/90773 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on vuosi 2019. Ymmärtäisin kommenttisi, jos olisi 1989. Valitettavasti kaikki eivät ole samanlaisia kuin sinä. Homoseksuaalisuutta on ollut olemassa koko historian ajan ja sitä on joissakin kulttuureissa pidetty normaalina ja toisissa ei. "Normaali" riippuu siitä, missä kulttuurissa eletään. Harvinainen ja epänormaali eivät ole välttämättä sama asia. Onhan esim. vasenkätisyys harvinaista, onko se siis epänormaalia ja huomion tavoittelua, kun on pidettävä kynää eri kädessä kuin muut?

Menkää hei muualle! Täällä halutaan keskustella viihdyttävästi bb talon tapahtumista. Av:lla kun ei maksa mitään avata ketju aiheelle kun aiheelle niin ei tarvitse pilata muita ketjuja keskustelemalla aiheen vierestä!

Vierailija
2500/90773 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oo katsonut ohjelmaa mutta uutisointien perusteella tuntuu et talo on täynnä seksuaali- ja sukupuolivähemmistöjen edustajia. Kai sitä on vaan vanhanaikaisesti tottunut televisio-ohjelmissa siihen yhteen pakolliseen kiintiöhomoon.

Siellä on vain kolme, suurin osa on ihan tavallisia heteroita. Tuntuu että sekä uutisoinnissa että tässä ketjussa välitetään vain tästä yhdestä näkökulmasta. 

Ketju on lukittu.