En tarvitse enää naisia mihinkään. Lapseni ovat jo aikuisia
En vain tarvitse niitä enää. Piste. Sukuni on jatkunut enkä ole koskaan ollut niin valtavasti seksin tai 'rakkauden" perään, että tarvitsisin naista jotenkin 'täydentämään itseäni". Olen erittäin onnellinen nykyään. Ymmärrän että tämä kiukuttaa monia, koska 'tarviihan mies naisen" ajattelutapa on iskostunut syvälle kulttuuriimme. Mutta minä en tarvitse enää, sain jälkikasvuni ja nyt aion elää miten huvittaa 🙂
Kommentit (19)
Hienoa jos olet tyytyväinen ja onnellinen. Suurin osa ihmisistä kaipaa kovasti kanssaeläjää ja vuorovaikutusta toiseen. Ehkei kaikki kaipaa seksiäkään, vaan sitä tietynlaista kanssaeläjää-kumppania. Mä ainakin mielellään elän parhaan kaverini kanssa- joka on mieheni.
Hienoa. Parisuhdekyvyttömät miehet ihan liiaksikin pyrkivät tunkemaan itseään parisuhteisiin, vaikka parasta ennen-päivämäärä on jo mennyt.
Ketä ihmettä sinun naisettomuutesi mahtaa kiukuttaa?
Itsekään en tarvitse, eikä minulla mitään tarjottavaa naisille olisikaan.
No sehän on oikein kiva jos koet noin. Voit olla rauhassa yksin. On kyllä totta että monet ihmiset ei ymmärrä, että kaikki ei ajattele ja koe samoin kun he itse, eikä siten kykene ymmärtämään esimerkiksi, että vaikka itse kaipaa elämäänsä kumppania, joku muu saattaa olla aidosti tyytyväinen ilman. Mutta turha heistä on välittää.
No juuri teitähän se tuntuu liikuttavan, koska olette katkeria miehille, koska teillä sitä ja tätä kokemusta, ja miestä on kiva syyttää.
-ap
Vierailija kirjoitti:
No juuri teitähän se tuntuu liikuttavan, koska olette katkeria miehille, koska teillä sitä ja tätä kokemusta, ja miestä on kiva syyttää.
-ap
Kerrotko näistä naisten katkeruuskokemuksista? Kuulostaa kovin vieraalta.
Itse en kaipaa miestä rinnalleni, olen leski. Sydämessäni ei ole enää miehelle tilaa.
Vierailija kirjoitti:
-ap
No just joo, eli nimesitkin kaikki vastanneet katkeriksi. Teit sitten ketjun pelkän nimittelyn vuoksi, hienoa hei.
Vierailija kirjoitti:
Hienoa. Parisuhdekyvyttömät miehet ihan liiaksikin pyrkivät tunkemaan itseään parisuhteisiin, vaikka parasta ennen-päivämäärä on jo mennyt.
No mutta kuka niiden jäljet siivoaa ja ruoan laittaa pöytään? Siksi tarvitsevat naista.
Oho luin jo toisen kerran otsikon väärin: En tarvitse enää lapsia mihinkään, naiseni ovat jo aikuisia.
Mulla sama, tosin olen nainen. Ei mun valintaani kukaan ole ihmetellyt, enkä usko että yhtäkään ukkoa kiinnostaa, mitä minä elämälläni teen. Luulet liikaa itsestäsi, jos kuvittelet, että naisia sun valinnat kiinnostaa.
Hyvä, pidä toi linja. Ajattelen samoin. Jos/kun nykyinen parisuhde päättyy, en todellakaan etsi toista.
Miksi ostaa kun voi vuokrata?
Hyvä AP! Sinusta on viimein tullut av-mamma.
Vierailija kirjoitti:
-ap
Kyllä, sitä ja tätä kokemusta. Olet fiksu.
Hyvä jos tunnistaa itsensä ja tarpeensa, tai niiden puutteen. On hyvä että et väkipakolla yritä tarjota itseäsi parisuhteeseen. Rakastaminen ja kokemus rakastetuksi tulemisesta on perustarve. Samoin seksuaalisuus. On ihan liikaa miehiä jotka tarjoavat itseään kumppaniksi vaikka eivät kykene antamaan ja vastaanottamaan rakkautta eikä seksiä.
Minunkin lapseni ovat jo aikuisia, enkä tarvitse miestä mihinkään. Haluan kuitenkin elää mieheni kanssa edelleen, minun on hyvä olla hänen kanssaan. En kuitenkaan ole ihan niin suuruudenhullu kuin aloittaja, että kuvittelisin tämän asian herättävän kenessäkään palstalaisessa minkäänlaisia tunteita. On hyvä, jos ihminen on tyytyväinen elämäänsä, mutta eivät muut siitä välitä, heillä on oma elämä elettävänä.
Jos on oikeasti tyytyväinen ei tälläisiä asioita tarvitsi todistella kellekään