Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

BIG Brother 2019 —Official—

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
2461/90773 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Tarina on mun tuttu, oltiin samaan aikaan lukiossa. Silloin vaikutti oikein kivalta tyypiltä, vähän hämmentävää, että hänet näkee nyt tuollaisena telkkarissa. Toki Kallion lukio on vähän oma kuplansa, mihin en ite oikein tuntenut kuuluvani vaikka sitä ei kai äänen saisi sanoa.

Vierailija
2462/90773 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta eikö Emma ole lesbo?

feikkilepakko se on kuten toi Tarinakin... vaistoan että heille on vain liian normaalia olla hetero, pakko olla jotain spesiaalimpaa... 

Ai oikein *vaistoat*? Tunnet Tarinan ja Emman paremmin kuin he itse, vaikka olet nähnyt heidät vain parina päivänä telkkarissa.

Kokeile itse vaihtaa seksuaalista suuntautumista, niin näet ettei se onnistu. Ihmiset tykkäävät siitä mistä tykkäävät. On täysin epärelevanttia, onko se seksuaalisuus yhteiskunnan mielestä "normaali" vai ei.

Minä vaistoan, että suuri osa tässä ketjussa olevista heteroista on itse huomionkipeitä pässejä, joita harmittaa kun sateenkaari-ihmiset saavat joskus huomiota.

Aseksuaalina minua harmittaa, että aseksuaalit eivät halunneet vallata Big Brother-taloa tai heitä ei huolittu mukaan. Olisi hienoa kun olisi aseksuaaleja talossa patsastelemassa <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2463/90773 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tolla Tarinalla on koko ajan lautasellinen ruokaa kädessä. Oli vissiin eilen niin paljon äänessä ettei kerinny syömään.

Onkohan kevinillä iso kaareva muna.

Vierailija
2464/90773 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aidoimmat ja mukavimmat tuolla on mutullani Krisu, Kimmo, Mira, Milla(?) ja Helmeri.

Muut on jotenkin roolin vetäjiä.

Onkohan toi harmaakettukin vaan joku BB-pomo, joka on solutettu tonne.

Itse en edes muista ketä nuo Kimmo ja Milla ovat..? Ja kuka on harmaakettu? Se Timoko? Se Anu on aikamoinen mitäänsanomaton tapetti, mutta muistan sen kuitenkin, kun ihmettelin alunperin, että joku voi olla 3 kk erossa 4- ja 7-vuotiaista. Tai jospa se tajuaa itsekin olevansa tylsä tapetti, joka lentää piankin ulos tuolta.

Anu kertoi olevansa todella kiireinen uraihminen. Miten on mahdollista, että kiireinen uraihminen voi tuosta vaan jättää kaiken ja häippästä moneksi kuukaudeksi bb-taloon.

Jos hän on yksityisyrittäjä, on mahdollista että hän on delegoinut työt jollekulle alaiselle, ja palaa sitten puikkoihin BB:n jälkeen. Tai jotain?

Luulisi kyllä että hyvin kiireinen uraihminen on niin rikas ettei tarvitse sitä 30 tonnia, ja haluaa pitää maineensa hyvänä eikä profiloitua BB-"tähdeksi".

En yleensä tykkää äitien syyllistämisestä, mutta minusta kahden pienen lapsen jättäminen pitkäksi aikaa on aika paska valinta, jos sen tekee vain siksi että saa olla telkkarissa.

Isejähän mielipiteesi ei tietenkään koske?

Yleensä lapset ovat enemmän kiinni äidissä, varsinkin alle kouluikäisinä. Toki on paska valinta myös isältä jättää lapset moneksi viikoksi, varmasti kaipaavat myös isäänsä. Mutta nyt puhuttiin Anusta.

Niin, koska usein äidit eivät anna iseille tilaa , koska uskovat osaavansa kaiken paremmin. Anu ja miehensä ovat eronneet, mistä me tiedämme jos lapset vaikka ovat viikko/ viikkosysteemillä tai vaikka asuvat isällään.

Vierailija
2465/90773 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajaako Ville rekkaa syystä että saa hytissä itsekseen jeesustella? Jeesustelunsa tulee vaan lisääntymään talossa, rasittavaa.

Vierailija
2466/90773 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen outo. Mun mielestä Tupu on hot noissa vankitamineissa. En kerro tyttöystävälleni.

Vierailija
2467/90773 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen uusi katsoja. Onko Anulla puhumiskielto? Tarina saattaa muuten alkaa lihoa kun syö koko ajan.

Vierailija
2468/90773 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moi! Tällä kaudella BB-saitilla ei ole luvassa tiivistä uutisointia esimerkiksi tunneittain, mutta koetamme petrata siinä, että pysytte paremmin kärryillä viikkokisasta jne. <3 Tiiviimpi postaustahti löytyy Big Brother Suomen IG-storyista. #bbsuomi

https://twitter.com/viihde4/status/1168821795912331264

Nelonen ja eritoten Sanoma ei nyt oikein osaa tätä vielä ekalla Sanoman BB-kaudella. Siinä on lyhyesti selitys miksi ne BB:n viralliset sivut on niin huonot. 

Surkea juttu! Itse en ole edes ollenkaan instagrammissa, niin jää kyllä sinne tulevat näkemättä :(

IG storyja pääsee näkemään ilman omaa tiliä osoitteesta storiesig.com

haku kenttään kirjoittaa vaan bigbrothersuomi

Vierailija
2469/90773 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsäääää katsottavaa kun mitään ei tapahdu. Miks noilla ei vois olla enemmän jotain tehtäviä. Puuduttavaa katsoa pelkkää sohvalla ja lattialla makoilua ja turhanpäiväistä jaarittelua.

Vierailija
2470/90773 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen uusi katsoja. Onko Anulla puhumiskielto? Tarina saattaa muuten alkaa lihoa kun syö koko ajan.

Se kertoi aina syövänsä noin kahden tunnin välein.

Vierailija
2471/90773 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tämä olis joku parisuhdeohjelma, Kimmo ja Mira sopis hyvin toisilleen.

Koulutustaso eroittaa

mitä ihmeen väliä sellasella muka on. 

Vierailija
2472/90773 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo Tarina on mun tuttu, oltiin samaan aikaan lukiossa. Silloin vaikutti oikein kivalta tyypiltä, vähän hämmentävää, että hänet näkee nyt tuollaisena telkkarissa. Toki Kallion lukio on vähän oma kuplansa, mihin en ite oikein tuntenut kuuluvani vaikka sitä ei kai äänen saisi sanoa.

Ilmeisesti oli jo silloin nimeltään Tarina kun on ollut sellaistakin spekua että on vaihtanut nimensä.

Vierailija
2473/90773 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Anu esittää Keviniä?

Vierailija
2474/90773 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helvetti osaa porukkaa. Yks kulkee valkonen kannu kädessä ja punapää tekee ihme liikkeitä koko ajan. Ei vois enempää esittää. 

Vierailija
2475/90773 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos noi asukit on tuommosia tuolla talossa, niin kuvitelkaa niitä kotioloissa.

Mutta onhan niillä kaikilla nyt vielä näin alussa ”se parempi, hyvin käyttäytyvä sivistynyt” rooli.

Paitsi Kristianilla ja Tarinalla. Näillä kahdella ei ole suodatinta.

Jotkut ovat ihan ulapalla ettei vain tulis tehtyä tai sanois mitään mikä vie kasvot.

Suodattimet tippuu kun tulee näitä tehtäviä. Tarina tulee huomaamaan, että joukosta löytyy SE johtaja, joka jokaisessa ryhmässä pitää olla, että tehtävät tulee suoritettua. Muuten ne hävitään.

Jase pomo ei tule olemaan Tarina. Luulee vielä nyt, että on. Muut pistää sille vielä luun kurkkuun.

Vierailija
2476/90773 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se kertoi aina syövänsä noin kahden tunnin välein.

Niin hän on salskeassa kunnossa ja tarvitsee protskunsa, ei muuten pysy noin hehkeänä.

Vierailija
2477/90773 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta eikö Emma ole lesbo?

feikkilepakko se on kuten toi Tarinakin... vaistoan että heille on vain liian normaalia olla hetero, pakko olla jotain spesiaalimpaa... 

Ai oikein *vaistoat*? Tunnet Tarinan ja Emman paremmin kuin he itse, vaikka olet nähnyt heidät vain parina päivänä telkkarissa.

Kokeile itse vaihtaa seksuaalista suuntautumista, niin näet ettei se onnistu. Ihmiset tykkäävät siitä mistä tykkäävät. On täysin epärelevanttia, onko se seksuaalisuus yhteiskunnan mielestä "normaali" vai ei.

Minä vaistoan, että suuri osa tässä ketjussa olevista heteroista on itse huomionkipeitä pässejä, joita harmittaa kun sateenkaari-ihmiset saavat joskus huomiota.

Kuules idiootti, normaalilla tarkoitetaan sitä mitä normaali tarkoittaa, eli asiaa joka on yleisempi, normaali. Lesbous on marginaalia, eli ei normaalia, vaan epänormaalia käytöstä.

Ja minulla ei ole mitään lesboja vastaan, mutta kyllä vähän kummallista on, että nämä kuplaihmiset aina saavat päähänsä olla kaikenlaista muuta, kunhan vain eivät ole normaaleja, eli heteroita.

Vierailija
2478/90773 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aidoimmat ja mukavimmat tuolla on mutullani Krisu, Kimmo, Mira, Milla(?) ja Helmeri.

Muut on jotenkin roolin vetäjiä.

Onkohan toi harmaakettukin vaan joku BB-pomo, joka on solutettu tonne.

Itse en edes muista ketä nuo Kimmo ja Milla ovat..? Ja kuka on harmaakettu? Se Timoko? Se Anu on aikamoinen mitäänsanomaton tapetti, mutta muistan sen kuitenkin, kun ihmettelin alunperin, että joku voi olla 3 kk erossa 4- ja 7-vuotiaista. Tai jospa se tajuaa itsekin olevansa tylsä tapetti, joka lentää piankin ulos tuolta.

Anu kertoi olevansa todella kiireinen uraihminen. Miten on mahdollista, että kiireinen uraihminen voi tuosta vaan jättää kaiken ja häippästä moneksi kuukaudeksi bb-taloon.

Jos hän on yksityisyrittäjä, on mahdollista että hän on delegoinut työt jollekulle alaiselle, ja palaa sitten puikkoihin BB:n jälkeen. Tai jotain?

Luulisi kyllä että hyvin kiireinen uraihminen on niin rikas ettei tarvitse sitä 30 tonnia, ja haluaa pitää maineensa hyvänä eikä profiloitua BB-"tähdeksi".

En yleensä tykkää äitien syyllistämisestä, mutta minusta kahden pienen lapsen jättäminen pitkäksi aikaa on aika paska valinta, jos sen tekee vain siksi että saa olla telkkarissa.

Isejähän mielipiteesi ei tietenkään koske?

Yleensä lapset ovat enemmän kiinni äidissä, varsinkin alle kouluikäisinä. Toki on paska valinta myös isältä jättää lapset moneksi viikoksi, varmasti kaipaavat myös isäänsä. Mutta nyt puhuttiin Anusta.

Niin, koska usein äidit eivät anna iseille tilaa , koska uskovat osaavansa kaiken paremmin. Anu ja miehensä ovat eronneet, mistä me tiedämme jos lapset vaikka ovat viikko/ viikkosysteemillä tai vaikka asuvat isällään.

Toisesta lauseesta olen samaa mieltä, mutta tuo ensimmäinen... No kaipa jotkut äidit ovatkin sellaisia, mutta aika hurja yleistys. On myös miehiä, jotka eivät halua osallistua yhtään.

Vierailija
2479/90773 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi krisu kaivaa kokoajan pallejaan tuo kipa päässään...

Vierailija
2480/90773 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttääpä tuo kevin nyt normaalilta

Ketju on lukittu.