BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Miran mielestä parhaat festarit on Himoksen Jysäri - festarit.
Milla puhuu Naamat - festareista. Sinne myydään vain 500 lippua ja järjestetään maatilalla. Ei päässyt tänä kesänä kun joutui olemaan töissä.
Harmaakettu alkoi puhua Woodstockista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulis että parikymppisenä kuitenkin jo tajuaa sen verran ettei ehkä juuri minulla ole kaikkea tietotaitoa ihan kaikesta niin että kannattaa luennoida itseään yli puolta vanhempia ihmisiä🙈 Tähän kävis vanha sanonta Älä opeta isääs naimaan.
Parikymnppiset luulee tietävänsä kaikesta kaiken, niin minäkin sillon.-
Minun ikäset tietää jo etteivät tiedä mistää paljon mitään (47).Ei me ainekaan luultu.
Ja tiedän nyt asioista paljon enemmän kun silloin. Ihan niin kun silloin oletinkin ( N 52).Olit sitten aika poikkeava nuori.
Tietysti keski-ikänen tietää enemmän kuin nuori.. mutta normaali keski-ikänen tajuaa senkin, ettei oikeasti tiedä paljon mitään, eikä varsinkaan kaikesta kaikkea.
Joku on kuunnellut liikaa Anssi Kelaa.
Harmi kun on vaa 2 kameraa mitä seurata. Ja ei näytetä päiväkirjahuoneen tapahtumia🙄 mut nyt on kyllä mielenkiintonen porukka (+muutama tapetti) 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myötähäpeän takia en pysty kattoo ennen kun Tarina ja Kevin tipahtaa. Eilen yritin mutta koko ajan kananlihalla ja äänettömällä kun teki niin pahaa Tarinan jutut🙈 Eikä kuitenkaan enää mikään 13vee ja silti tolla sisällöllä ottaa ittesä ihan täydestä ja kehtaa kaakattaa yli kylän. Voi kauhu!
No sinäpä olisit sitten varmaan mukava BB asukaskaveri kun et kestä yhtään.
Mä en menis itteäni tonne nolaamaan vaikka se 30tonnia olis varma nakki!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulis että parikymppisenä kuitenkin jo tajuaa sen verran ettei ehkä juuri minulla ole kaikkea tietotaitoa ihan kaikesta niin että kannattaa luennoida itseään yli puolta vanhempia ihmisiä🙈 Tähän kävis vanha sanonta Älä opeta isääs naimaan.
Parikymnppiset luulee tietävänsä kaikesta kaiken, niin minäkin sillon.-
Minun ikäset tietää jo etteivät tiedä mistää paljon mitään (47).Ei me ainekaan luultu.
Ja tiedän nyt asioista paljon enemmän kun silloin. Ihan niin kun silloin oletinkin ( N 52).Olit sitten aika poikkeava nuori.
Tietysti keski-ikänen tietää enemmän kuin nuori.. mutta normaali keski-ikänen tajuaa senkin, ettei oikeasti tiedä paljon mitään, eikä varsinkaan kaikesta kaikkea.
Kyllä mä tiedän pari keski-ikäistä jotka edelleen luulevat tietävänsä kaikesta kaiken. Raskaita ihmisiä.
Emma sanoo olevansa suvaitsevainen mutta samaan hengen vetoon ilmoittaa ettei hyväksy kaikkien muiden arvoja ja yrittää unohtaa niiden olemassa olon. Tarina yritti nätisti että voi myös yrittää hyväksyä toisten mielipiteet.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan missään BB-talossa ollut täitä tai syyhyä?
Tai lutikoita...
Vierailija kirjoitti:
Miran mielestä parhaat festarit on Himoksen Jysäri - festarit.
Milla puhuu Naamat - festareista. Sinne myydään vain 500 lippua ja järjestetään maatilalla. Ei päässyt tänä kesänä kun joutui olemaan töissä.Harmaakettu alkoi puhua Woodstockista.
Ylimielinen keski-ikäinen, joka luulee taas olevansa hauska. on ollut muutaman vuoden ikäinen woodstockin aikana , joten ei todellakaan ole siellä itse käynyt. Säälittävää.
Harmaakettuhan on ollut kunnioitettavassa 2vuoden iässä Woodstockin aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai lutikoita...
Mitkä tautipesäke-ekspertit täällä nyt on kaivautuneet koloistaan? :DD
Lisää talon tapahtumia, kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon opiskeleva äiti, 40-vuotias. Poika on on asunut jo pari vuotta omillaan, ja tykkää kyllä tehdä terveellistä ja monipuolista ruokaa.
Tällä hetkellä mulla on opinnoissa menossa itsenäisten opintojen jakso, joten tuossahan tuo pyörii.
Kiitos huolenpidostasi.
**vilkutus** toiselta opiskelevalta 40v äitiltä! Itsenäistä jaksoa täälläkin puurretaan ja lapset on koulussa. Kaksnelosta ei ole, mutta näitä keskusteluja kyllä ehtii seurailla. Tsemiä opintoihin :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai lutikoita...
Mitkä tautipesäke-ekspertit täällä nyt on kaivautuneet koloistaan? :DD
Lisää talon tapahtumia, kiitos!
Saa kai sitä pohtia millaisia toimenpiteitä se aiheuttaisi, kun yhtäkkiä kaikki pitäisi pestä, pakastaa, tehdä hoidot jne.
Mutta tässä ole hyvä: Timo kertoilee kuinka on lennellyt ympäriämpäri maailmaa kuvailemassa auringonpimennystä. Shanghaissa meni pieleen vuonna 2009, kun oli pilvistä, mutta Usassa onnistui sitten jossain pikkukylässä, mikä oli täynnä ihmisiä kuvaamassa tapahtumaa.
Krisu on kyllä best. Toki se kissan nokan uittaminen pissassa vei pisteitä, mut on se nyt kuitenki noista hauskin tyyppi.
Helmeri tulee ehkä sit toisena. Hulvaton tyyppi hänkin. Mielenkiintonen katsoa onnistuuko varastamaan rahnaa.
Lopuista en oikeen osaa sanoa,
Ville on mielenkiintoinen tyyppi kun aiheuttaa monissa ärsytystä, jospa ei heti tipu.
Tylsimmät kyllä Timo ja Anu
Eeviksen ja Tarinan jutut on tosi pitkästyttäviä.
Vierailija kirjoitti:
Hirveää noiden naisten tekonaurut. Mira, Tarina ja Milla saavat ylihysteerisiä naurukohtauksia ihan oudoissa kohdissa. Anu myös liioittelee vahvasti.
Ja Tarina "itkee" ilman kyyneleitä (se tragikoominen sänkyjuttu). Todella teennäinen tapaus kaikkiaan, toivottavasti lentää tuolta sunnuntaina. Ei ole edes mikään kiinnostava hahmo, vaikka kovasti yrittää ja kuvittelee olevansa näiden pansek suaalihöpinöidensä kanssa, joten joutaa lähtemään.
Noissa akateemisissa muka älyköissä on sekin vika, miksi puhuvat ihan liian pitkästi, että joka sana pitää vielä jälkikäteen korjata.. eli jos pitäisi sanoa vaikka että "saksa oli neljäkymmentäluvulla inhottava paikka", niin nämä saaat venytettyä sen puolituntiseksi muminaksi.
"Saksa, tai siis se aiempi Saksa, siis se Länsi-Saksa, tai siis ei Saksa sinällään mutta se yhteiskunta, siis ei Saksa mutta Saksan valtio, siis muuriahan ei ollut siis sillon. Siis tiedättekö se missä oli se H itl er, se dik taat tori, tai siis ei dik taatt ori mutta päämies, joka käyttäytyi huonosti. Tai siis ei huonosti sinällään, siihen aikaa tietysti oli erilainen toimintakulttuuri ja diskurssi impisiittinen kompitenssi, siis epäkorrektista toimintatavasta voisi puhua hänen kohdallaan, tosin tämä on liian light siis riskipreemio siis argumenttini oli...päläpäläpäläplaaplaaplaalässynlässy".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon opiskeleva äiti, 40-vuotias. Poika on on asunut jo pari vuotta omillaan, ja tykkää kyllä tehdä terveellistä ja monipuolista ruokaa.
Tällä hetkellä mulla on opinnoissa menossa itsenäisten opintojen jakso, joten tuossahan tuo pyörii.
Kiitos huolenpidostasi.
**vilkutus** toiselta opiskelevalta 40v äitiltä! Itsenäistä jaksoa täälläkin puurretaan ja lapset on koulussa. Kaksnelosta ei ole, mutta näitä keskusteluja kyllä ehtii seurailla. Tsemiä opintoihin :)
Kiitos samoin sinulle myös tsempit :)
Saispa nuo jotain tekemistä ku taitaa olla kaikki puheaiheet käyty läpi jo.
Tarina, Emma ja Kimmo keskustelee.
Emma kertoo että oli hepuleissaan ennen BB-taloon tuloa, mutta sitten jostain syystä muuttuikin hiljaiseksi tarkkailijaksi, eikä ole oma itsensä. Tarina sanoo että "mä lupaan että sun aikas tulee vielä".
Tarinalla menee ehkä vähän liian tarkaksi analyysiksi nuo itsestään puhumiset, itsekkin olen kyllä sellainen, mutta ymmärrän ettei kaikkia kiinnosta kuunnella sitä. Tarina poistui paikalta.
Nyt tuli postia.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut ei osaa rajottaa puhettaa, toi eeva-leena tuntuu olevan yksi. asiat vois sanoa vähän lyhemminkin, eikä niin helvetin pitkästi, tollasta on väsyttävä kuunnella.
Minusta se liittyy siihen, että hän vaan on niin matemaattinen ja analyyttinen tyyppi - selittää luonnostaan asiat yksityiskohtaisesti ja eksaktisti, että ei jää tulkinnanvaraa, mitä oli tarkoitus viestiä. Tunnen samanlaisia... eivät sinänsä halua olla mitään pätijöitä, mutta heidän on vaikea vetää missään asioissa mutkia suoriksi, kun ei se silloin enää ole sama asia ;).
Kiitos huolenpidostasi.