Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 —Official—

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
2201/90773 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteks te kotiäitejä, jotka ehditte vahdata BB 24/7 kokoajan? Mites teidän lapset, käyttekö ulkona lasten kanssa ollenkaan näinä viikkoina, ja saako he terveellistä ja monipuolista ruokaa? Entä saavatko he äidin jakamatonta huomiota ja syliä riittävästi näinä viikkoina? *huolissaan*

Menen iltavuoroon. Heräsin 07 olin koiran kanssa mettäsä, siivoilin ja luin sanomalehden. Saa kai tässä nyt rötväillä jos haluaa. Ens viikko lomaa ja varmaan tulee katsottua BB paljon. Parasta viihdettä,että saa seurata toisten kanssa eli kommentoida täällä ❤️

Vierailija
2202/90773 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulis että parikymppisenä kuitenkin jo tajuaa sen verran ettei ehkä juuri minulla ole kaikkea tietotaitoa ihan kaikesta niin että kannattaa luennoida itseään yli puolta vanhempia ihmisiä🙈 Tähän kävis vanha sanonta Älä opeta isääs naimaan.

Parikymnppiset luulee tietävänsä kaikesta kaiken, niin minäkin sillon.-

Minun ikäset tietää jo etteivät tiedä mistää paljon mitään (47).

Tämä. Samanikäisenä osaa jo olla armollinen nuoria hölmöjä sydämiä kohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2203/90773 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

seuratkaapa, kohta emma lähtee sohvalta, koska krisu ei ole tuolla.

uskokaa minua, seuraa sitä kuin hai laivaa.

No Krisu lienee hänelle helppo nakki. Eikös Emma kehunut olevansa sellanen femme fatale että manipuloi ihmisen kun ihmisen tekemään mitä tahtoo. Kohta Krisu varmaan pyyhkii Emman arsen koska tuskin neito sitäkään itse tekee. Vai toimiko toi manipulointi sittenkin vaan Emman äitimuoriin. Joku hänelle on ainekin näköjään jaksanut kovasti ruokaa laittaa..

En usko, että Krisu hänestä viehättyy.

Anu ottaa nyt roolii leikinohjaajana, mut Tarina sekaantuu asiaan tietysti ja mutkistaa sääntöjä.

Vierailija
2204/90773 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku jolla on noin vähän asiaa voi puhua noin paljon?

Vierailija
2205/90773 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan missään BB-talossa ollut täitä tai syyhyä?

Vierailija
2206/90773 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteks te kotiäitejä, jotka ehditte vahdata BB 24/7 kokoajan? Mites teidän lapset, käyttekö ulkona lasten kanssa ollenkaan näinä viikkoina, ja saako he terveellistä ja monipuolista ruokaa? Entä saavatko he äidin jakamatonta huomiota ja syliä riittävästi näinä viikkoina? *huolissaan*

Minä olen 83v. eläkelläismummo. Lapset, lapsenlapset ja lastenlastenlapset pärjäävät kyllä vaikka minulla 24/7 onkin. Omatkin kauppa asiat ja ulkoilut tulee hoidettua joten ei syytä huoleen.

Vierailija
2207/90773 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä kaudella parissa päivässä ollut enemmän syvällisiä keskusteluja kuin muina kausina yhteensä. Ennen oli pelkkiä panojuttuja. Nyt en ole kuullut kertaakaan.

Kertoo paljon sinusta jos mielestäsi nämä ovat olleet syvällisiä keskusteluita =(

okei, mitähän se kertoo? niinhän taivaanisän poika villekin eilen sanoi että on kyllä tullut puhuttua liikaa syvällisiä että teki mieli ihan hetkeksi hakeutua yksin olemaan hiljaa että sai vähän hengähtää. samaa sanoi eevaleena vai mikä onkaan.

Vierailija
2208/90773 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen mikrofoni rohisee ja pöhisee koko ajan? Ärsyttää!

Vierailija
2209/90773 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan missään BB-talossa ollut täitä tai syyhyä?

Eikö tippuri olis todennäkösempi.

Vierailija
2210/90773 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anu ei muistanut Kimmon eikä Emman nimeä.

Tarina voitti ekan peili -pelin. Houkuttelevat Kristiania mukaan joka ei tule koska vahtii rahnapyttyä.

Kimmo voitti toisen erän.

Nauravat ja kaikilla on hauskaa.

Hyppivät vaarallisen näköisesti puutasolta alemmas, Kevin istualtaan suoraan istuimen (fatboy?) päälle. Joku huutaa että varokaa niitä.

Kimmo on hyvä peilinä, kukaan ei pääse lähelle.

Mira yritti hiipiä istuin edessään suojana sinne.

Tarina voitti.

Vaihtavat johonkin ketju - peliin ja aloittavat vaikka kaikki eivät ymmärrä sääntöjä.

Vierailija
2211/90773 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ei osaa rajottaa puhettaa, toi eeva-leena tuntuu olevan yksi. asiat vois sanoa vähän lyhemminkin, eikä niin helvetin pitkästi, tollasta on väsyttävä kuunnella.

Vierailija
2212/90773 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä kaudella parissa päivässä ollut enemmän syvällisiä keskusteluja kuin muina kausina yhteensä. Ennen oli pelkkiä panojuttuja. Nyt en ole kuullut kertaakaan.

Kertoo paljon sinusta jos mielestäsi nämä ovat olleet syvällisiä keskusteluita =(

okei, mitähän se kertoo? niinhän taivaanisän poika villekin eilen sanoi että on kyllä tullut puhuttua liikaa syvällisiä että teki mieli ihan hetkeksi hakeutua yksin olemaan hiljaa että sai vähän hengähtää. samaa sanoi eevaleena vai mikä onkaan.

No vissiin sen sitten että olet niin samanhenkinen asukkaiden kanssa että olisit tuolla kun kotonas.

Vierailija
2213/90773 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No vissiin sen sitten että olet niin samanhenkinen asukkaiden kanssa että olisit tuolla kun kotonas.

en löydä mitään samaa yhdenkään asukkaan kanssa. nuo ovat kaikki mielenkiintoisia tyyppejä (paitsi tyyliin anu joka makaa vaan lahnana).

Vierailija
2214/90773 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jukka, Eevis ja Tupu miettivät mahdollisia töitä mitä joutuvat / pääsevät talossa tekemään.

Jukka kehuu Kristianin hattuja. Hänellä on niitä paljon nyt kun hiukset kasvanut. Kertoo, ettei hänellä ole mukana oikein kunnon vaatetusta kylmien ilmojen varalle. Mutta karvahattu on.

Puhuvat pyykinpesusta, että ei tarvinnut ottaa kauheesti mukaan vaatetta koska voi pestä vaatteita (toivottavasti tuotanto kuuntelee herkillä 😉).

Siivoamisesta puhuvat myös. Eevis ei pidä vessan pesusta. Kristian tykkää ja pesee aina sillee, että menee samalla suihkuun ja jynssää hulluna ja sitten suihkuun. On antanut kavereille syntymäpäivälahjaksi vessanpesuja.

Kristianilla ei ollut koko kesänä omaa asuntoa.

Eeviksellä on papukaija, ja jos ensin löytyy papukaijalle oma huone ja vielä jää yksi tyhjä niin Kristian voi muuttaa sinne ja maksaa vuokran siivouksella.

Vierailija
2215/90773 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulis että parikymppisenä kuitenkin jo tajuaa sen verran ettei ehkä juuri minulla ole kaikkea tietotaitoa ihan kaikesta niin että kannattaa luennoida itseään yli puolta vanhempia ihmisiä🙈 Tähän kävis vanha sanonta Älä opeta isääs naimaan.

Ei me ainekaan luultu.

Ja tiedän nyt asioista paljon enemmän kun silloin. Ihan niin kun silloin oletinkin ( N 52).

Vierailija
2216/90773 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ainakin olisin. Kamalinta olisi asua joidenkin filosofien kanssa jotka koko ajan miettii kaiken mahdollisimman monimutkaisesti.

Vierailija
2217/90773 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaks vuotta peräputkeen tässä, hehhehhe..

Vierailija
2218/90773 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ainakin vapaapäivä, yksin elän. Teen kyllä muutakin kuin katson ja monet asiat olen ihan vain kuullut, on tuo BB päällä taustalla kun teen muuta, vähänkuin radio.

Vierailija
2219/90773 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveää noiden naisten tekonaurut. Mira, Tarina ja Milla saavat ylihysteerisiä naurukohtauksia ihan oudoissa kohdissa. Anu myös liioittelee vahvasti.

Vierailija
2220/90773 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei me ainekaan luultu.

Ja tiedän nyt asioista paljon enemmän kun silloin. Ihan niin kun silloin oletinkin ( N 52).

Olit sitten aika poikkeava nuori.

Tietysti keski-ikänen tietää enemmän kuin nuori.. mutta normaali keski-ikänen tajuaa senkin, ettei oikeasti tiedä paljon mitään, eikä varsinkaan kaikesta kaikkea.

Ketju on lukittu.