BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Toi Tarina on niin........ggrräääh! Hävettää...
"Voitko olla Anu Aurinkoinen?"
"Ööh...joo mikäs siinä..."
Mistä vetoo, että kaikki on tämmöisiä harmaa varpusia ja viimesisenä ne iskee tuksun sinne prinsessa mekossaan.
Toivottavasti sinne menee joku kunnon silikonibimbo. Pitää semmosia aina vähintään yks olla 😂
tarinahan just ite yrittää väkisin ottaa hirveesti tilaa. minä, minä, minun psykologiset tekniikat. hyökkäävä.
Vierailija kirjoitti:
Mahtavaa ei yhtään kermapersettä vielä mennyt taloon🤣
Just tais mennä. Anus.
Vierailija kirjoitti:
Tää Anu on kyllä tosi pliisun olonen.
Nää kaikki on, jos ei taso pian nouse niin tulossa on täysi floppi
Vierailija kirjoitti:
Mahtavaa ei yhtään kermapersettä vielä mennyt taloon🤣
Joo nyt on hienoo että on vanhempaa porukkaa enemmän kuin yksi tai kaksi!
Superjännää. Nyt ehkä pystyy katsomaan tätä. Mä en halua mitään hinkkiblondeja taloon. Ja tiedoksi kirkosta eroamista suunnitteleville: tää uskis ei taida kuulua samaan kirkkoon kuin useimmat suomalaisista vaan helluntailaisesta tms. kyse.
Nyt joku Keravan kingi sinne näyttämaan kaappien paikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Anu vaikutti täyspäisimmältä tähän asti. Oikeasti tollaset tavalliset persoonat olis paljon mielenkiintosempia kun tollaset feikit Tarinat ja saarnamiehet.
Just siksi 2005 kausi oli huippu, kun pääasiassa normaaleja aitoja ihmisiä. Nykyään pitää olla niin spesiaali ja erottuva friikki.
Epätoivoista mainontaa Rediltä. 😂
Mä tykkään tästä blondista juontajasta. Neutraali ja selvä sananen. Toisin kun Vehviläinen ja se brunette.
Timo timotei ja Anu aurinkoinen, siis jos ton narinan jutut jatkuu tolla tasolla, niin toivottavasti lähtee nopeasti pois
Ai ai, tuli mieleen se hetki kun Andy Mccoy meni taloon ja kaikkien muiden asukkaiden naamat venähtivät :D
Niin mikä sun nimi oli, Tarina? Voinks sanoo sua Jutuksi että muistan
Vierailija kirjoitti:
Timo innostui blondista heti...
Timpsu saa salettii pimpsuu siltä.
Eikös temppareiden Tia hakenut tuonne? Saa nähdä pääsikö
Yhtään bimboa ei oo vielä. Vaikuttaa tasokkaammalta aiempiin kausiin.
En aio katsoa yhtään jaksoa tän alotusjakson jälkeen ennen kuin tuo Tarina lähtee veks.