Vaimo ei osaa tehdä ruokaa
Vaimo häärää ja kiukuttelee keittiössä. Yrittää tehdä ruokaa jostain ihme pikkupurkeista, lihankorvikkeista, maustekastikkeista, ihmeellisistä yrteistä ja ties mistä. Hirmuinen tiskivuori ja kiukku. Ihme hääräilyä. Aineksetkin on kalliita pikkupurkkeja, täynnä kaikenmaailman lisäaineita.
Miten vaimon saisi tekemään kunnon ruokaa? Liha+peruna+salaatti tai vaikka pizza.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Koska vaimosi ei osaa, pitää sinun ottaa perheen ruokahuolto hoitaaksesi.
Se on akkain homma.
Sori, en opettanut tyttärelleni ruuanlaittoa. Tehkää yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on akkain homma.
Kuka teki ruuan, kun olit sinkku? Äitisikö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on akkain homma.
Kuka teki ruuan, kun olit sinkku? Äitisikö?
Lounasruokalan tädit
Saiko vaimo "harjoitella" lapsuudenkodissa ollessaan ruuanlaitoa tai leipomista? Tämä heijastuu sitten kun on se oma / yhteistalous että onko miten kotonaan omassa keittiössä. Siksi lasten pitäisi antaa harjoitella rohkesti jo lapsuuden ja nuoruuden aikana.
Sano lempeästi, että tykkäät perusruoasta. Sitten teette viikon ruokalistan, jossa on vaikkapa makaronilaatikkoa, muusia ja lihapullia, paistettua lohta jne. Ja sitten yhdessä valmistatte. Kannattaa tehdä reilusti, niin saa laitettua pakastimeenkin luppopäivien varalle.
En opettanut tytärtäni koskaan tekemään ruokaa ettei hänestä tule mikään kotiorja! Kyllä kannatti!
Tee itse, niin saat just sellaista kuin haluat. Tai sellaista kuin tulee.
Ratkaisu: Tehkää kumpikin omat ruokanne. Tosin kuulostaa siltä että paras ratkaisu olisi että lähtisitte eri teille.
Woltista voi tilata ruokaa muttei naista. Ole tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
Woltista voi tilata ruokaa muttei naista. Ole tyytyväinen.
Päivän paras!
Mä olen mies ja entinen ravintolakokki. Teen meidän kaikki ruoat, tuota naista ei vaan voi päästää keittiöön.
Mitä se haittaa? Kaupat on täynnä valmiseineksiä. Tai opettele kokkaamaan itse!
Mulla on hyvä idea. Laita ainekset tekoälylle, ja kysy mitä niistä voi tehdä. Jos et tiedä niin kysy siltä. Se osaa hyvin neuvoa perusteissakon. XD
Tai sitten osta joku "helpot kotiruuat" kirja.
Mitä reseptejä haluat? Pikkupurkkeja ei tarvii, kun osaa muutaman asian itse tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on akkain homma.
Näin on! Ei se ole akka eikä mikään joka ei ruokaa osaa tehdä.
Meillä ukko tyytyväinen kun minäpä osaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä se haittaa? Kaupat on täynnä valmiseineksiä. Tai opettele kokkaamaan itse!
Haloo einekset ei ole terveellisiä, täynnä monenlaisia säilöntäaineita ym. ja tarkoitettu vaan tilapäiseen käyttöön.
Vierailija kirjoitti:
Sori, en opettanut tyttärelleni ruuanlaittoa. Tehkää yhdessä.
Hyi kuinka laiska äiti.
Jos talon nainen on huono kokki on se häpeäksi miehelle, lapsille, ittelleen ja koko perheelle. Mies parka ja lapset joutuu syömään eineksiä ja grillimoskaa.