BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
On tuo Ville mulkku kyylä vaikka aina pitänyt sen puolia!!
Vierailija kirjoitti:
Ville huokailee että kolme viikkoa vielä, ei hitto äijä on äänestyksessä ja on noin varma että on finaali viikolla, mä niiiin rukoilen taivaan isältä että feikki jeesus putoaa sunnuntaina!
Villellä lienee "parempaa tietoa" suoraan taivaan iskältä? Kaikki saman-uskovaiset äänestää kilvan nyt, ettei Ville putoaisi. Villen "käännytystyö" on vielä pahasti kesken!
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000006278182.html
Anun ja Helmerin tunteet syventyneet is toimittajan mukaan. Vit..mitä valehtelua kun Anu kertoi itse ettei tykkää Helmeristä ja ikävöi exää.. Anu ulos...exän luo...
Vierailija kirjoitti:
EI JUMANKAUTA!
IS:n sivuilla on jo uutinen unelmatreffeistä, joiden aikana Anun ja Helmerin tunteet syvenivät. Tätä samaa valhetta leikataan huominen kooste täyteen.
Tuotanto on päättänyt, että Anu voittaa, joten katsojat eivät suotta saa tietää, että Anu halusi treffeiltä koko ajan vain pois ja mitä kaikkea sanoi suoraan: että ei tykkää Helmeristä, että pohtii edelleen lohikeittomiestä, että kaipaa ex-miestään jne.
Ei jumalauta miten läpinäkyvää, jos tuotanto toimii näin. Noi "treffit" oli kiusallisin asia aikoihin ja Anu sanoi suoraan, ettei ole tykästynyt Helmeriin. Jälkikäteen vielä sopersi Millalle, että halusi koko ajan takaisin muiden asukkaiden pariin.
Vierailija kirjoitti:
Onko nykyajan 20 vuotiaat näin lapsellisia, jotain Maija juttuja ja lapsellisia mikä on lempiväsri ja leffa tai lastenohjelma. Hattujen sota oli game...
Hirveän lapsellisia. Rippikoulu myöhässä koko porukalla paitsi Kimmolla ja Krisulla.
Mitä haittaa siitä on, vaikka oliskin? Ja veikkaan että on, ainakin itse kolmekymppisenä voin hyvin katsoa tv:stä pokemoneja. Sitä en tiedä mitä tarkoitat hattujen sodalla ja sulla jäi lause kesken sanan "game" jälkeen, Maija juttuakaan en tiedä, mutta toisaalta en ole 20 vuotias vaan kymmenen vuotta vanhempi. Oma lähipiirini on hyvin liekkimielistä, eikä kenelläkään ole tarvetta esittää mitään vakavaa aikuista, jos ei oikeasti luonteeltaan sellainen ole. Tosin sen huomion olen tehnyt, että lapsia hankkineet on vähän vakavampia kuin ne jotka on pysyneet lapsettomina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hirveää katseltavaa tuollainen kaatokänni 🙈 Kauhea fiilis tulee, kun tietää itsekin joskus olleensa tuollaisessa kunnossa. Itsellä on silloin muka ollut niin hauskaa, mutta tuoltako se sitten on näyttänyt ulospäin 🙈🙊😳 Huh, onneksi ne ajat ovat jo kaukana takana!
Ai, meillä on ollut hauskaa kaatokännissä. Keräännytään yhteen muutaman kerran vuodessa, jaetaan kuulumiset, läyhätään paskaa ja tanssitaan yhdessä. Lopulta kontataan sänkyymme räkättäen. Mökkiporukkamme on 49-68 vuotiaita.
Samanlaista meilläkin, kukaan ei räyhää eikä riitele vaan vitsit ja huumori lentää.
Jotkut sammuu aiemmin ja ne talutellaan porukalla nukkumaan, muut jatkaa vielä.
Kaikilla on kivaa ja vielä aamulla nauretaan vesissä silmin.
Anuhan ei yhtään piittaa Helmeristä. Tärkeämpänähän otti alkoholia.
Manipuloiva exää ikävoivä ei-tykkääjä ulos talosta.
Säälittävää että pitää tuota pusua kysyä jokakerta ja sitten vaivaantunut pusu. Anu ei ollenkaan edes haluaisi pussailla helmerin kanssa ja helmeri valittaa koska anu on vaikea. Anu ulos talosta
Awkward suutelua,, Hemmi ”ootpas sä vaikee” Anu torjuu ja vastahakosesti suostuu.. lopettais jo ton pelaamisen Hemmin kans, hengais nyt vaan muitten kans
Aikubihanaa . Tunteet syvenee ja äsken suukoteltiin. Festina lente eli kiiruhda hitaasti
Ei nuo pahvit ymmärrä ettei enää pääse,Ville tiesi sanoa.?.
Anu kutsui itseään just "anteliaaksi lesboksi". Mitä?
Vierailija kirjoitti:
Jaahas. Helmeri yritti puhua tunteistaa.
H: "Siis... Noh... Saaks mä sanoa?"
A: "No?"
H: "Sano saanks mä sanoa?"
A: "No sano."
H: "Että... Mä tykkään susta. Mä en sano... Mä en sano mun tunteita ikinä yhtään kellekään! Mä en sano."A: "... okei."
H: "Paitsi et mä jaan kaiken, mut mutta mitä niinku tämmösiin tilanteisiin tulee..."
A: "... kiusallista."
*hetken hiljaisuus*A: "Voidaaks nousta?"
Ai että mitä romanttiikkaa, miksi ihmeessä jotkut edelleen kehittelee näiden välille jotain romanssia?
Herrajumala mikä stalkkaaja ja vainoaja tuo Helmeri on, jättäis Anun rauhaan! Eikö isoveli vois puuttua tähän , kohta Helmeri varmaan raizzkaa Anun!!!
Vierailija kirjoitti:
Epävarmana Anu hakee kovasti turvaa Millasta, koska Milla on aina kiltti, ymmärtäväinen ja empaattinen. Millan kaltaiset kaverit on kultaakin kalliimpia<3 Anu kaipaa nyt kovasti läheisyyttä ja fyysistä kosketusta, ja kokee Millan ainoaksi turvalliseksi halikohteeksi :)
Antaa aina Millalle pisteitä ja sitten on halailemassa esittämässä ystävää.
Kiertää tuolla porukkaa läpi mielistellen, jotta ensi viikolla ei saisi pisteitä.
Säälittää aivan helvetisti toi Helmeri, oli pakko vaihtaa kameraa. Toinen on aivan pyörällä päästään ja Anu pelaa tyylillä "kuumaa, kylmää, kuumaa, kylmää" niin säälimättömästi, että hävettää molempien puolesta.
Helmerille tais mennä ohi että Ville hoiti noiden pyykit😂
https://www.nelonen.fi/ohjelmat/big-brother-suomi/2144307-anu-ja-helmer…
Nelonen yrittää samaa ihmisten manipulointia, että Anun ja Helmerin tunteet olisi syventyneet. Anu ei tuu voittamaan bb:tä se on varmaa!
Hemmiii lopeta jo, samaten Anu bitch sano suoraan ettei tykkää! Kauheeta kattooo
Kännääminen ei ole nykyään enää niin arvostettua kuin ennenmuinoin teidän nuoruudessanne. Myös alkoholiongelmat on sitä myöten vähenemään päin (tulevilla sukupolvilla), kun kännäystä ei ihannoida ja pidetä normina.