BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Mikä Anulle tuli? Ihan hiljainen, tuntuu että ääni murtuu kohta? Helmeri jo kysyilee, että onko hän ihan ok.
No niin jumalaton kännimorkkis! Nyt on ikävä jo exää lapsista puhumattakaan ja orastava suhde sopokkamieheen karilla ja kännissa saattaa pelätä jopa työpaikkansa puolesta. Ite ainekin vetäsisin mielummin kännit yksin kun noin ahdistavassa seurassa. Mun on pakko sanoa että mun käy Anua sääliks vaikka hän on mikä on. Helmeri puolestaan on säälittävä.
Vierailija kirjoitti:
Anulle ääniä ja Ville su ulos. Saavat asukkaat olla vapaammin. Ilonpilaaja.
Miksi ihmeessä niiden pitäisi vapaammin olla? Sehän on siistiä, kun Krisu kärsii omassa däddässään. Ville on aivan paras sopan hämmentäjä.
Jos Ville lähtis, niin taloon jäisi vaan kaljaa huutava krisu ääneksi.
Anu kestää paremnin alkoholia
Vierailija kirjoitti:
Siis onko tuo totta että Anu sanonut ettei ole kiinnostunut Helmeristä?? :O
Kyllä! Helmeri kysyi, että mikä sanoi Anun tykästymään tähän, johon Anu vastasi, että ei ole tykästynyt. Ja taputti käsiä vielä sen jälkeen :D Absurdi tilanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
helmeri on kyllä aivan kauhee kännissä. aina yhden lasin jälkeen semmosessa kunnossa että on 15 eikä oo ikinä ennen juonu.
Puhuihan ne Jukan kanssa, ettei Helmeri ole ulkomaailmassa mikään dokaaja. Jos nyt kerran kuussa oluen pari juo.
Just joo...
Vierailija kirjoitti:
Helmeri ois voinu olla ihan hyvin yksin tuolla kopperossa, jutustelua itsensä kanssa. Kysyy ja saa aina vastauksen.
Itse asiassa, jos Anun poistaisi tuosta tilanteesta, niin Helmeri näyttäisi käyvän ihan luontevaa itsepuhelua :D Tyyliin Helmerin kaksi persoonaa keskustelee, toinen kyselee ja toinen vastailee.
Vierailija kirjoitti:
Siis onko tuo totta että Anu sanonut ettei ole kiinnostunut Helmeristä?? :O
Kyllä. Helmeri kysyi miksi Anu on tykästynyt häneen ja Anu vastasi en ole tykästynyt.
Muakin välillä naurattaa ja selvinpäin.
Helmeri kysyi, että mitä Anu antaisi arvosanaksi treffeille. Anu vastasi, että hänellä on siis niiiiiiiiiin ikävä serkkuaan.
... mitä? :D
Vierailija kirjoitti:
Rotta Anu ulos MIESTEN talosta! Tonne ei akkoja kaivata pilaamaan tunnelmaa.
Juuri näin. Tuolla on vielä Kimmo ja Kevin, ei sitä enempää akkoja tarvita.
Helmeri Poika Pirinen pääs treffeille😂😂😂😂
Kohta krisu saa maistaa omaa herkkuaan: katsella kännitoilailevia ihmisiä itse selvin päin.
Hemmi sano että tässä ei oo mitään järkeä. Järkevä lause.
Helmeri: "Heiiii ootsä huomannu et tässä menee tämmönen punanen koko ajan??"
Anu: "E. Eikä kyllä kiinnosta v*ttuakaan."
APUA :D
Nyt anulla on tauskia ikävä... sanoi et on muka serkku?
Joo jos ei huomisessa koosteessa näytetä tuota, niin pistetään kyllä sellanen ruutu plussan lopetus kampanja pystyyn ettei ole tosikaan.
Voi Hemmiä kun ei varmaan huomenna muista koko juttya, kun on tuntunut nyt jo unohtuneen
Vierailija kirjoitti:
Krisu on kyllä kireänä.
Toiset spekuloi mitä ne tekee ja missä (Hanuri siis) mutta Krisu ei kestä kuulla. Lähti pois samalla kiroten jotain spekuloinnista.
No en ihmettele ettei tykkää spekuista kun eilen Milla puhui rahnajutuista ja Krisu meni pk kysymään saako niistä puhua, tuli takaisin hiljaisena ja totesi ettei pk asioista saa puhua.
Jukka siihen että nyt tulee runtua ja kovaa... huomenna nähdään.
Päästäkää toi Helmeri jo tuskistaan... Ei tätä pysty/jaksa enää katsoa, yks kiemurtelee lemmentuskissa ja toinen kiemurtelee, koska haluaisi vaan pois tuolta.
Helmeri on kyllä nolo kaveri. Juttelee leluistaan. Aivan kuin joku 12-vuotias humalassa.
Vitsit mä nauran jos tosta saadaan huomiseen koosteeseen leikattua mailman romattisemmat ikinä :D Oikeesti, jos tuota Anun " en ole tykästynyt suhun" ei näytetä, niin tuotanto on läpinäkyvämpi kuin koskaan.