Laastari vai ei?
Lyhyehkö, mutta intensiivinen suhde päättyi ja oon ihan murheen murtama. Onko hullua ottaa tähän heti joku laastarisuhde?
Kommentit (11)
Ei ole hullua, mutta muista olla sille laastarille rehellinen.
Vierailija wrote:
Ikäänkuin olisi pelko siitä, että tämä laastari rakastuisi ja haluaisi enemmän :D Voin vannoa, ettei sellaista tapahdu minulle.
Ap
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ikäänkuin olisi pelko siitä, että tämä laastari rakastuisi ja haluaisi enemmän :D Voin vannoa, ettei sellaista tapahdu minulle.
Ap
No etkö sinä juuri jostain suhteesta irtautunut?
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ap
No etkö sinä juuri jostain suhteesta irtautunut?
Sellaisesta, jossa mies ei ollut minusta kiinnostunut ja tyhmänä pidin hommaa yllä yksin.
Ap
Elele itsekses vain piiiitkä aika.
Vierailija wrote:
Mihin kaikki kommentit hävinneet?
Luulet sie, et myö istutaan täällä kaikki yöt odottamassa siun hätäsiä viestejä kommentoidaksemme?
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Luulet sie, et myö istutaan täällä kaikki yöt odottamassa siun hätäsiä viestejä kommentoidaksemme?
Tässä keskustelussa oli vielä illalla useampi kommentti. Aamulla ne kaikki oli hävinneet.
Ap
Vierailija wrote:
Elele itsekses vain piiiitkä aika.
Tätä olen kokeillut viimeiset 5 vuotta.
Ap
Exä noita laastareita harrastaa ja menee niiden kanssa ihan yhteenkin asumaan todetakseen myöhemmin että eihän tää toimikaan koska se oli vaan laastari. Sitten laastarille laastaria sen jälkeen ja homma jatkuu, hassua meininkiä.
Vierailija wrote:
Exä noita laastareita harrastaa ja menee niiden kanssa ihan yhteenkin asumaan todetakseen myöhemmin että eihän tää toimikaan koska se oli vaan laastari. Sitten laastarille laastaria sen jälkeen ja homma jatkuu, hassua meininkiä.
En nyt ihan noin pitkälle ajatellut mennä laastarisuhteessa. En ole yli kymmeneen vuoteen kenenkään kanssa edes asunut.
Ap