BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Voi Anu raasu😁 Voi olla että on näitten treffien jälkeen ihan valmis lähtemään kotiin. Normaalisti pystyis blokata creepyn mutta tuolla et pakoon pääse vaan vielä pitäis illalla viereen kellahtaa. Helmeri puolestaan varmaan vaan innostuu lisää ja meinaa että täähän meni hyvin😂😂 Ai kamala!😂 Miettikää omalle kohalle!
Vierailija kirjoitti:
Siis onko noi nyt noin tyhmiä kun kukaan ei ihmettele mitään? Kuka pyykkää monta tuntia putkeen?! Ja toinen kysymys...Mikä toi Helmerin tyyli puhua on? Iskemis tyyli? Sama oli sillon laivatehtävässä. Huoh. Tossa ei oo miestä ei yhtään!
Ne sanoi että isoveli on antanut niille luvan että voivat olla tuolla ja jutella jos Anu vaikka tippuu.
Kyllä mä Helmerin kummitätinä menisin jo hakemaan sen kotio tuolta!
Vierailija kirjoitti:
Mistä Ville ja Kimmo jutteli kun oli niin mietteliään näköinen
Eheytys homosta heteroksi. Kertoili jotain esimerkjejä. Voi ei villle ville
Katsoin kristallipallosta, Any antaa pyllyä Helmerille ja pamahtaa paksuksi. Helmeri myy potkulautabisneksensä ja perustaa automaalaamon.
Hemuli: "pyöriiks mun päässä noi valot"
Ai että mun tekee pahaa ajatella että Helmeri olis vaikka oma veli tai joku muu rakas😢 Puuttuis Ville mielummin tohon tilanteeseen kun mihinkään Millan kiusaamiseen. Tietysti eihän hän voi kun se kuviteltais että hän on mustis Anusta.
Jos olisin Anu olisin pysytellyt salajuonessa koko illan dokaten. Mitä välii kun on pudotusuhan alla
Vierailija kirjoitti:
En ihmettele, että Hemmi ei saanu naistansa alttarille. Tyyppi ei osaa tohon ikään mennessä edes suudella. Ihan ku kutos luokan discossanois nää tyypit ja toisella kaksi lastakin?!
Senhän takia Helmeri tykkääkin hengata teinien kanssa.
Saa nähdä koska Anulla alkaa se Helmerin pakoilu mitä humalassa aina tapahtuu. Vai tapahtuuko sitä nyt, kun ei muut asukkaat ole näkemässä.
Kyllä siellä läyhätään nyt selän takana oikein urakalla.
Kaikki muut paitsi Ville.
Eihän tuossa ole mitään järkeä,ettei noilla muilla ole mitään järkevää tekemistä.
Oksettaa toi läyhäys.
Vierailija kirjoitti:
Hemulin mielestä nämä on maailman parhaat treffit.
Onhan nuo bb talo ja kamerat. Harvoin.
Ville tietää ja Krisukin jo epäilee.
Pitäisi olla jo epäonnistunut,koska Ville mainitsi parille,että taisi olla hyvä palkinto.
Miks noi puhuu noin?! Miks Helmerin pitää esittää koko ajan jotain? Puhuu kuin jotain näytelmää vetäis koko ajan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ihmettele, että Hemmi ei saanu naistansa alttarille. Tyyppi ei osaa tohon ikään mennessä edes suudella. Ihan ku kutos luokan discossanois nää tyypit ja toisella kaksi lastakin?!
Mä epäilen että se onnettomuus muutti Helmerin ja ero tuli sen seurauksena. Tuttavapiirissä yksi loukkasi päänsä ja käytös muuttui hyvin Helmerimäiseksi.
Mikä onnettumuus Helmerille on käynyt? Nyt vasta otin 24/7 käyttöön
Anu lähetti terveisiä äitille ja lapsille
Hemulin mielestä nämä on maailman parhaat treffit.