BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
.... Super Mario keskustelut käynnissä bistrossa.. voi vttu mitä pskaa! Nyt se varastohuoneen summeri huutamaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Helmeri ja Anu ei vaan vedä perseitä jos kerta bistro sulkeutuu jos jäävät kiinni? Ihme yläaste hihittelyä.. olis ottanu krisun mukaa ni olis ees katsottavaa
Kirjeessä mainittiin romanttinen bistro, eli tuotanto halusi että valitsee Anun
Tuotanto ei toimi tasa-arvoisesti.
Ois hemmu ollut vähän fiksu nyt ja ottanut vaikka jukan tonne vetää päiväkännit kanssaan... annukka tapetilla ei oo asiaa, ei mitään mielipiteitä einauti ruoasta ei juomasta. Miten nuorehko naisihminen voikin olla noin tylsä? Hyväkäytöksinen kyllä, mutta kun tämä on BIG BROTHER!
Helmeri ilm armeijasta päässyt Vänrikkinä. Haminassa RUK.
Luuletteko että Anua hävettää toi sen ja Helmerin meininki? Kyllä voi lohisoppamiehelle ja siskolleen sanoa pari valittua sanaa Helmeristä ja tosta tilanteesta mihin ajautuivat kunhan kotia pääsee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helmeri oli kopissa sitä mieltä että näin jälkeen päin mietittynä olisi saattanut tehdä nimeämisissä toisin. Tarkoittiko kenties että Jukan mahdollisten äänten kumoaminen olisi pitänyt tehdä sittenkin Anulle?? Jäi vähän auki kun totesivat ettei siitä saa keskustella.
Kyllä, ei osannut edes ajatella että Anu saa ääniä.
Ainut mahdollisuus saada tapetti pois on nyt, jatkossa rahnoja käyttää ainakin hemuli siihen
Siitä pitää nyt lähteä.Ole itse vastaavassa tilanteessa kuin he bb talossa.Mä sekoaisin.Ei mitään muuta kun katella tousiaan ja kuunnella.Anu ja Hemmi löytäneet vaan toisensa et tuolla olo helpompaa ja auttaa jaksamaan.
Jos Helmerillä olis aikamiehen otteet ja noin kovasti Anusta tykkäis niin kyllä mä luulen että Anukin olis hänelle väkisin lämmennyt mutta eihän tosta nyt mitään tule.
Bb:n Instagram täynnä anua ja helmeriä, kyllä huomaa kenelle tuotanto haluaa äänet sunnuntaina...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helmeri oli kopissa sitä mieltä että näin jälkeen päin mietittynä olisi saattanut tehdä nimeämisissä toisin. Tarkoittiko kenties että Jukan mahdollisten äänten kumoaminen olisi pitänyt tehdä sittenkin Anulle?? Jäi vähän auki kun totesivat ettei siitä saa keskustella.
Kyllä, ei osannut edes ajatella että Anu saa ääniä.
Ainut mahdollisuus saada tapetti pois on nyt, jatkossa rahnoja käyttää ainakin hemuli siihen
Tuskin ne nyt joka äänestyksessä saa ruveta ostamaan ääniä pois?
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän Ville edustaa ihmistä mun makuun ihmisenä.Nuori ja mieletön sanallinen kasvaneisuus.Mä haluaisin juuri tollaisen miehen itelleni.Vastaan laittaisin mielipiteissäni varmaan mut aivan ykkönen mulle.
Koron kuva bersuksiin sovinistille.
Kimmo,Krisu ja Jukka lähtevät Bangokiim BB:n jälkeen!
Voi Anu. niinku että niinku niinku. niinku niin. niinku
Onko tuo Hemmi noin onneton Anun kanssa, Anu pyytelee pusua, Hemmi pikaisesti muiskauttaa pusun ja jataka omaa juttuaan. Ottaisi nyt naisensa kunnon suuteluun.
Kiipeääkö Anu reittä pitkin voittoon?
Hemmi päiväkirjahuoneessa jo nimenny kaikki.Nostelee hitaasti yksi kerrallaan jalkojaan tuoliin.
Ei hitto mikä päivätehtävä. En tietäis mitään noista historiallisista vaihtoehdoista. Pakko olis vaan keksiä omasta päästään jotain shittiä.
Onko Kimmo käynyt amiksen Torniossa ja samalla suorittanut yo tutkinnon. Lennonjohtaja kurssi ja nyt yliopisto. Siis 4.
Millalle ja Villelle ääniä tänä viikonloppuna niin paljon kun kullakin vaan on varaa että saadaan Anu kotiin. Ainutlaatuinen tilaisuus, ei todennäköisesti ole toistamiseen äänestyksessä.ä varsinkin jos Milla lähtee. Milla ja Ville ovat todennäköisesti häädössä myös ensi viikolla. Nyt siis pitää pelastaa Milla ja Ville! Jos antaa ääniä vain toiselle niin Anu jää taloon.
Ei oo koskaan pusuja tarvinnut pyydellä se on vaan jotenkin tullut💋
Nyt vasta huomaan kun tuo Ville tunkee ittesä kun Krisulla ja Kimmolla jutut se ei varmaan itsekkään tajua kuin ärsyttävä se on!!