BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Anu haluaa kaikkien jakamattoman huomion ja ihailun.
Alkuajat oli tapettina. Ei mitään älyllistä sanottavaa. Joku mmmmm joka asiaan.Nyt vallan riehaantunut. Ja äijät ollu niin kauan puutteessa, että vähänkin keikistely riittää.
Esitys päällä. Antaa ymmärtää, muttei anna.
Osaa kyllä tehokkaasti käyttää kroppaansa tuohon tarkoitukseen.
Näitä päällisin puolin äkkiseltään viattomalta vaikuttavia keikistelyitä ilmenee useita kertoja päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kriau saa tehdä sitä ja tätä kun on niin hauska.Luulen et tollaisien persoonien takana on paljon koettua syrjintää ja pahoja kokemuksia ihan sieltä lapsuudesta.Mä jotenkin näen krisun ihmisenä joka kokenut jotain kaltoinkohtelua lapsuudessa ehkä.On voinut kielenkäyttö olla kiroilemista,vähättelyä..En jaksa kirjoittaa enempää mitä näen Krisusta mutta kyllä siellä varhaisemmassa elämässä on tapahtunut jotain..
Näet sellaista mitä siellä ei ole Krisun äiti on sossu :)
Suutarin lapsilla ei ole kenkiä sanottiin ennen vanhaan.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä31016 kirjoitti:
Krisu kun leikkautti sen pälvin... Sano Miralle että leikkaa loppu päivästä kaikki pois... Sit sano että sunnuntaina leikkaa kaljux. Se itse halusi
Sillä ei paljoa ole väliä mitä joku tajuissaan on sanonut jos tajuttomalta leikellään sitten hiukset. Se on paha juttu.
Mistä ihmiset keksivät tällaisia? Krisu oli kännissä, kun hänen tukkansa leikattiin, ei tajuton.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä31016 kirjoitti:
Krisu kun leikkautti sen pälvin... Sano Miralle että leikkaa loppu päivästä kaikki pois... Sit sano että sunnuntaina leikkaa kaljux. Se itse halusi
Sillä ei paljoa ole väliä mitä joku tajuissaan on sanonut jos tajuttomalta leikellään sitten hiukset. Se on paha juttu.
Miksi sönkötät tajuttomuudesta? Krisu itse käveli hiustenleikkuuseen, istui pallille, kommentoi muiden antamaa hierontaa, kun parturointi alkoi.
Ville vois nyt miehistyä taas. Jos menee lirkutusansaan, joutaa kotiin.
Krisu oli eilen heikossa hapessa. Simahti ku saunalyhty. Heräsi pää kalijuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kriau saa tehdä sitä ja tätä kun on niin hauska.Luulen et tollaisien persoonien takana on paljon koettua syrjintää ja pahoja kokemuksia ihan sieltä lapsuudesta.Mä jotenkin näen krisun ihmisenä joka kokenut jotain kaltoinkohtelua lapsuudessa ehkä.On voinut kielenkäyttö olla kiroilemista,vähättelyä..En jaksa kirjoittaa enempää mitä näen Krisusta mutta kyllä siellä varhaisemmassa elämässä on tapahtunut jotain..
Krisun äiti siis on sosiaalitoimisto??
Aika iso matami
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko totta että Krisun pää ajeltu hänen ollessa tajuttomana??????
No ei se täysissä sielun ja ruumiin voimissakaan ollut. Oksensi ja sammui heti tämän jälkeen.
Voi herranen aika tuosta se äläkkä nousee, noinhan ei saa missään tapauksessa kenellekään tehdä. Muistatteko kun Kanervan hypnotisoi se taikoja?
Kuka se keksi sen tukanleikkaamisen Krissulle?
Anu, kun piti anastaa kruunu.
Miltähän Anusta mahtaisi tuntua, jos porukka ajaisi hänet kaljuksi, kun on sammumispisteessä eikä pysty laittamaan vastaan eikä edes tajua, mitä tapahtuu? Tai mitäköhän sanois, jos vaikka omille lapsille joku tekisi noin?
Kannattaisi kerätä rahat pois tuosta jutusta jos olisin kristian tai omainen tekisin heti kyselyn lakimiehelle menikö homma ihan oikein? Tuskin mennyt jos noin.
Krisu tuskin on niin pikkumainen että lähtee virkavaltaa vaivaamaan moisella jutulla, eiköhän ole kaverpiireissään tottunut kaikenlaisiin källeihin, antakaa jo olla.
Tämä ei ole ihan yhden juttukaan vaan yleinen periaate jos ihminen menee siis tuollaiseen taloon hänen fyysinen koskemattomuus ei ole suojassa. Tämä on isompi juttu nyt.
Olisko taas puhelun paikka häkeen? Tuataapi olla!
Onhan se jos viranomainen kyylää , soitanpa heti. Kiitos ilmoittautumisesta.
Vierailija kirjoitti:
Anu heittää kupilla toista, Anu yrittää repiä toisen hiuksista sängystä, Anu keksii selvinpäin ajaa siilelle reippaassa humalassa olevan tukan. Hauska vitsi.
Ja kaikesta pääsee kuin koira veräjästä.
No kupin heittelystä sai lusikallisen wasabia, mutta hyvin lievä "rangaistus" sillä aiemmilla kausilla hänet olisi lähetetty kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä31016 kirjoitti:
Mistä ihmiset keksivät tällaisia? Krisu oli kännissä, kun hänen tukkansa leikattiin, ei tajuton.
Miksi klipissa sitten hänen päätään kannatellaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikille näillehän mammat on "nähnyt" surkean lapsuuden. Eevikselläkin piti olla mitä kauheimmat kotiolot kun oli seksuaalisesti niin kieroutunut. Totuus oli että oli varakkaista oloista ja jo vanhempien katseista näki että prinsessaa oli palvottu puolijumalana pennusta asti. Samoin Tarinan kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anu haluaa kaikkien jakamattoman huomion ja ihailun.
Alkuajat oli tapettina. Ei mitään älyllistä sanottavaa. Joku mmmmm joka asiaan.Nyt vallan riehaantunut. Ja äijät ollu niin kauan puutteessa, että vähänkin keikistely riittää.
Esitys päällä. Antaa ymmärtää, muttei anna.
Osaa kyllä tehokkaasti käyttää kroppaansa tuohon tarkoitukseen.
Näitä päällisin puolin äkkiseltään viattomalta vaikuttavia keikistelyitä ilmenee useita kertoja päivässä.
Niinpä. Nolo tapa nousta finaaliin.
Keittomies tuskin odottelee enää, ellei oo sokea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olis olut herkullinen tilanne jos Anu ois jääny tonne Eeviksen tai Tarinan kanssa vähän jutteleen 😂
No ei ne Tarina ja Eevis nyt niin ylimaallisen hyviä keskustelijoita olleet, toinen jankkas ja hoki niiku niiku niiku, toinen taas täytti niikutus kohdat täysin tarpeettomilla sivistyssanoilla, mitää oikeaa asiaa ei löytynyt kummankaa puheesta.
Kyllähän niiskutus ja niinkun aina nämä voittaa😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä31016 kirjoitti:
Miksi klipissa sitten hänen päätään kannatellaan?
Klipissä jota katselin pitää toinen henkilö Krisua leuanalta että pää edes pysyy pystyssä ollenkaan. Tuo on todella paha todiste siitä että mahdollinen rikos tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olis olut herkullinen tilanne jos Anu ois jääny tonne Eeviksen tai Tarinan kanssa vähän jutteleen 😂
No ei ne Tarina ja Eevis nyt niin ylimaallisen hyviä keskustelijoita olleet, toinen jankkas ja hoki niiku niiku niiku, toinen taas täytti niikutus kohdat täysin tarpeettomilla sivistyssanoilla, mitää oikeaa asiaa ei löytynyt kummankaa puheesta.
Seuraavan kerran kun tulee vaikeuksia ymmärtää jonkun puhetta, kannattaa miettiä, että kumpi on todennäköisempää: se että ei kykene ymmärtämään mitä toinen tarkoittaa, vai se että toinen vain lausuu sanoja tarkoittamatta niillä mitään? On ehkä kivempi uskoa jälkimmäinen selitys, koska silloin ei tarvitse miettiä, mitä vikaa itsessä on, kun ei pysty ymmärtämän.
Onko Risu valittanut kalijua?? Parempi ku pelle hermanni style.
Anu ja Ville leikittelee taas... katsokaa noita katseita awwww.
No nyt kutsuttiin päikkyyn.
Juuri niin kaikki ei kiihdy nollasta sataan ja elämöi jokaiseen pikku tapahtuun ? Ei silti tuo nainen ei pysty mihinkään .Hän ei vaan osaa ,ei tunne mitään vaikka silti halunnut olla lusikassa ja vaikka mitä Hemmin kanssa. On valmis hakemaan Hemmin pois muiden kundien luota jotta HÄN saa sen huomion.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä31016 kirjoitti:
Ymmärrätkö yhtään mitä suostumus tarkoittaa?
Jos joku suunnittelee, että leikkaa hiuksensa jossakin vaiheessa ei tarkoita sitä, että sinä saat mennä ajelemaan ne silloin kun hän on itse ymmärrystä vailla eikä tajua mistään mitään.
Jos sinun kaverisi sanoo, että aion ottaa tällaisen tatuoinnin jossakin vaiheessa, niin sinä et häntä voi alkaa tatuoimaan kun hän on sammunut.
jne.
Tämä on juuri näin. Tämä asia on käsiteltävä. Piste. Asia on iso.
Se voi olla että Ville poistuu kohta talosta kun vaimo ilmottaa että nyt on aika tulla kotio jos haluat että sulla on vielä perhe odottamassa.
Tai Ville antaa Anulle 2pistettä kun tajuaa että tollanen houkutus on saatava ulos talosta ennenkun iskänpoika lankeaa.