BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Kimmo varmaan myös tajuaa ettei Villelle kannata antaa ääniä.
Asukkaiden omassa nimeämisessä Mira, Ville, Jukka ois ollut häädössä, Anu seuraavana listassa, nyt Mira tippui ja hänen äänet Jukalle poissa, ehkä äänestyksessä on Ville, Jukka ja Anu tai sitten Jukan tilalla joku muu.
Tällä viikolla Anu kotiin, bileet vasta seuraavana perjantaina 😅
Kimmo ei tosin ole tuolla voiton takia ja uskon siihen vilpittömästi. Joten ei ehkä lähde pelaamaan suosikkeja sen vuoksi pois. Uskon ett enemmän paino on sillä.. kuinka tuolla joki ärsyttää häntä tai tai just mokailee tehtävien kanssa
Kevin oli antanut Jukalle rahaa tupakkaan. Aww.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten muka Millaa ny erityisesti sitten kiusattu.Krisu ainakin kiusaa kaikkia tuolla. Vaikuttaa et ihan tykätty tuolla.
Pointti ei kai ollut että Millaa erityisesti vaan erityisesti Millalle herkästä aiheesta, Milla on ollut koulukiusattu ja yksi mistä on kiusattu on ollut älyn puute ja siitähän se tuollakin kuulee koko ajan. Onneks kukaan tuolla ei ole vielä kehdannut alkaa kommentoimaan painosta, läpällä tietenkin.
Kiusaaminen ei yleensä lopu, ennen kuin uhri itse uskaltaa nostaa päätänsä ja nousta kiusaajaansa vastaan. Milla voisi esim sanoa samalla mitalla takaisin kun kokee, että hänelle sanotaan ilkeästi. Niin se vain on. Jokaisen on itse nostettava itsensä. Muut voi toki auttaa mutta todellinen tilanteen tasauttaminen on siinä henkisessä vahvuudessa, jonka kiusaaja näkee uhrin silmiin syttyvän ja tietää että peli menetetty, uhri ei enää "uhriudu" ja kiusaaja etsii uuden kohteen. Esim Keviniä voisi aivan samoin perustein tuolla kiusata, Kevin on kuitenkin henkisesti vahva ja älykäs ja osaa antaa samalla mitalla takaisin.
Kun mietitään mitä kenenkin pitäisi tehdä kannattaa ottaa huomioon että kyseessä on peli 30 000 eurosta. Jotain vastuuta voi mielestäni antaa myös katsojalle joka tätä kiusaamista pääsee seuraamaan aitiopaikalta. Esim. hämmästelen suuresti tuota episodia missä Jukka kehottaa Krisua matkimaan Villeä ja Krisu tekee työtä kesketty Villen silmien edessä niin ettei Ville voi mitenkään olla näkemättä. Ja Villen ilmeestä näkee että meni perille. Ja tupakkapaikalla Pilli, Pulla ja Pöllö nauraa makeasti ja ilman mitään näkyvää kritiikkiä. Käsittämätön näky.
Kuinka moni muuten antaa ääniä noissa häätöäänestyksissä? Ja kuinka monta euroa käytät?
Itse en ole koskaan käyttänyt senttiäkään moiseen humpuukimaiseen sontaan. Minulla on rahalle tärkeämpääkin käyttöä.
Pitääköhän nuo lopulliset tuloksetkaan aina paikkansa vai säätääköhän tuotanto niitä mielensä mukaisesti eikä äänestäjien mukaan? Tuotahan ollaan toisaalla spekuloitu ainakin facebookin puolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Jukka antaa 2p Anulle ja Milla antaa myös takaisin saamansa 2p. Ville saattaisi myös antaa jos vielä pätee sama systeemi eli antaa sellaisille jotka ovat valmiimpia ulkomaailmaan..
Lisäyksenä vielä että mahdollisesti Kimmo voi myös huomata Anun pelaamisen ja antaa pisteitä.
Olen tota Kimmoa miettinyt. Varmasti antaa Villelle pisteitä, mutta luulen että toinen pisteidensaaja tulee olemaan Anu. Kimmo on ihastunut Helmeriin ja häntä häiritsee Anun pelaaminen tämän tunteilla. Kimmolla on todella hyvä pokerinaama ja siksi esim. Mira kuvitteli tämän olevan kaverinsa, vaikka Kimmo sitten pk-huoneessa tylytti Miraa oikein kunnolla ja antoi kaksi pistettäkin. Luulen, että vähän sama tapahtuu Anun kanssa: Kimmo on päin naamaa mielin kielin, mutta nimeämisissä sitten paljastaa oikean mielipiteensä. Ihmetyttää, ettei Anu tunnu ollenkaan ajattelevan tätä, vaikka näki, mitä Miralle tapahtui. Ehkä hän kuvittelee olevansa paljon erityisempi kuin Mira?
Toivottavasti olet oikeassa. Kimmo tosin ei ole mielin kielin vaan kaikille hyvin korrekti ja ystävällinen. Antaa sille joka onnistuu jollakin tapaa eniten ärsyttämään, toivottavasti huomaa kun pelaamisen. Anuhan on nyt ängennyt enemmän Kimmon seuraan, ei toisinpäin
Niin no siis tarkoitin sillä juuri tuota, ettei pisteidensaaja aavista ollenkaan saavansa niitä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jukka on hyvä havainnoimaan asioita asukkaista
Kyllä, Jukka on todella hyvä tarkkailija ja havainnoija, ja sen takia oikea käärmeiden käärme :D On huomannut esim. Anun kiinnostuksen Villeä kohtaan, jota Helmeri puusilmänä ei huomaa tai ei yksinkertaisesti välitä.
Jukka on mahdollisesti se joka saa vielä tuon pakan tuolla sekaisin juuri tuon tarkkailijan kyvyn vuoksi. Siksi Jukan pitäisi pysyä talossa ja nähdään mitä tapahtuu 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vitsit vitsinä, kaikkea ei tarvitse ottaa niin tosissaan. Aika minimin tuolla huumorityyppi ja pilke silmäkulmassa sanovat ja tekevät. Katsojista mini tuntuu olevan kovin tosikko.
Juu, olen saman huomannut. Palsta on täynnä ammatikseen närkästyviä katsojia : ) Hellittääkää hyvät ihmiset, aika rasittavaa olemista kyllä tuollainen varmaan on.
Samaa olen huomannut. Täällä otetaan jotkut asiat vakavasti. Ei osata ottaa huumorilla. Joten kannattaa löysätä pipoa ja kravattia :)
Ukkohan taas heiluu innoissaan voi hevletti tuon Anun peliä.
Tosi hyvää keskustelua Dubaista Villen ja Krisun kesken. Ville on fiksu tyyppi, tiesi paljon Dubain orjatyöbisneksestä. Krisunkin mielestä Dubai on ihan ihme paikka, ei vaikuta olevan mitään nähtävää ja kaikki on kallista (ei ole käynyt). Helmeri liittyy keskusteluun, hänet on kuulemma kerran kutsuttu Dubaihin, muttei mennyt. Anu tulee sohvalle makailemaan, keskustelu kuolee. Helmeri siirtyy sohvalle Anun kanssa ja alkaa hieromaan Anun jalkoja :D Anu antaa spesifejä ohjeita, että miten hänen pohkeitaan tulee hieroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten muka Millaa ny erityisesti sitten kiusattu.Krisu ainakin kiusaa kaikkia tuolla. Vaikuttaa et ihan tykätty tuolla.
Pointti ei kai ollut että Millaa erityisesti vaan erityisesti Millalle herkästä aiheesta, Milla on ollut koulukiusattu ja yksi mistä on kiusattu on ollut älyn puute ja siitähän se tuollakin kuulee koko ajan. Onneks kukaan tuolla ei ole vielä kehdannut alkaa kommentoimaan painosta, läpällä tietenkin.
Kiusaaminen ei yleensä lopu, ennen kuin uhri itse uskaltaa nostaa päätänsä ja nousta kiusaajaansa vastaan. Milla voisi esim sanoa samalla mitalla takaisin kun kokee, että hänelle sanotaan ilkeästi. Niin se vain on. Jokaisen on itse nostettava itsensä. Muut voi toki auttaa mutta todellinen tilanteen tasauttaminen on siinä henkisessä vahvuudessa, jonka kiusaaja näkee uhrin silmiin syttyvän ja tietää että peli menetetty, uhri ei enää "uhriudu" ja kiusaaja etsii uuden kohteen. Esim Keviniä voisi aivan samoin perustein tuolla kiusata, Kevin on kuitenkin henkisesti vahva ja älykäs ja osaa antaa samalla mitalla takaisin.
Kun mietitään mitä kenenkin pitäisi tehdä kannattaa ottaa huomioon että kyseessä on peli 30 000 eurosta. Jotain vastuuta voi mielestäni antaa myös katsojalle joka tätä kiusaamista pääsee seuraamaan aitiopaikalta. Esim. hämmästelen suuresti tuota episodia missä Jukka kehottaa Krisua matkimaan Villeä ja Krisu tekee työtä kesketty Villen silmien edessä niin ettei Ville voi mitenkään olla näkemättä. Ja Villen ilmeestä näkee että meni perille. Ja tupakkapaikalla Pilli, Pulla ja Pöllö nauraa makeasti ja ilman mitään näkyvää kritiikkiä. Käsittämätön näky.
Tuohan oli täysin vitsi ja hyvin pieni sellainen, Ville katsoi tarkkaan mutta minä ainakin näin siellä pienen hymyn käyvän. Eiköhän iso mies tuon osaa lenkillä ottaa.
Ville sanoi että vitsi kun on perhettä ikävä niin Anu heti tarttui Villen käteen ja katsoi silmiin: Vitsi kun oli ihana kun sä juttelit mun kansa kylpyhuoneessa ja piitkät katseet .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kuunnelkaa noiden vetelöiden paskojen ääntäkin, on leuhkaa sakkia (sikarikerho).
en usko että katson tätä enää juurikaan, ei ole enää mitään katsottavaa. jos haluan nähdä ylimielisiä veteläperseisiä miehiä, ... niitä näkee muutoinkin haluamatta.Unohdit mainita veteläper... n Anun joka kuuluu jengiin.
Mikä tämä juttu on,että Anusta ei saisi keskustella? Kyllä todellakin saa.Häntähän on kohdeltu täällä silkkihanskoin verrattuna Eevikseen.
Hyvin nopeasti lähtee apua kritisoivat kommentit täältä. Varmaan siksi kun käsikirjoitettu voittaja. Ihmettelen miten eeviksestä sai ja nyt kevinistä ja Villestä saa kirjoittaa ihan mitä tahansa, siis oikeesti ihan mitä tahansa.[/quot
Anulla ja Krisulla tuntuu olevan tuttuja tuotannossa.
Meitä ei hiljennetä. Ei edes A: n sisko.
He ovat itse valinneet julkisuuden,johon kuuluu myös huonoja puolia.Esim.nuo härskit kuvat netissä
eivät häviä mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Tosi hyvää keskustelua Dubaista Villen ja Krisun kesken. Ville on fiksu tyyppi, tiesi paljon Dubain orjatyöbisneksestä. Krisunkin mielestä Dubai on ihan ihme paikka, ei vaikuta olevan mitään nähtävää ja kaikki on kallista (ei ole käynyt). Helmeri liittyy keskusteluun, hänet on kuulemma kerran kutsuttu Dubaihin, muttei mennyt. Anu tulee sohvalle makailemaan, keskustelu kuolee. Helmeri siirtyy sohvalle Anun kanssa ja alkaa hieromaan Anun jalkoja :D Anu antaa spesifejä ohjeita, että miten hänen pohkeitaan tulee hieroa.
Tällä menolla a ja H häädetään asukkaiden toimesta, veikkaan että tuo alkaa ärsyttämään muita. Ei sinänsä haittaa yhtään, hyvä vaan niin ei tarvitse käännellä enää kameraa pois. Mieluumminseuraan noita muita joissa enemmän viihdettä
Vierailija kirjoitti:
Kevin oli antanut Jukalle rahaa tupakkaan. Aww.
Tää oli ihana, Kevin antoi Jukalle neljä rahnaa, "että Jukkakin pääsee karkkikauppaan, kun muutkin lapset menee".
Kevin ja Jukka on lähentyneet. Paljonkohan on oikeaa ystävystymistä ja paljonko Jukan puolelta pelaamista, vaikea sanoa. Toisaalta luonnollistakin, kun vähemmän porukkaa, niin ei voi niin paljon valikoida, kenen kanssa hengailee, mutta Jukka on hakeutunut enemmän Kevinin seuraan viime viikkoina kuin aikaisemmin.
Luulen, että osittain pelitaktiikkaa, että ei saisi Keviniltä pisteitä, mutta osittain varmaan pitää Keviniä ihan hyvänä tyyppinä. Näytetyissä nimeämisissä Jukka sai pisteetä Millalta ja Anulta (ja Miralta), eli jos olisi pelkkää taktiikkaa, tekisi itseään tykö nyt naisille, eikä Kevinille.
Vierailija kirjoitti:
Kimmo ja Jukka jälkeen ruoanlaitossa.. ei siellä paljoa muita näy muiden kun niiden ja Villen lisäksi
Jukka ja Kimmo oikein varaamalla varasivat ruoanlaitto vuoron itselleen että saavat tehtyä oman mieleistään perunavuokaa. Suunnittelivat pihalla vuoan tekoa vesi kielellä.😋
Oonko mä vähän vanhanaikainen mutta musta on karmeeta jos nainen ei osaa laittaa ruokaa..Anu selkeesti ei osaa ainakaan "munakas on kova juttu sille"ja kun pojat kehu niin sitä tehdään😂
Varmaan on vaikeeta vetää se yksikin viikko aina lasten kanssa ellei oma äiti tee ruokia sitten valmiiksi!!
Ville on tänään ikävöinyt perhettään ja kertoo siitä olkkarissa. Anu kääntyy Villen puoleen ja kiittää tätä kylppärissä käydystä keskustelusta, pitävät hetken käsistä kiinni. Ville mainitsee, ettei yleensä ole mikään ikävöitsijä-tyyppi. Krisu hymyilee ja kommentoi, että niin hänkin luuli itsestään ennen taloon tuloa, mutta nyt on kyllä huomannut, että t*ssua tekis mieli. Ville tuhahtaa, että no niin, sieltä se taas tuli ja menikö liian herkäksi. Helmeri hihittää hermostuneesti, että taisi mennä liian herkäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kimmo ja Jukka jälkeen ruoanlaitossa.. ei siellä paljoa muita näy muiden kun niiden ja Villen lisäksi
Jukka ja Kimmo oikein varaamalla varasivat ruoanlaitto vuoron itselleen että saavat tehtyä oman mieleistään perunavuokaa. Suunnittelivat pihalla vuoan tekoa vesi kielellä.😋
No ainakin parempaa tulee kuin että Krisu ja Hemmi siellä huseeraisivat😅
Ukko alkoi läyhäämään omaisuuksillaan Anun vieressä "mun isoisällä oli Ylivieskan eka Bentley ja Isoisä lainasi kaupungille miljoona markkaa.
Ja Anuhan kiinnostui!
Juu, olen saman huomannut. Palsta on täynnä ammatikseen närkästyviä katsojia : ) Hellittääkää hyvät ihmiset, aika rasittavaa olemista kyllä tuollainen varmaan on.