BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Jorma kirjoitti:
Onko niitä bb akkojen tissikuvia missään?
En katso minuuttiakaan jos ei niitä suihku ja sauna pätkiä näy.
Tissit..perse..tissiittttt....Tää EI OO TEMPTATION ISLAND FINLAND!!!
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä nyt menee sateenkaariseksuaalisuuden tunteeseen. Musta on hienoa että talossa keskustellaan kerrankin ajan kanssa politiikasta, sukupuolesta ja uskonnosta ja niihin tulee monta näkökulmaa. Veikkaan että keskustelut ovat alkutohinaa ja ne laantuvat kun ei tarvitse enää käännyttää muita omaan näkökulmaansa
Onko talossa ollut KOSKAAN kahden miehen välistä seksiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä nyt menee sateenkaariseksuaalisuuden tunteeseen. Musta on hienoa että talossa keskustellaan kerrankin ajan kanssa politiikasta, sukupuolesta ja uskonnosta ja niihin tulee monta näkökulmaa. Veikkaan että keskustelut ovat alkutohinaa ja ne laantuvat kun ei tarvitse enää käännyttää muita omaan näkökulmaansa
Onko talossa ollut KOSKAAN kahden miehen välistä seksiä?
Ei oo ..eikä oo tänäkään vuonna..
KOSKA TÄNÄ VUONNA SEKSTAILUA EI KUVATA!!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Jorma kirjoitti:
En katso minuuttiakaan jos ei niitä suihku ja sauna pätkiä näy.Tissit..perse..tissiittttt....Tää EI OO TEMPTATION ISLAND FINLAND!!!
Tää on GAY big brother FINLAND!!!
kevin asunut suomessa 3-vuotiaasta asti mutta hänellä ei ole suomen passia, how?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä käännyttävä mus.limi ?????
Eikö muslim.i voisi puhua jalkaa terveeksi?
Ei..mutta BB-kristitty voi!!!!!kuten teeveessä nähtiin..ois vielä pessy sen kintun ja nuollu kuivaksi.
Kyllä se nuoli..mut sitä ei saanu tänä vuonna näyttää:(
Jorma kirjoitti:
netti on täys tissikuvia, miksi niitä pitää hakea juuri bb:stä kun saat niitä miljoonasta muustakin paikasta? en oo koskaan tajunnut tätä...
Jorma kirjoitti:
ÖÖÖÖhhhh..miten ois mies naisten alusvaatteissa..kävisikö se?
Mua on tänään ärsyttänyt eniten tuo punapää, en kyllä muista edes nimeä.. Milla? Rasittava nauru ja perseen vatkaus.
Melko kädetöntä hommaa tuo rakentaminen. Eikö kenessäkään ole timpurin vikaa.
Vierailija kirjoitti:
Mua on tänään ärsyttänyt eniten tuo punapää, en kyllä muista edes nimeä.. Milla? Rasittava nauru ja perseen vatkaus.
Melko kädetöntä hommaa tuo rakentaminen. Eikö kenessäkään ole timpurin vikaa.
Milla=oranssit hiukset, Eeva-Leena=punaiset hiukset. Mulla meni hermo Millan räkänauruun jo ekana päivänä ja siitä lähtien kamera vaihtuu heti kun vaan kuulenkin tuon hörötyksen. Ärsyttävä!!!
Vierailija kirjoitti:
kevin asunut suomessa 3-vuotiaasta asti mutta hänellä ei ole suomen passia, how?
Ei ole minullakaan kun on mennyt vanhaksi ja pitäisi uusia.
noilla on kaksi makitaa, miksi vääntävät käsillä?
Kevin on innokas rakentelija, syntyperältään kai raksailu verissä.
Vierailija kirjoitti:
noilla on kaksi makitaa, miksi vääntävät käsillä?
Voi hyvä tavaton, luulin ettei oltu annettu porakoneita mut nää vaan tekee vaikeasti.
Oisin kasannut 3 minuutissa tuon huussin. Tai siis puoli tuntia kun olisin juonut kaksi kaljaa ja lopun aikaa raapinut persettä. hähää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta eikö Emma ole lesbo?
feikkilepakko se on kuten toi Tarinakin... vaistoan että heille on vain liian normaalia olla hetero, pakko olla jotain spesiaalimpaa...
Ai oikein *vaistoat*? Tunnet Tarinan ja Emman paremmin kuin he itse, vaikka olet nähnyt heidät vain parina päivänä telkkarissa.
Kokeile itse vaihtaa seksuaalista suuntautumista, niin näet ettei se onnistu. Ihmiset tykkäävät siitä mistä tykkäävät. On täysin epärelevanttia, onko se seksuaalisuus yhteiskunnan mielestä "normaali" vai ei.
Minä vaistoan, että suuri osa tässä ketjussa olevista heteroista on itse huomionkipeitä pässejä, joita harmittaa kun sateenkaari-ihmiset saavat joskus huomiota.
Kuules idiootti, normaalilla tarkoitetaan sitä mitä normaali tarkoittaa, eli asiaa joka on yleisempi, normaali. Lesbous on marginaalia, eli ei normaalia, vaan epänormaalia käytöstä.
Ja minulla ei ole mitään lesboja vastaan, mutta kyllä vähän kummallista on, että nämä kuplaihmiset aina saavat päähänsä olla kaikenlaista muuta, kunhan vain eivät ole normaaleja, eli heteroita.
Mutta kuka sitten on "oikeasti" lesbo, jos Tarina ja Emma ovat "feikkilepakoita"? Onko sulla joku keino mitata sitä?
Tarinahan ei edes ole lesbo vaan biseksuaali, tai panseksuaali (tykkää ihmisistä riippumatta sukupuolesta).
Uskotko kaiken mitä se suustaan päästelee? :D Seuraavaksi sanoo olevansa mies naisen ruumiissa, ja sinä nyökyttelet.
Onko kukaan käynyt rahna varkaissa?
Anu, Milla, Mirka ja Ville ulkoruokintaan muuten ok.
Vierailija kirjoitti:
Anu, Milla, Mirka ja Ville ulkoruokintaan muuten ok.
Tupu myös.
Ei..mutta BB-kristitty voi!!!!!kuten teeveessä nähtiin..ois vielä pessy sen kintun ja nuollu kuivaksi.