Muita joiden miehellä on matala libido?
Niin miten se ilmenee käytännössä? Itse tullut siihen tulokseen että mun mies runkkailee multa salaa tai käy vieraissa tai sitten puhuu totta kun sanoo ettei ajattele seksiä välttämättä kovinkaan usein. Välillä on kausia jolloin mies on seksuaalisesti aktiivinen ja meillä saattaa olla seksiä jopa sen parikin kertaa viikkoon, mutta sitten tulee taas sellaisia pidempiä taukoja ja voi mennä useita viikkojakin ettei yhtään yhdyntäkertaa tule. Mies on kertonut että tuona aikana kuitenkin laukeaa unissaan eikä seksi sitten pyöri mielessä eikä siihen ole tarvetta. Mutta kuulostaa oudolta kun yleensä tottunut sellaiseen ajatukseen että miehiä panettaa tyyliin kokoajan. Onko siis tuollainen edes normaalia tai onko sellaisia miehiä joille seksi ei ole aina mielessä?
Kommentit (31)
Onko tuo tilanne ollut sama suhteen alusta asti vai mennyt tuohon pikkuhiljaa?
Toki voi olla et on stressiä tms joka vaikuttaa, eikä toki ihan kaikki oo niin seksuaalisesti aktiivisia miehistäkään
Vierailija kirjoitti:
On se nyt kumma, kun nämä "miehiä panettaa aina" ja "naisen euro on 80 senttiä" myytit elävät vuodesta toiseen sitkeästi, vaikka kuinka selittäisi miksi näin ei ole.
Olen ihmetellyt samaa. Miehet puhuvat etuja itelleen ja naiset uskoo. Kohta miehet valmistuu pelaamalla.huippuammatteihin ja naiset on omaishoitajia.
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo tilanne ollut sama suhteen alusta asti vai mennyt tuohon pikkuhiljaa?
Toki voi olla et on stressiä tms joka vaikuttaa, eikä toki ihan kaikki oo niin seksuaalisesti aktiivisia miehistäkään
Mulla ainakin tuo mies on aina ollut tuollainen...tai jos ei lasketa niitä paria ensimmäistä viikkoa suhteen alussa, niin on kyllä aina ollut sellainen ettei seksi (ainakaan mun kanssa) aina kiinnosta.
Väkisinkin sitä miettii että onko se vika itsessäni ja olisiko hän aktiivisempi seksin suhteen jonkun toisen kanssa...että jospa minä en olekaan hänen mielestään tarpeeksi haluttava.
-ap
Joidenkin miesten seksihalut ovat pienemmät kuin toisilla. Onko se niin hankala sisäistää? Ihmisille on vain iskostettu se mielikuva, että kaikki miehet ovat aina valmiita ja / tai halukkaita, ja tämähän ei yksinkertaisesti pidä paikkaansa.
Sun miehellä on uusi rakkausasia, siksi se ei haluu enää!
Ei se hoikkuus meinaa että olisi kehossa paljon testosteronia.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on myös haluton. Meillä on pikkulapsivaihe päällä ja muuten stressiä töiden puolesta. Haluaisin seksiä usein, sillä se rentouttaisi ja lähentäisi meitä tämän kaiken härdellin ympärillä. Ainakin itse koen näin. Miestä ei kiinnosta yhtään, juuri kuulemma koska stressiä on niin paljon. Masentavaa.
Olen työtön ketä panettaa koko ajan. Ai miksi? Koska ei ole stressiä. Kuninkailla oli kamari täynnä rakastajia ja heidän kanssa rakasteltiin päivittäin, koska ei ole stressiä.
Naisen pitää valita joko varakas mies joka on paljon töissä ja on stressiä tai sitten köyhä mies jolla ei ole stressiä ja tikari pystyssä koko ajan.
Mun miehellä. Viimeksi oli seksiä 1,5 vuotta sitten suunnilleen. Päätin lopettaa ehdotukset, koska se olin aina minä joka seksiä tuntui haluavan. Ajattelin katsoa, milloin mies haluaisi. No, vielä ei ole sitä päivää tullut.
Meillä ei olisi enää edes lapset esteenä, ollaan paljon kahdestaan mm. mökillä. Vaan kun ei. Toisaalta, ei minuakaan enää kauheasti kiinnosta kun aikaa on mennyt näin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Ei se hoikkuus meinaa että olisi kehossa paljon testosteronia.
Lihavuus meinaa sitä, että estrogeenia on miehelläkin enemmän. Niin se vaan toimii, rasva ei ole vain inaktiivista kudosta vaan se vaikuttaa hormonitoimintaan. Sopiva määrä urheilua, unta ja terveellinen ruokavalio takaa paremman testosteronitason ja libidon myös.
Mun miehellä halut väheni juuri kolmekymppisenä siihen 1 kerta 10 pv välein ja sillä on menty jo monta vuotta. Ei ole kuulemma seksi niin tärkeää hänelle kuin minulle. On muita mielenkiinnon kohteita elämässä kuulemma ja seksi vain pieni piriste muun ohella.
Tiedän olevani aika hot monen miehen mielestä, joten tää vaivaa mua aika ajoin aika paljon. Mietin, että miksi kelpaisin niin monelle mutten hänelle. Kaiken lisäksi hän on sanonut että olen taitava sängyssä ja hän saa "kunnon hoidon". Mutta siitä huolimatta ei tarvitse sitä kovin usein. Ei muutenkaan ole sellainen joka tykkäisi kovin paljon pussailla, halailla tms. läheisyydestä. Ei vaan kaipaa vaan mieluummin urheilee itsekseen.
Mun mies on myös haluton. Meillä on pikkulapsivaihe päällä ja muuten stressiä töiden puolesta. Haluaisin seksiä usein, sillä se rentouttaisi ja lähentäisi meitä tämän kaiken härdellin ympärillä. Ainakin itse koen näin. Miestä ei kiinnosta yhtään, juuri kuulemma koska stressiä on niin paljon. Masentavaa.