Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita joiden miehellä on matala libido?

Vierailija
29.08.2019 |

Niin miten se ilmenee käytännössä? Itse tullut siihen tulokseen että mun mies runkkailee multa salaa tai käy vieraissa tai sitten puhuu totta kun sanoo ettei ajattele seksiä välttämättä kovinkaan usein. Välillä on kausia jolloin mies on seksuaalisesti aktiivinen ja meillä saattaa olla seksiä jopa sen parikin kertaa viikkoon, mutta sitten tulee taas sellaisia pidempiä taukoja ja voi mennä useita viikkojakin ettei yhtään yhdyntäkertaa tule. Mies on kertonut että tuona aikana kuitenkin laukeaa unissaan eikä seksi sitten pyöri mielessä eikä siihen ole tarvetta. Mutta kuulostaa oudolta kun yleensä tottunut sellaiseen ajatukseen että miehiä panettaa tyyliin kokoajan. Onko siis tuollainen edes normaalia tai onko sellaisia miehiä joille seksi ei ole aina mielessä?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla seksi aina mielessä? Ai ei? Oletko varma että olet normaali?

Tuo "huolesi" kuulostaa samalta, mutta käänteisesti. Miehilläkin on kausia, jolloin ei haluta.

Vierailija
2/31 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla seksi aina mielessä? Ai ei? Oletko varma että olet normaali?

Tuo "huolesi" kuulostaa samalta, mutta käänteisesti. Miehilläkin on kausia, jolloin ei haluta.

On mulla seksi mielessä melkein aina jollain tasolla ainakin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehestä ole mihinkään jos ei seksi maistu. Vaihda nuorempaan tai hoikempaan.

Vierailija
4/31 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehellä ns. iskävartalo eli onko läski? Jos on, voi olla liian vähän testosteronia ja liikaa estrogeenia kehossa.

Vierailija
5/31 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko miehellä ns. iskävartalo eli onko läski? Jos on, voi olla liian vähän testosteronia ja liikaa estrogeenia kehossa.

Ei ole läski tai ylipainoinen.

-ap

Vierailija
6/31 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei miehestä ole mihinkään jos ei seksi maistu. Vaihda nuorempaan tai hoikempaan.

No kun mies on ihan normaalin painoinen ja vasta kolmekymppinen 

-ap

Vierailija
7/31 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksäni teki minusta täysin haluttoman seksiin. Katso peiliin.

Vierailija
8/31 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheni on hoikka, ikää vähän yli 40v. Voisi olla ilman seksiä loppuelämän. Seksiä on n 3-4 kertaa kuukaudessa kun painostan seksiin. Itse olen muutaman vuoden vanhempi nainen ja haluaisin joka päivä.

Vierailija
9/31 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enkä viittaa tällä siihen miltä näytät, vaan lähinnä siihen, et miten suhtaudut mieheesi ja miten kohtelet miestäsi.

Vierailija
10/31 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se nyt kumma, kun nämä "miehiä panettaa aina" ja "naisen euro on 80 senttiä" myytit elävät vuodesta toiseen sitkeästi, vaikka kuinka selittäisi miksi näin ei ole.

Vierailija
11/31 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnelliset. Meillä ehkä kerran kuussa jos suutun oikein kovasti....

Vierailija
12/31 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro toki mitä kävi että halut seksiin katosi....eihän kommentistasi muuten mitään hyötyä ole.

Vierailija
13/31 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä,että ihmiset valittaa parisuhteen asioista täällä julkisesti.Jos sua panettaa koko ajan.Miestäsi ei.Vaihda sellaseen mieheen,joka haluaa yhtä usein,kun sinä.

Vierailija
14/31 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä,että ihmiset valittaa parisuhteen asioista täällä julkisesti.Jos sua panettaa koko ajan.Miestäsi ei.Vaihda sellaseen mieheen,joka haluaa yhtä usein,kun sinä.

No ei muakaan kokoajan paneta mutta jos useampi viikko menee ilman että mies on halukas niin kyllä mulle ainakin herää epäily siitä onko jotain pielessä minussa, hänessä tai meidän väleissä. Voihan silti toki olla että juuri tälle miehelle on ihan täysin normaalia vain esimerkiksi ajoittain olla ajattelematta sen kummemin seksiä. Kysyinkin lähinnä onko kukaan muu parisuhteessa vastaavanlaisen miehen kanssa ja omanikin kanssa ollaan asiasta keskusteltu.

-ap

Vierailija
15/31 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enkä viittaa tällä siihen miltä näytät, vaan lähinnä siihen, et miten suhtaudut mieheesi ja miten kohtelet miestäsi.

Aha, no millainen suhtautuminen tai kophtelu sitten mielestäsi vei halut?

-ap

Vierailija
16/31 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aha, no millainen suhtautuminen tai Kohtelu sitten mielestäsi vei halut?

-ap

Vierailija
17/31 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä menee halut aina kun on stressaantunut. Luulisi että seksi auttaisi siihen stressiin, mutta ei kuulemma toimi niin. Voisiko ap:n miehellä olla myöskin kyse tällaisesta? tai sitten ehkä jotain muita mielenterveysongelmia?

Vierailija
18/31 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä juuri erosin sellaisesta miehestä. Luulin joskus ettei seksi ole mullekaan niin tärkeää, mutta näköjään en kestänytkään olla sellaisessa parisuhteessa missä toinen ei halua mua pätkääkään.

Vierailija
19/31 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmekymppisenä panetti koko ajan.

nyt n. 50v riittää kerta-pari viikossa.

Vierailija
20/31 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä juuri erosin sellaisesta miehestä. Luulin joskus ettei seksi ole mullekaan niin tärkeää, mutta näköjään en kestänytkään olla sellaisessa parisuhteessa missä toinen ei halua mua pätkääkään.

Joo, onhan se aika masentavaa kun sitä odottaa ja toivoo että se toinen huomasi sut...joskus sitä yritti kovastikin tehdä aloitteita ja pukeutua vähän seksikkäämmin, ehdottaa treffejä jne. mutta kun miestä tuntui aina vaan kiinnostavan se tietokoneen näyttö tai joku muu harrastus enemmän, niin tavallaan sitä sitten luovuttaa. Toki vieläkin on aina semmoinen pieni toivo ja odotus"kuivana kautena" päällä että josko jotain...mutta miehen ehdoilla aina mennään ja kyllä siinä omat halutkin kärsii ja itseluottamus on mennyt aikoja sitten siihen pisteeseen ettei niitä aloitteita edes pysty enää tekemään.

-ap