Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Only in Finland! Prisman työntekijä käveli tylysti ohi kun sanoin että nää rypäleet näyttää olevan homeessa

Vierailija
29.08.2019 |

Jätin kärryn ja poistuin siltä seisomalta kaupasta. Oksettaa miten jotkut kehtaa käyttäytyä.

Kommentit (75)

Vierailija
1/75 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on se roskis, johon pilaantuneet hedelmät voi ihan omatoimisesti nakata.

Vierailija
2/75 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit oikeen itkupotkuraivarit vääntäny siä kaupan lattialla.

Ne homeiset jutut voi jättää ihan selkeästi esille, kyllä ne siitä kerätään pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/75 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulu asiakkaalle.

Vierailija
4/75 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näin Prismassa kun joku lapsi tiputti kastikepurkin joka meni rikki ja äiti piilotti sen hyllyn perälle.

Vierailija
5/75 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin ennen piti punnita ja merkitä hävikkiin tai muuhun vastaavaan oikea määrä.

Vierailija
6/75 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin ne homerypäleet sieltä olis karanneet? Myyjä varmaan ansaitulle tauolle menossa niin itkee jostain hedelmistä.

Vierailija
7/75 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi mutta eikö tämä kuulu työntekijöille? Jonkun asiakkaan mielestä hedelmä saattaa olla pilaantunut kun toinen taas voisi ihan hyvin vielä ostaa sen

Vierailija
8/75 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli eri osaston myyjä?

Vierailija
9/75 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli todennäköisesti kassan vuokratyöntekijä, jolle olisi tullut sanomista tauon pituudesta, jos olisi jäänyt sua auttamaan. Ja ei olisi edes voinut auttaa.

Ens kerralla yrität katsoa, onko osastolla ketään. Ja sanoa sellaiselle.

Vierailija
10/75 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Only In Spain! Kassa heitti asiakkaita ostoskoreilla kun suuttui liian hitaasti maksavalle papparaiselle. En jättänyt ostoksiani vapaaehtoisesti vaan myyjä heitti kaikki pihalle.

Vierailija
11/75 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaksi kertaa saanut vaatteet ja kädet likaiseksi lähiässällä. Jogurttipurkki hajos vaatteille kun oli niin tiukkaan pungettu hyllyyn ja otin naapuripurkkia. Kanapaketin oli joku rikkonut ja tunkenut ylähyllyn päällimmäiseksi, johon tietenkin tarrasin ja sain sen salmonellaliemen päälleni.

Vierailija
12/75 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja asiakas varmaan myös kirjaa hävikin, jotta järjestelmä tietää tilata lisää tavaraa roskiin menneiden tilalle?

Vierailija
13/75 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän on tultu. Kaupantädit/ -sedät eivät enää välitä. Itse soittaisin suoraan kauppiaalle. Ota numero etukäteen selville (ei ole vaikeaa) ja seuraavalla kerralla reklamoit suoraan pomolle. Ei sen tarvitse itse vastata, sille voi jättää vaikka viestin kaikista epäkohdista.

Itse olen valittanut toiminnassa olevien kassojen vähyydestä. Vaikka rivissä on n. 30 kassa, vain 6 oli toiminnassa. Itsellä alkoi v*tutuskäyrä nousemaan ja otin yhteyttä kaupan johtajaan.

Mikäli huomauttamista ilmenee, tulen jatkossakin toimimaan samalla tavalla.

Vierailija
14/75 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

suoraa toimintaa kirjoitti:

Tähän on tultu. Kaupantädit/ -sedät eivät enää välitä. Itse soittaisin suoraan kauppiaalle. Ota numero etukäteen selville (ei ole vaikeaa) ja seuraavalla kerralla reklamoit suoraan pomolle. Ei sen tarvitse itse vastata, sille voi jättää vaikka viestin kaikista epäkohdista.

Itse olen valittanut toiminnassa olevien kassojen vähyydestä. Vaikka rivissä on n. 30 kassa, vain 6 oli toiminnassa. Itsellä alkoi v*tutuskäyrä nousemaan ja otin yhteyttä kaupan johtajaan.

Ja näille "valituksille" me nauretaan taukohuoneessa.

Vierailija
15/75 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prismassa ei ole kauppiasta.

Vierailija
16/75 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kyllä ehdottomasti kannattaa soittaa suoraan Prisman kauppiaalle.

Vierailija
17/75 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otit yhteyttä johtajaan ja...?

Vierailija
18/75 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen asunut Venäjällä. Tila ei riittäisi niille Only in Russia-jutuille. 

Vierailija
19/75 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätkö rypäleet olisi näyttäneet olleen homeessa, jos työntekijä olisi pysähtynyt?

Vierailija
20/75 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se oli eri osaston myyjä?

Normaaliin kohteliaisuuteen kuuluu edes vastata, jos joku puhuttelee. Varsinkin asiakaspalvelutyössä.