Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko kaverimies koskaan yrittänyt iskeä teitä?

Vierailija
29.08.2019 |

Itselläni ajatus naisen ja miehen kaveruudesta on sortunut monta kertaa sen takia, koska on toistuvasti käynyt niin, että mies jossain vaiheessa onkin alkanut yrittää jotain muutakin. Kookemuksia?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännissä on joskus tullut jotain höpinöitä tai lähestymisyrityksiä mutta järki palaa päähän kun kysyy mitä vaimolle kuuluu ja joko teidän nuorimmainen meni kouluun.. ja seuraavana päivänä voi hiukka nolottaa mutta ei nosteta asiaa enää esille.

Vierailija
2/31 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan yrittänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaverimiehiä ole. No, annetaan sen verran periksi, että homoista saattaa saada kaverimiehen.

Muut on vain kytiksellä odottamassa oikeaa hetkeä.

Vierailija
4/31 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasan joka kerta. Ei siis enää kaverimiehiä tänne.

Vierailija
5/31 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälkeenpäin ajatellen, kyllä varmaan. Soitti tuntien mittaisi puheluita. En vain itse ole hintti eikä kaveri ollut vielä silloin tullut kaapista, joten ei rekisteröitynyt minulla tavoitteluyritykseksi.

Vierailija
6/31 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaan on.

Kaverimies kömpi kerran sänkyyni muna tanassa. Heräsin siihen kourimiseen ja ähinään. Potkasin ja tiputin sängystä. Tuo lähti ulisten karkuun. Eipä juuri enää ystävyys kiinnostanut sen jälkeen.

Vierailija
7/31 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaverimiehiä ole. No, annetaan sen verran periksi, että homoista saattaa saada kaverimiehen.

Muut on vain kytiksellä odottamassa oikeaa hetkeä.

Siltä se on todentotta alkanut tuntua.

Vierailija
8/31 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina. Itse olen luullut, että olemme kavereita ja mies onkin koko ajan aikonut muuta.

Vierailija
9/31 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kavereilta on tullut kännissä kommenttia ”Kyllä mä sut ottasin, jos et olisi tuon vaimo”. Tuumailen siinä vaan sitten et jaaha selvä. Ahdistavia tilanteita.

Vierailija
10/31 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa niistä.

Vierailija
11/31 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran nuorempana ja naiivimpana nukahdin kaverimiehen asunnolle. Heräsin siihen että hän hiveli minua ja luuli varmaan että heruu tai jotain. Hyi mikä ahdistus tuosta jäi! Ja mikä ajatus on hiplata nukkuvaa? Sen jälkeen olen kyllä kahdesti miettinyt viattomassakin kaverisuhteessa, ettei nyt ainakaan toinen väärinymmärrä mitään. Ja siis oikeasti, nukkuvien ihmisten hiplaus on väärin.

Vierailija
12/31 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vaan on.

Kaverimies kömpi kerran sänkyyni muna tanassa. Heräsin siihen kourimiseen ja ähinään. Potkasin ja tiputin sängystä. Tuo lähti ulisten karkuun. Eipä juuri enää ystävyys kiinnostanut sen jälkeen.

Aika tylyä potkia kaveri pois sängystä. Eipä tosiaan ihme ettei mies halunnut enää olla kaveri tuollaisen kohtelun jälkeen.

Vierailija
13/31 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole enää miehiä kaverina. Silloin kun ollut niin ovat yrittäneet. Siihen loppui kaveeraaminen.

Vierailija
14/31 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin kaverisuhde naisiin on sellainen että ollaan kavereita, mutta oikeasti jos vain olisi pienikin mahdollisuus, niin yritetään jotain ja se on kokoajan siellä takaraivossa. Humala tuntuu pistävän tuon vaihteen päälle joillakin.

Vierailija
15/31 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olen krapula-aamuina havainnut, että yökylässä ollut miespuolinen kaveri on ollut aika kiimassa :D ei ole koskaan johtanut mihinkään muuta kuin hienovaraiseen vonkaamiseen. Ei tämä ole ystävyyttä haitannut, muuten ei todella sovita yhteen kuin vain kavereina.

Vierailija
16/31 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, useampikin. Kun oikein miettii niin miehet taitaa olla aikamoisia sikoja. Osa noista meinaan on myös mieheni kavereita, tai siis hänen kavereitaan alunperin.

Mutta on myös miespuolisia ystäviä jotka eivät ole koskaan vuosien varrella tehneet minkäänlaisia peliliikkeitä. Ovat siis oikeasti 100% ystäviä, molempien osapuolten mielestä.

Vierailija
17/31 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän ketjun perusteella saa vaikutelman, että heteromies ja nainen voi olla ystäviä 😂

Vierailija
18/31 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miespuoliset kaverit Joo. Miespuoliset ystävät ei. Eli ne jotka on olleet ja pysyneet vierellä vuosikymmenet.

Vierailija
19/31 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vaan on.

Aika tylyä potkia kaveri pois sängystä. Eipä tosiaan ihme ettei mies halunnut enää olla kaveri tuollaisen kohtelun jälkeen.

Parempi vaan, että pääsi moisesta k-päästä eroon. Harmittaa, etten lyönyt kovempaa. Kyllä se myöhemmin pyrki anteeksi pyytelemään. Puistatus.

Vierailija
20/31 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On monesti, varattuna ei ongelmia mutta sinkkuna, muutaman kaverisuhteen olen joutunut katkaisemaan juuri kyseisestä syystä, kun kerta kielto ei auta, niin turha sitä ystävyyttä on jatkaa kun toisella taka-ajatuksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä